uusi laite rikkoutuneen tilalle
minulla on voimassaoleva sopimus läppäristä laajakaistaliittymällä. läppäri rikkoutui eikä mene takuuseen. voinko saada uuden laitteen rikkoutuneen tilalle ja siirtää siihen minulla jo olevan liittymän sekä täysturvan?
A
Hei mertuuli !
Liittymälle voidaan päivittää uusi läppäri. Siinä tapauksessa maksat tämän hetkisestä laitteesta jäljellä olevat kk-maksut kertamaksulla ja liittymälle aktivoidaan uusi laitesopimus uudella laitteella. Liittymän palvelut säilyvät ennallaan. Jäljellä olevat maksut voit tarkistaa Omat Sivut Liittymänhallinnasta:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818
Tällä hetkellä odotamme verkkokauppaan saapuvaksi uusia laitteita, Acer V5:sta ja Asus Nexus 7:ää. Tämän hetkisen tiedon mukaan laitteita olisi tilattavissa tämän kuun (lokakuun) loppuun mennessä.
Tilauksen voi tehdä sitten täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/l ... d=some5818
Liittymälle voidaan päivittää uusi läppäri. Siinä tapauksessa maksat tämän hetkisestä laitteesta jäljellä olevat kk-maksut kertamaksulla ja liittymälle aktivoidaan uusi laitesopimus uudella laitteella. Liittymän palvelut säilyvät ennallaan. Jäljellä olevat maksut voit tarkistaa Omat Sivut Liittymänhallinnasta:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818
Tällä hetkellä odotamme verkkokauppaan saapuvaksi uusia laitteita, Acer V5:sta ja Asus Nexus 7:ää. Tämän hetkisen tiedon mukaan laitteita olisi tilattavissa tämän kuun (lokakuun) loppuun mennessä.
Tilauksen voi tehdä sitten täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/l ... d=some5818
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.