Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64864
Kirjoituksia 176414

Arris VIP 5305W digiboksi

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 53 kpl

1/15

Tervehdys. Soitin tuossa asiakaspalveluun tuosta uudesta  Arris VIP 5305W digiboksista. Ajatus oli, että vaihtaisin tuon vanhan VIP 4302W digiboksin  Arris VIP 5305W boksiin samalla kun tilasin tuon hybridilaajakaistan telia tv:n kera. Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että tuossa uudessa boksissa ei ole lainkaan Netflixiä. Onko tosissaan näin? Jos on niin aika ikävä homma tuo on.

Vastaa
0 tykkäystä
14 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 447 kpl

11/15

@jjk1969  kirjoitti:

Ei ilmeisesti vieläkään uutta tietoa YLE Areenasta tai Netflixistä? Neuvotteluita käyty ketjusta päätellen jo 1,5 vuotta ...

Ei ole valitettavasti tässä kohtaa uutta tietoa tarjota näiden osalta. Ilmoitamme toki heti, mikäli tilanne muuttuu!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 25 kpl

12/15

Ei voi kuin nauraa tätä Telian saamattomuutta Yle Areenan suhteen 😄

Mutta asiaan. Onko mitään mahdollisuutta saada tuota kovalevyä tähän boxiin, kun nettinä minulla on 300 meganen 5G ?

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 227 kpl

13/15

@Eeros  kirjoitti:

Mutta asiaan. Onko mitään mahdollisuutta saada tuota kovalevyä tähän boxiin, kun nettinä minulla on 300 meganen 5G ?

Sulla ilmeisesti käytössä tuo meidän Telia TV digiboksi -palvelu, johon ei kovalevyä ole saatavilla ollenkaan. Kovalevy on mahdollista hankkia meidän Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluun.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 25 kpl

14/15

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Sulla ilmeisesti käytössä tuo meidän Telia TV digiboksi -palvelu, johon ei kovalevyä ole saatavilla ollenkaan. Kovalevy on mahdollista hankkia meidän Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluun.

Juu, niin on kun tähän torppaan ei saa toimivaa kiinteää laajakaistaa. Olisi kiva jos asiakkaat olisi samalla viivalla riippumatta millä yhteys tulee taloon, myös kanavien suhteen.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 227 kpl

15/15

@Eeros  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Juu, niin on kun tähän torppaan ei saa toimivaa kiinteää laajakaistaa. Olisi kiva jos asiakkaat olisi samalla viivalla riippumatta millä yhteys tulee taloon, myös kanavien suhteen.

Ymmärrän ja kiitos tästä palautteesta, olemme vieneet sen eteenpäin asiasta vastaaville tahoille. Tuossa meidän Telia TV digiboksi -palvelusta löytyy esimerkiksi ohjelmakirjastot, joiden kautta voit katsoa ohjelmia silloin, kun sinulle sopii. Tallennuspalvelulla sinun on myös mahdollista tallentaa kanavia verkkoon, vaikka kovalevyä ei olisi.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.