Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64966
Kirjoituksia 176627

Arris VIP 5305W digiboksi

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 53 kpl

1/19

Tervehdys. Soitin tuossa asiakaspalveluun tuosta uudesta  Arris VIP 5305W digiboksista. Ajatus oli, että vaihtaisin tuon vanhan VIP 4302W digiboksin  Arris VIP 5305W boksiin samalla kun tilasin tuon hybridilaajakaistan telia tv:n kera. Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että tuossa uudessa boksissa ei ole lainkaan Netflixiä. Onko tosissaan näin? Jos on niin aika ikävä homma tuo on.

Vastaa
0 tykkäystä
18 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

11/19

@jjk1969  kirjoitti:

Ei ilmeisesti vieläkään uutta tietoa YLE Areenasta tai Netflixistä? Neuvotteluita käyty ketjusta päätellen jo 1,5 vuotta ...

Ei ole valitettavasti tässä kohtaa uutta tietoa tarjota näiden osalta. Ilmoitamme toki heti, mikäli tilanne muuttuu!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

12/19

Ei voi kuin nauraa tätä Telian saamattomuutta Yle Areenan suhteen 😄

Mutta asiaan. Onko mitään mahdollisuutta saada tuota kovalevyä tähän boxiin, kun nettinä minulla on 300 meganen 5G ?

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 230 kpl

13/19

@Eeros  kirjoitti:

Mutta asiaan. Onko mitään mahdollisuutta saada tuota kovalevyä tähän boxiin, kun nettinä minulla on 300 meganen 5G ?

Sulla ilmeisesti käytössä tuo meidän Telia TV digiboksi -palvelu, johon ei kovalevyä ole saatavilla ollenkaan. Kovalevy on mahdollista hankkia meidän Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluun.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

14/19

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Sulla ilmeisesti käytössä tuo meidän Telia TV digiboksi -palvelu, johon ei kovalevyä ole saatavilla ollenkaan. Kovalevy on mahdollista hankkia meidän Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluun.

Juu, niin on kun tähän torppaan ei saa toimivaa kiinteää laajakaistaa. Olisi kiva jos asiakkaat olisi samalla viivalla riippumatta millä yhteys tulee taloon, myös kanavien suhteen.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 230 kpl

15/19

@Eeros  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Juu, niin on kun tähän torppaan ei saa toimivaa kiinteää laajakaistaa. Olisi kiva jos asiakkaat olisi samalla viivalla riippumatta millä yhteys tulee taloon, myös kanavien suhteen.

Ymmärrän ja kiitos tästä palautteesta, olemme vieneet sen eteenpäin asiasta vastaaville tahoille. Tuossa meidän Telia TV digiboksi -palvelusta löytyy esimerkiksi ohjelmakirjastot, joiden kautta voit katsoa ohjelmia silloin, kun sinulle sopii. Tallennuspalvelulla sinun on myös mahdollista tallentaa kanavia verkkoon, vaikka kovalevyä ei olisi.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 22 kpl

16/19

Mikähän on neuvottelujen tilanne Netflixin saamiseksi Arris VIP 5305W boksiin? Nyt aikaa neuvottelujen alkamisesta kulunut jo yli 2 vuotta. Eihän minulla käyttäjänä sille niin kiire ole, mutta olen alkanut huolestua neuvottelijoiden terveydestä, toivottavasti muistavat välillä nukkuakin ja syödä terveellisesti että jaksavat neuvotella ...

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 251 kpl

17/19

Tällä välin on DNA neuvotellut Netflixin kanssa hyvän diilin, joka hyödyttää asiakastakin. Saa pari euroa halvemmalla Netflixin perhe tilauksen. Telian puolustukseksi voi todeta, että tälle Arriksen boxin uudemmalle versiolle ei ole Netflix-sovellusta vielä saatavilla. Onko tämä Arris hyvä ja toimiva valinta kodin viihdekeskukseksi ylipäätään on mielenkiintoinen kysymys. KreaTV alustalle sovellus jo on vanhempien mallien osalta, eikä porttaaminen varmaan ole suuri homma jos on tekemistä lainkaan, eli siitä ei ole kyse.

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 496 kpl

18/19

@jjk1969  kirjoitti:

Mikähän on neuvottelujen tilanne Netflixin saamiseksi Arris VIP 5305W boksiin? Nyt aikaa neuvottelujen alkamisesta kulunut jo yli 2 vuotta. Eihän minulla käyttäjänä sille niin kiire ole, mutta olen alkanut huolestua neuvottelijoiden terveydestä, toivottavasti muistavat välillä nukkuakin ja syödä terveellisesti että jaksavat neuvotella ...

Netflixin osalta ei ole tällä hetkellä uutta kerrottavaa. Meillä ei valitettavasti ole antaa myöskään aikataulua siitä milloin Netflix-sovellus mahdollisesti olisi tulossa Arris VIP 5305W -boksille. Viestimme asiasta täällä Yhteisössä, jos homma nytkähtää eteenpäin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 31 kpl

19/19

@mikkooks  kirjoitti:

Tällä välin on DNA neuvotellut Netflixin kanssa hyvän diilin, joka hyödyttää asiakastakin. Saa pari euroa halvemmalla Netflixin perhe tilauksen. Telian puolustukseksi voi todeta, että tälle Arriksen boxin uudemmalle versiolle ei ole Netflix-sovellusta vielä saatavilla. Onko tämä Arris hyvä ja toimiva valinta kodin viihdekeskukseksi ylipäätään on mielenkiintoinen kysymys. KreaTV alustalle sovellus jo on vanhempien mallien osalta, eikä porttaaminen varmaan ole suuri homma jos on tekemistä lainkaan, eli siitä ei ole kyse.

Luultavasti Telialla odotellaan rauhallisen sitkeästi, että asiakkaille päivittyy uudet ruudut ja sitä kautta flixi kyselyt vähitellen laimenee.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.