Laajakaistan tilaaminen tulevaan asuntoon.

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve,

olen muuttamassa uuteen kotiin Huhtikuun 1. päivä. Haluaisin käyttää 24kk 24/1 tarjoustanne hyväkseni. Voinko tilata kaistan uuteen kotiin ennen muuttamista sinne vai onko tarjous voimassa vielä 1.4?

3 kommenttia

Tämänhetkiset laajakaistaliittymien tarjouskampanjat ovat voimassa 31.3.2010 asti. Jos haluat liittymän toimivan 1.4. alkaen, on varminta tilata liittymä viimeistään 11.3. eli kolme viikkoa ennen haluttua liittymän kytkentää. Alueesta riippuen liittymän normaali toimitus voi kestää pisimmillään kolme viikkoa, siksi tilaus hyvissä ajoin.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Olen saanut vihdoinkin 14.01.2010 laajakistan kuntoon, tilattu marraskuussa 2009. Minulla on myös reitittäjä ja digiboxi odottamassa laajakaistatelevision käynnistymistä. Lukuisista pyynnöistä huolimatta ei salasanoja ole tullut joten en pääse edes omilta sivuilta seuraamaan missä mennään. Digiboxi myös vaatii salasanat. Ajallisesti tämä on aika kohtuutonta mielestäni. On kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Antakaa joku väylä mistä saan tietää missä mennään. Uskoisin että laskutus pelaa varmasti.
Jos sinulla ei ole Omien sivujen tunnuksia, jää ainoaksi vaihtoehdoksi ottaa puhelimitse yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 (valikosta 2 ja 4).

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa