Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65038
Kirjoituksia 176741

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

1/458

Kuinka tämä on tullut niin hiljaiseksi foorumiksi?  Ei oikeastaan mitään tapahdu ja minulle ei tule mitään mieleeni mitä sanoisin. 

Edit Tero:

1) Muokkasin otsikkoa

2) Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😄

Vastaa
0 tykkäystä
457 vastausta
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

91/458

Välillä ei voi muuta kuin nauraa niille mitä kaikkia ne keksii. No tuo oli minun vika. Hymiö Erittäin onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 053 kpl

92/458

Mukavasti kyllä köllöttellee 🙂

Mikähän siinä on että kissanminttu saa kissat sekaisin? 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

93/458

@TeroRe kirjoitti:

Mukavasti kyllä köllöttellee 🙂

Mikähän siinä on että kissanminttu saa kissat sekaisin? 🙂

Se on jännä miten toiset kissat siitä villiintyy 😄 Mun kisut ei juurikaan kissanmintusta välitä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

94/458

Kiitos teille.  Hymiö Onnellinen

Kissat rakastaa kissanminttua.  Olen miettinyt monta kertaa pitäisiköhän itse kasvattaa kissanminttua,  sillä minulla on kuivattuja kissanminttua joita olen ostanut. 

Nyt en muista mikä muu kasvi pistää kissat sekaisin. Työkaveri kertoi,  että hänen pihalla on joku kasvi, mistä kissat sekoilee. 

Pojan siskokin meni haistelemaan sitä paikkaa ja tietty silläkin meni pää sekaisin. Hymiö Erittäin onnellinen

Wiki

Aitokissanmintun haihtuva öljy sisältää mm. karvakrolia, tymolia, nepetalaktonia ja nepetahappoa. Nepetalaktoni vaikuttaa kissojen käyttäytymiseen. Aitokissanmintun kukinnot ovat valkoiset ja se on kasvustoltaan harvempi kuin sukulaisensamirrinminttu (Nepeta x faassenii), jolla on vaaleansiniset kukinnot.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

95/458

Meillä ovat kissat tunteneet jotain kummaa himoa myös oliiveihin, kun oliivipurkin on aukaissut niin heti on oltu kerjäämässä. En ole kumminkaan paria enempää antanut 😉

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 52 kpl

96/458

lunta2.jpg

Tämmöset kelit oli täällä tänään 😄

Vastaa
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

97/458

kissat2.jpg

Siinä kisut viettää iltapäivää yhdessä lempipaikallaan 🙂

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

98/458

Joskus on ikävä lankapuhelin aikoja 🙂 eihän tämä nyt ihan sama asia ole, mutta...

20160409_091051.jpg

Vastaa
Highlighted

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

99/458

@kiisseli67 kirjoitti:

Joskus on ikävä lankapuhelin aikoja 🙂 eihän tämä nyt ihan sama asia ole, mutta...

Eikös tuo ole ihan laillinen handsfree, luuriahan saa pitää kädessä, muttei koko puhelinta.

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

100/458

@PasiS kirjoitti:

@kiisseli67 kirjoitti:

Eikös tuo ole ihan laillinen handsfree, luuriahan saa pitää kädessä, muttei koko puhelinta.

Olisi hauskaa tietää, mitä poliisi tuumaisi handsfreestä 😉 ei kyllä pokka pidä kokeilla 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.