@Tapemies kirjoitti:
mitä tämän palstan vastauksiin tulee vain vahvistaa omaa käsitystäni Telian yleisestä toimintakulttuurista. En elisastakaan erityisemmin pidä mutta siellä on palsta kuitenkin astetta ammattimaisemmin ylläpidetty ainakin omasta mielestä
Morjesta @Tapemies,
Yhteisön yhteisömanagerin roolissa olen kiinnostunut muun muassa siitä, että miten Yhteisömme toimii ja miten sen jäsenet kokevat Yhteisön ja niin edelleen. Siksi nappasin kommenttisi tästä keskustelusta.
Haluatko avata asiaa lisää, miten tämä ammattimaisuus tai sen puute näkyy täällä meillä?
En lähde selittelemään tai muutakaan, mutta taustoitan sen verran kun vertaat meidän Yhteisöä Elisan vastaavaan, niin näissä kahdessa on perustavanlaatuinen ero. Meillä Yhteisö on lähtökohtaisesti paikka meidän nykyisille sekä mahdollisille tuleville asiakkaille sekä heidän välisille keskusteluilleen. Paikka, josta voi hakea neuvoja ongelmatilanteisiin, suosituksia siihen mitä kannattaa hankkia tai tehdä, paikka jakaa kokemuksia ja niin edelleen. Me telialaiset olemme toki menossa mukana tarvittaessa, pääpaino on kuitenkin jäsenten välisissä keskusteluissa. Yhteisömme ei ole asiakaspalvelukanava sen perinteisessä merkityksessä. Tarkoitan siis sitä, että aina kaikkia probleemeita ei pysty ratkaisemaan yleisillä neuvoilla joita täällä jaetaan ja se tarkoittaa joskus sitä, että kysyjä joudutaan ohjaamaan asiakaspalveluun (puhelu, chat jne.)
Voisiko nämä erot vaikuttaa siihen, että koet että Yhteisömme ei ole niin ammattimainen? Vai viittaatko ennemmin vastauksien sisältöön joita työntekijämme tänne kirjoittavat?
Kiitos ajatuksistasi jo etukäteen 🙂