peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58681 Jäsentä
163027 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Oma telia, missä

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎05-11-2019
Kirjoituksia: 14
11/13

Vs: Oma telia, missä

Onneksi en ole herramies, olen sentään ihan rehellinen duunari ja olen ymmärtänyt, jos ostan ja maksan tuoteesta niin se on toimiva juttu, teliahan sitä ei ole joten sitä voin (syystäkin) arvostella

Saahan joku (en ymmärrä miksi) kehua ko.yritelmää

Täältä landelta, johon ei pääse edes sähköjunalla
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 865
12/13

Hei! Jos et jostakin syystä pääse Omille Sivuille, niin Telian asiakaspalvelu mielellään auttaa ongelman ratkaisussa. Löydät Telian asiakaspalvelun kaikki yhteystiedot täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Esimerkiksi:

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 865
13/13

@Rami107  kirjoitti:

Onneksi en ole herramies, olen sentään ihan rehellinen duunari ja olen ymmärtänyt, jos ostan ja maksan tuoteesta niin se on toimiva juttu, teliahan sitä ei ole joten sitä voin (syystäkin) arvostella

Saahan joku (en ymmärrä miksi) kehua ko.yritelmää

Valitettavasti en ymmärrä vastaustasi, koska se tarvitsee lisätietoja jotta voisin auttaa asian ratkaisussa.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä