peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58065 Jäsentä
161717 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Liigan tilaus luottotiedottomalta



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 125
11/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

@Samba66 Monia eri vaihtoehtoja tutkitaan ja tahtotilana on tarjota erilaisia maksuvaihtoehtoja. Siitä ei siis ole kyse etteikö tätä haluttaisi toteuttaa, vaan tähän pyritään. Viestimme ilman muuta sitten heti kun sopivat vaihtoehdot on saatu käyttöön.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-07-2018
Kirjoituksia: 6
12/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Taitaa kuitenkin olla sillein, että eka katotaan kuinka moni on valmis antamaan korotonta lainaa vuodeksi.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2018
Kirjoituksia: 6
13/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Moikka!

Näin kohta 60v miehelle on aika nappulatouhua, että luottotiedot estäänä esim. kuukauden katselulle!

 

Outoa on se, että minulta henkilökohtaisesti otetaan tililtä  joka kuukausi 

* C More

* Netflix

*Ruutu+

* ja yhtä en ny muista....(vanhuuuuuuus!)

Niin, näiden kanssa olen jo toista ja kolmatta vuotta katsellut ohjelmia, eikä luottotietoni ole olleet esteenä.

Jonkun maksu mene mulla sillä "pikapankki kortilla"  kun ilmoitin siitä takana olevan turvaluvun (3 numeroa)

 

Luulin, että Telia on nyt se, mitä olen odottanut...päästä katsomaan "oman" joukkueen matseja, tahkotkoot muuten miten lystää, loppuottelussa olisi nähty Hymiö Onnellinen

 

Vaan ei...ymmärrän, että olen suurrikollista pahempi,kun luottotiedot eivät ole kunnossa, eivätkä ehdi tulla.

Minulla on ollut 2 autoa Santanderin osamaksulla+vakuutukset 12 vuotta...nyt siis ihan uusi auto.

Elisalta minulla on upeat puhelimet vaimoni kanssa ja halvat liittymät ja maksan vain kaikista kojeista ja liittymistä+ turvallisuudesta  n 60e/kk   vähemmän olisi,jos puhelimet olisivat halvinta luokkaa.

 

Joten nyt tuo yhdenkin pelin 9.90e  oleva maksu mahdollisuus evättiin minulta....

ja kun katsoo, mitä muuta siis saan muilta.

 

Minun on pakko vetää oma johtopäätökseni siitä, kenen sohvalla olen istumassa jatkossa.

Täytyy vaan maksaa hieman enemmän muualle , niin näen ainakin lätkää, eikä minua heivat vajaan kympin maksun ansiosta sivuun.

 

Luulen......melkein tekisi mieli sanoa "hyvä kello kuuluu kaua....huono kello vielä kauemmaksi särähtäessään..."

En liene ainoa repun pakkaaja.

Hyvää Joulun odotus aikaa.

 

Kaiki ne luottotietojen  takia sivuun jätetyt, annan mielelläni ohjeita, mistä tekin saatte ihmisarvoa takasin, edes kympin verran ja näette maksullisia kanavia!

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2018
Kirjoituksia: 6
14/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Kirjoitin juuri äsken asiasta...

Telia ei anna mulle edes yhden ottelun matsia, 9.90e/peli kun luottotietoni eivät ole missään kunnossa.

 

Silti 2-3 vuotta olen katsonut omilla henk.tiedoilla 

C Morea

Netflixiä

Ruutu+

no areena näkyy muutenkin

ja sit oli yksi vuokraamo,mitä en muista.

 

Elisalta mulla on ollut 2 vuotta puhelin + vaimolla, uusia,kun vaihdettiin juuri, sitten on puhelin liittymät + vakuutukset ja muut turvat jne.

Joka kk maksan n. 60e (johtuu kännyköiden hinnoista)

 

12 vuotta autorahoitus Santanderilta+ vakuutukset, nyt 8kk ollut uusi auto.

 

Voin maksaa  säästöpankin "pikapankki kortilla" kun ilmoitin takana olevan turvaluvun , 3 numeroa.

Ottavat maksut kuun alussa eikä kukaan itke luottotietojeni perään.

 

Kolmesti yritin Telialta nähdä YHDEN OTTELUN  hintaan 9.90e/peli

 

Ei onnistunut...olen niin epäluotettava!

 

Vaan joutuu Telia vielä nöyrtymään, jengiä jää pihalle ja menee tai siis tulee samoihin paikkoihin missä minä kin olen.

Joutuu maksaa enemmän lätkän näkemisestä, muttaeipähän kukaan töki tikulla:

"Ei onnistu sinun kanssasi, epäluotettava maksaja!"

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 285
15/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Tervetuloa Yhteisöön!

Kanavapakettien tilausprosessi on tällä hetkellä sellainen, että palvelut laskutetaan jälkeenpäin ja tällaisessa mallissa luottotiedot täytyy aina tarkistaa normaalin käytännön mukaisesti. Luottopäätös on aina tilannekohtainen ja siihen vaikuttaa useampi eri asia, eikä sen lopputulokseen voida vaikuttaa. Etukäteen maksetuissa suoratoistopalveluissa tilanne toki on hieman erilainen, koska veloitus otetaan suoraan maksukortilta. En pysty ottamaan kantaa esimerkiksi Santanderin luottopäätöksiin, mutta ymmärrän kuitenkin sinua ja pyrimme saamaan vaihtoehtoisia maksutapoja mukaan, jotta kielteinen luottopäätös ei olisi este Liigan tilaamiselle.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2018
Kirjoituksia: 6
16/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta


@SaJoonas  kirjoitti:

Tervetuloa Yhteisöön!

Kanavapakettien tilausprosessi on tällä hetkellä sellainen, että palvelut laskutetaan jälkeenpäin ja tällaisessa mallissa luottotiedot täytyy aina tarkistaa normaalin käytännön mukaisesti. Luottopäätös on aina tilannekohtainen ja siihen vaikuttaa useampi eri asia, eikä sen lopputulokseen voida vaikuttaa. Etukäteen maksetuissa suoratoistopalveluissa tilanne toki on hieman erilainen, koska veloitus otetaan suoraan maksukortilta. En pysty ottamaan kantaa esimerkiksi Santanderin luottopäätöksiin, mutta ymmärrän kuitenkin sinua ja pyrimme saamaan vaihtoehtoisia maksutapoja mukaan, jotta kielteinen luottopäätös ei olisi este Liigan tilaamiselle.


Hyvä juttu, JOS  oikeasti tapahtuisi kehitystä maksutapoihin.

Vastauksesi on täsmälleen sama mikä on alku kesällä annettu....mitään ei tapahtunut  ainakaan puoleen vuoteen!

YMMÄRRÄN, että Sinä ja muut asiakaspalvelijat olette Telialla töissä....nämä eivät ole Teidän keksimiä tilanteita tai se että muutosta ei tapahdu, EI OLE TEIDÄN työntekijöiden vika.

Pyydän aidosti anteeksi niin omasta kuin muiden puolesta,jotka Teille nyrkkiään heristävät...

 

Sen lauluja laulat,kenen leipää syöt!

 

Toivottavasti joukostanne löytyy joko yksittäisiä asiakaspalvelijoita, tai jokin kehitysryhmä jolla todellista tietoa faktana paperilla, jota ns. päättävälle elimelle sitten voisi USEIN esittää!

Monesti kiitosta saava yritys on sellainen jolla työtätekeviä mutta myös ROHKEITA asianesittelijöitä on rivissä mukana.

 

Pomot ja päättäjät eivät tule ehdottamaan hintojen alennusta,luottotiedottomien mukaan ottoa(meiltäkin löytyy joskus rahaa,ja meitä on PALJON) tai jotain muuta asiaa kertomaan ja ehdottamaan Teille tai Meille, paitsi, jos kyse on säästöistä,uusista linjauksista, rahan lisää keräämisestä.

 

Olenollut työelämässä 1977-2017, tiedän myös jotain näistä asioista, vaikka luottotiedot eivät ole olleet kunnossa 1997 lähtien,vaikka joka kuukausi ulkkari vie 350e-570e työaikana ja nyt eläkkeestäni(1230e niin siitä verojen jälkeen 300e)

 

Ihmettelen, ettei muutosta HALUTA tehdä!

Meidät luottotiedottomat kakkoskansalaiset voidaan helposti plokta pois harmia tuottamasta jo ekan epäonnistuneen maksusuorituksen jälkeen.

Emme varmaan tuo tappiota niin riskinomaisesti, että meidät täytyy sulkea kokonaan pois.

 

Mm. minä ja useat kymmenettuhannet luottotiedottomat kuitenkin maksavat itselleen tärkeitä asioita varmasti.

 

Elisa on antanut minulle laitteita(hienoja) liittymiä ja Hyvää asiakaspalvelua ja nytkin on 3 vuotta maksusuunnitelma kaikille hankituille asioille.

 

Eli se ei pidä paikkaansa ei Sandanderin eikä Elisan kohdalta, että etukäteen maksetaan kuukausierä.

Ja kyse on ISOMMISTA summista/kk , kuin  pyytämäni Telian 9.90e / yksipeli !!!

 

Ei voi olla vaikeaa muuttaa käytäntöä....ottakoon Telia mallia sellaisesta asiasta kuin verkkokauppa...googlesta selviäisi heille, mistä on oikein kyse.

Ainakin luvattu yli puolivuotta....e-ei, ei mene minulla eikä muillakaan lävitse tuo pakonomainen sama vastaus, jonka joudutte meille "valehtelemaan".

 

Sama koskee "KOKEILE MAKSUTON KUUKAUSI" mainosta!

Siinä pitäisi olla jatkolause "PAITSI LUOTTOTIEDOTTOMAT"

 

Norjassa ja Ranskassa ainakin ilmaisen tutustumisen saavat KAIKKI haluavat!

Edelleen helppo luottotiedoton plokata pois automaattisesti kuukauden jälkeen...kun eihän ne kuitenkaan maksa!

 

Kuluttajaviranomaiselle on lähetetty useiden henkilöiden toimesta tämän asian kysely, sillä Telian aspa ei anna sitä kuukauden tutustumista "meikäläisille".

 

Mutta kuten aloiti, niin päätän:

Te asiakaspalvelijat olette täysin syyttömiä esim. tämän ongelman tilanteeseen.

 

Telia vaan ottaa kunnolla nutulleen, sillä jo nyt puhutaan, kuinka Telia on tietyn puolueen suunnan firma jossa köyhempiä/varattomia/luottotiedottomia pidetään oikeasti kakkosluokan b jollei c-luokan kansalaisina.

 

Tuo tulee aiheuttamaan myös lisää asiakaskatoa.

 

Erään toisen operaattorin,yksi esimiehistä naureskeli ja sanoi:" Tuo Telian oma aiheuttama harakiri on ikävä asia  ihmisille, mutta suoraan sanottuna: Meidän muiden operaattoreiden ja vastaavien  lisätulonlähde ! "

 

Minäkin sen ymmärrän!

 

En tiedä pystyykö kukaan muu tätä tekstiäni lukemaan,,,,ehkä ei, harmi.

No, muitakin tulee......ja paljon!

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 055
17/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Hei @Larko60!

 

Kysyitkö suoraan asiakaspalvelusta mahdollisuutta tuon yhden pelin tilaamiseen vai kokeilitko vain netin kautta tilata?

Tietääkseni jotkut luottotiedottomat ovat saaneet tilattua liigan asiakaspalvelun kautta, jossa luottotietoja on tarkasteltu yksilöllisesti.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2018
Kirjoituksia: 6
18/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Heippa!

Juuh,kyllä aspasta kysyin,kun luulin verkon tyrmäystä virheeksi...

Mutta nyt muutaman päivän jälkeen asia tuntuu selvältä, eikä etenkään Joulu-aikaan kannata harmitella ja murehtia...

"mun koti ei oo täällä...."

Sinulle Aitoa Joulutunnelmaa !!!

T:Larko

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2018
Kirjoituksia: 6
19/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Sen verran puree nilkkaan nuo samat lupaukset,jossa mainitaan, että : "Pyrimme saamaan muita  maksukeinoja,jotta luottotiedot eivät olisi esteenä jne"

 

Katselin kirjoituksia ja kannanottoja asiasta....

Aivan samaa skeidaa  käsketty työntekijöiden  vääntää...pääsin viime kevääseen asti, n 8kk !

Tehkää  yksinkertaisesti esim. yksittäisestä ottelusta TUOTE, jonka jopa toisenluokan kansalainen  voi maksaa v a i k k a verkkopankkimaksullatai millä tahan mobiilijutskilla,joista itse en valitettavasti  vielä ymmärrä, mutta,IKÄ painaa...

 

Niin, menisikö oikeasti 8kuukautta tuollaisen tuotteen tekemiseen,josta rahat kilahtaa kassaan 1--2 vrk:n sisällä?

Ei mene, sillä jos niin olisi, Suomen liikkeiden verkkokaupat olisivat kyllä nurin,kun raha ei liiku 8:n kuukauteen, kun sen toiminnan "synnyttäminen" olisi NIIIIN vaikeaa.

 

Kertokaa enemmin edes ensivuonna, mikä on se oikea syy, ettei maksutapoja kehitetä/oteta käyttöön?

 

Se harmittaa,kun oikeasti iloitsin ensi mainoksista lähtien TELIA:n ideasta "kotijoukkueesta" ja "yhdessä rakentamisessa" sekä "näidenasiakkaiden ja käyttäjien kuuntelemisesta"

 

Eiköhän toi lätkäsoppari jossain vaiheessa kulu umpeen ja sen ottaa jokin asiakasystävällinen operaattori haltuunsa.   Ehkä.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 285
20/23

Vs: Liigan tilaus luottotiedottomalta

Emme missään nimessä pidä luottotiedottomia "toisenluokan" kansalaisina, vaan meille kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä. Uusia maksutapoja on suunnitelmissa ja erilaisia vaihtoehtoja on käyty läpi, mutta mitään tarkempia speksejä tai aikataulua ei näiden osalta ole tiedossa. Tämän kauden aikana korttimaksun mahdollisuutta ei näillä näkymin ole tulossa.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg