Telia TV tallennusten näkymä

  • 15 December 2020
  • 64 kommenttia
  • 21 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

64 kommenttia

Just 


@DigiHate@  kirjoitti:

Kun tallennuksen katselun lopettaa, vaaditaan NELJÄ näppäimen painallusta päästäkseen "takaisin" TV-kanavalle... 

 

Herää ihan kysymys: Kuka valopää tän on suunnitellut - uskallatko ilmoittautua?? 🙂>


Just niin!



Telia, lisätkää mahdollisuus selata tallennuksia pelkkänä tekstilistana, kuten aiemminkin. Eli saisi valita haluaako kuvakkeet vai vain listan.. kestää ikuisuuden käydä kaikki tallennukset läpi ja näkymä on epäselvä.

 


@Nipa1315@  kirjoitti:

Huomasin sellaisenkin, että osa nauhoituksista ei tallentunutkaan. Tallennettaessa jokainen kerta pitää painaa rec 2 kertaa jotta toimii. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla mahdollisuus valita käyttääkö vanhaa teksti listaa tai tuota uutta. Täysin ohjelmoitavissa tuollaiseen laitteeseen kyseinen ominaisuus.


Joo tämä et tallennus pitää laittaa kahteen kertaan päälle, onkin selvä bugi - ei tällaista softaa pitäisi päästää asiakkaille asti.


@HenriLie@  kirjoitti:

@ZiorZio@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@ZiorZio@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


@HenriLie Uudelleenkäynnistys ei auttanut, tallenteiden selamiinen tahmeaa, kun vaihtaa riviä kaikki välähtää hetkeksi pimentoon. No ei teihin yhteyttäkään saa kun en pääse edes Chat jonoon. Onko nykyinen VP2853 kovalevyni sopiva uudempaan Arriksen purkkiin 4302(W)? 


Kyse on varmastikin siis boksin iästä/suorituskyvstä, se ei enää pysty sujuvasti toistamaan valikkoja, kun kuvien määrää on lisätty. Nykyinen kovalevy ei ole yhteensopiva uuteen Arriksen digiboksiin, vaan se tulee myös uusia.

Chat -palveluumme on juuri tällä hetkellä n. 13-15min jonotusaika. Tuleeko sinulle chatissa jotain häiriöilmoitusta vai ilmoittaako se sinun olevan jonossa?


Pääsin lopulta chat jonoon. Olen maksanut kovalevystä ja nyt softapäivityksen jälkeen sen arvoksi jää nolla euroa? 


Jos et halua vaihtaa itse suoraan uutta digiboksia ja kovalevyä, tulee sinun jättää häiriöilmoitus palvelun toimimattomuudesta nykyisillä laitteilla. Ratkaisemme häiriön palvelun käytössä sen jälkeen parhaalla mahdollisella tavalla.


Tämä boksi+kovalevy asia hoidettu kuntoon, uusi on tehokkaampi. Tämä alkuperäinen syy eli käyttöliittymän uudistus on toki yhä murheena, hankala ja buginen. Toivottavasti korjattu versio tulee pian ja toivottavasti on testattu nykyistä paremmin.

Moi. Uusi tallenteiden käyttöliittymä oli suuri pettymys. Vanha lista, jossa näkyy tallennetut ohjelmat listauksena ja ennen kaikkea tieto tallennuksen umpeutumisesta (x päivää) olivat oikein hyviä. Niitä ei olisi tarvinnut mennä muuttamaan. Netflixin kaltainen käyttöliittymä, jota olette ilmeisesti jäljitelleet toimii Netflixissä mutta ei tässä! Thumbnaileja mahtuu naurettavan pieni määrä samaan ruutuun joka aiheuttaa että koko "tallenuskartta" on yksi sekava matto.

 

Ohjelmien nimet lukevat todella pienellä ja lisäksi jotkut thumbailit ovat kokonaan harmaita! Pyytäisin vähintäänkin mahdollisuutta vanhan kaltaiseen informatiiviseen ja loistavasti toimivaan tekstilistaukseen. Jos mahdollista, uudistuksen voisi heittää kylläkin kokonaan romukoppaan. 🙂> Harkinnassa vakavasti vaihtaa Elisalle tai luopua ainakin Viihde-palvelusta.Kiitos! t: Ola 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

@ZiorZio@  kirjoitti:



@Nipa1315@  kirjoitti:


Huomasin sellaisenkin, että osa nauhoituksista ei tallentunutkaan. Tallennettaessa jokainen kerta pitää painaa rec 2 kertaa jotta toimii. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla mahdollisuus valita käyttääkö vanhaa teksti listaa tai tuota uutta. Täysin ohjelmoitavissa tuollaiseen laitteeseen kyseinen ominaisuus.






Joo tämä et tallennus pitää laittaa kahteen kertaan päälle, onkin selvä bugi - ei tällaista softaa pitäisi päästää asiakkaille asti.









REC -painikkeen painamisen jälkeen digiboksi varmistaa tallennettavan ohjelman ja uudelleen REC -painiketta painamalla tulee vaihtoehto tallentaa yksittäinen tai jatkuva tallennus. Tämä on siis nykyisin käytössä oleva ominaisuus, ei bugi. Näkyykö teillä nämä "Valitse ohjelma, jonka haluat tallentaa" ja "Haluatko tallentaa kaikki vai ainoastaan yhden jakson" -kysymykset REC-painiketta painaessa?

Palautteena toki tämän huomioimme seuraavaa ohjelmistopäivitystä kehittäessämme.


@HenriLie@  kirjoitti:

@ZiorZio@  kirjoitti:

@Nipa1315@  kirjoitti:

Huomasin sellaisenkin, että osa nauhoituksista ei tallentunutkaan. Tallennettaessa jokainen kerta pitää painaa rec 2 kertaa jotta toimii. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla mahdollisuus valita käyttääkö vanhaa teksti listaa tai tuota uutta. Täysin ohjelmoitavissa tuollaiseen laitteeseen kyseinen ominaisuus.


Joo tämä et tallennus pitää laittaa kahteen kertaan päälle, onkin selvä bugi - ei tällaista softaa pitäisi päästää asiakkaille asti.



REC -painikkeen painamisen jälkeen digiboksi varmistaa tallennettavan ohjelman ja uudelleen REC -painiketta painamalla tulee vaihtoehto tallentaa yksittäinen tai jatkuva tallennus. Tämä on siis nykyisin käytössä oleva ominaisuus, ei bugi. Näkyykö teillä nämä "Valitse ohjelma, jonka haluat tallentaa" ja "Haluatko tallentaa kaikki vai ainoastaan yhden jakson" -kysymykset REC-painiketta painaessa?

Palautteena toki tämän huomioimme seuraavaa ohjelmistopäivitystä kehittäessämme.


Juu kyllä tiedän että rec napin jälkeen tulee tuo tallennetaanko ohjelma vai kaikki jaksot, mutta sekään ei tallenna ohjelmaa vaan se koko homma pitää tehdä kaksi kertaa alusta loppuun jotta ohjelma tallentuu.


@Nipa1315@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@ZiorZio@  kirjoitti:

@Nipa1315@  kirjoitti:

Huomasin sellaisenkin, että osa nauhoituksista ei tallentunutkaan. Tallennettaessa jokainen kerta pitää painaa rec 2 kertaa jotta toimii. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla mahdollisuus valita käyttääkö vanhaa teksti listaa tai tuota uutta. Täysin ohjelmoitavissa tuollaiseen laitteeseen kyseinen ominaisuus.


Joo tämä et tallennus pitää laittaa kahteen kertaan päälle, onkin selvä bugi - ei tällaista softaa pitäisi päästää asiakkaille asti.



REC -painikkeen painamisen jälkeen digiboksi varmistaa tallennettavan ohjelman ja uudelleen REC -painiketta painamalla tulee vaihtoehto tallentaa yksittäinen tai jatkuva tallennus. Tämä on siis nykyisin käytössä oleva ominaisuus, ei bugi. Näkyykö teillä nämä "Valitse ohjelma, jonka haluat tallentaa" ja "Haluatko tallentaa kaikki vai ainoastaan yhden jakson" -kysymykset REC-painiketta painaessa?

Palautteena toki tämän huomioimme seuraavaa ohjelmistopäivitystä kehittäessämme.


Juu kyllä tiedän että rec napin jälkeen tulee tuo tallennetaanko ohjelma vai kaikki jaksot, mutta sekään ei tallenna ohjelmaa vaan se koko homma pitää tehdä kaksi kertaa alusta loppuun jotta ohjelma tallentuu.


Ja nyt uusi ongelma. Ohjelmaoppaassa näkyy että tallennetaan jotain ohjelmaa vaikkei ole tallennettu. Ei anna poistaa tallenusta eikä näy tulevissa tallennuksissakaan. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

@HenriLie@  kirjoitti:



@ZiorZio@  kirjoitti:



@Nipa1315@  kirjoitti:


Huomasin sellaisenkin, että osa nauhoituksista ei tallentunutkaan. Tallennettaessa jokainen kerta pitää painaa rec 2 kertaa jotta toimii. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla mahdollisuus valita käyttääkö vanhaa teksti listaa tai tuota uutta. Täysin ohjelmoitavissa tuollaiseen laitteeseen kyseinen ominaisuus.






Joo tämä et tallennus pitää laittaa kahteen kertaan päälle, onkin selvä bugi - ei tällaista softaa pitäisi päästää asiakkaille asti.









REC -painikkeen painamisen jälkeen digiboksi varmistaa tallennettavan ohjelman ja uudelleen REC -painiketta painamalla tulee vaihtoehto tallentaa yksittäinen tai jatkuva tallennus. Tämä on siis nykyisin käytössä oleva ominaisuus, ei bugi. Näkyykö teillä nämä "Valitse ohjelma, jonka haluat tallentaa" ja "Haluatko tallentaa kaikki vai ainoastaan yhden jakson" -kysymykset REC-painiketta painaessa?

Palautteena toki tämän huomioimme seuraavaa ohjelmistopäivitystä kehittäessämme.






TeliaTV digiboksin ohjelmistoa on tänään päivitetty. Auttaako ongelmiin, jos teet uudelleen käynnistyksen Menu -> Asetukset -> Järjestelmä -> uudelleen käynnistys?


@Huikkoster@  kirjoitti:

Erittäin sekava päivitys. Jos tälläistä tallennusvalikkoa testaisin ennen telia tv:n tilaamista, jäisi tilaamatta.

 

Olen alle kolmekymppinen ja jouduin oikeasti miettimään miten tuo tallennusvalikko toimii. Entäs vanhemmat ihmiset jotka eivät niin hyvin näitä digijuttuja hallitse? 

 

Elisa viihde ei ole ollut vaihtoehto sekavan käyttöliittymän takia. Telian etu hävisi juuri osittain.

 

Vanha yksinkertainen näkymä takaisin!!!


Naulan kantaan! Sama ongelma itsellä. Olen hommannut 84v äidilleni samat systeemit kuin itsellänikin jotta voin tarjota ”etätukea” puhelimitse. Sekavaksi meni ja huono päivitys, lista oli 100x parempi. Lisäksi ohjelmakuvausten tekstikin on niin pientä että niistä on vaikea saada selvää

Palautetta tästä "hienosta" uudistuksesta on käsittääkseni jonkun verran tullut.

 

Sen vertaa ei kuitenkaan nähtävästi nöyryyttä löydy, että oikeasti huomaisitte mokanneenne ja palauttaisitte vanhan version takaisin käyttöön. 🙄>

 

Käsittääkseni mobiilikäyttäjät ovat tästä päivityksestä osin tykänneetkin ja toki tämä voi olla täysin kehityskelpoinen idea, jahka sen joku valmiiksi asti miettii, mutta tällaisena raakileena ja tällä hetkellä tämä on TV-käytössä täysin sysip*ska, mitä ei olisi pitänyt missään nimessä julkaista.

Joululomillahan meillä maksavilla asiakkailla on toki aikaa selailla umpisekavia tallennusvalikoita ja ihmetellä minne on tallennettu leffa taas hävinnyt, ja samalla voi miettiä mistä palvelusta maksaa ja mitä iloa ja hyötyä siitä saa ja kuinka monta kirosanaa tähän prosessiin kuluu.

Ehkäpä kiskaisenkin nettipiuhan seinästä irti ja keskityn täysin vaimon herkulliseen kinkkuun Joulunpyhien ajaksi. 😋>❤️>🍗>

Ja täytynee huilatessa harkita, josko noilla muiden firmojen mobiililiittymillä pärjäilisi ensivuoden ...

 

Mutta kuitenkin ... Hyvää Joulua !!!

 

 


@jarkko35@  kirjoitti:

Ihmiset on kyllä erilaisia. Itse nautin tästä uudistuneesta Tallennuspalvelusta. Tallenteissa on kuvakkeet, aivan kuten Elisa Viihde- palvelussakin. Itseäni tympäsi se pötkölista mikä ennen oli. Ja kun menee yksittäiset tallenteet kohtaan, niin sieltä on helppo selata tallenteita, ei siinä mielestäni ole mitään vaikeaa. Ja nyt sarjat saa vihdoin laitettua sarjatallennukseen, ja ne sarjat löytää kätevästi omana ns. kansionaan, jossa on sitten kaikki tallennetut jaksot. Todella hyvä. Kiitos Telialle hyvästä uudistuksesta!


Telian maksama mielipide!

Juu, meilläkin harkitaan tallennusten osalta siirtymistä VHS-järjestelmään. 180 minuutin kasetilta löytää tallennukset paljon nopeammin kuin Telian boxilta.

Uuteen tottuminen vaatii aina hiukan totuttelua, mutta toki tätä tallennuspalvelua vielä kehitetään. Esimerkiksi nyt oli löydetty häiriötä ohjelmakirjastojen sisältöjen otsikoinnissa ja tämä on korjauksessa.

Palautteenne on viety eteenpäin kehittäjille. Hyvää joulua kaikille! 😁>


Moro, Yhteisön väelle!

Minulla myös on purnattavaa tästä "hienosta" päivityksestä...

Kenen mielestä tämä päivitys on hyvä idea?!

Okei... Mahdollisuus jatkuvaan tallennukseen on hyvä idea.

 

Tallennuslistaus on aivan hanurista. Sivulla näkyy muutama hassu kuvake kerrallaan ja sivua vaihtaessa puoleksi sekunniksi ruutu pimenee. Ärsyttää.

 

MIKSI ei voi olla yksinkertaista hakutoimintoa, jolla tallenteista voisi hakea nimellä ohjelmia?

 

MIKSI tallenteita ei voi lajitella mitenkään?

 

Jos omat kehitysideat loppuvat niin kopioikaa vaikka kilpailijan käyttöliittymä (ilmainen vinkki)...

 

Mulla oli EViihde käytössä 10 vuotta ja uuteen taloon muuttaessamme otettiin Telian netti ja TV. Täytyy sanoa, että Telia on edelleen kivikaudella verrattuna E:n vastaavaan palveluun.

 

Olen pettynyt palveluun ja pettymys syventyi viimeisimmän päivityksen jälkeen.

Kunniamerkki +2

@ZiorZio@  kirjoitti:

No nyt - käytössä Arris VP2853 digiboksi ja nyt Telia TV tallennukset eivät enää näy listana vaan kuvakkeina, iso fail.

 

Aiemminkin välillä tökkinyt tallennusten selaus meni nyt aivan mahdottomaksi. Kovalevyllä olevat tallennukset näkyy yhä listana. Verkossa olevat tallennukset ja tulevat tallennukset näkyvät vain kuvakkeina ja niiden selaaminen on todella hidasta, hankalaa ja tökkivää.

 

Palauttakaa nyt ihmeessä entiselleen, tai sitten asetuksista valittavaksi miten ne haluaa näkyviin. Tuli sen luokan heikennys käytettävyyteen ettei mitään mieltä.


Mitä *** ihan ilman varoitusta tehty tallennuksista käyttökelvoton! Millä ihmeellä tuolta löydetään niistä sadoista tallennuksista haluttu?! Telia TV on ollut haun osalta aina ihan luokaton eli ei ole olemassakaan.

 

Nyt meni kuppi nurin ja vaihdan DNA kuulemani mukaan paljon parempaan palveluun.

 

Ihan oikeasti? Mitä te oikein siellä ajattelette?

Telia TV:n uusi tallennus -käyttöliittymä on järkyttävän huono. On todella vaikea kirjoittaa asiasta asialliseen ja rakentavaan sävyyn. Toisaalta, mitäpä tänne kirjoitteleminen hyödyttäisi, joten iloisesti optioita tutkimaan, onhan näitä muitakin palveluntarjoajia. 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aiheen ketjuun

Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.

@JoonasLam@  kirjoitti:
Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.

Miksi ette voi ottaa mallia kilpailijoiden konseptista?

 

Tämä teidän uusi päivitys on saanut sapen kiehumaan isolta määrältä käyttäjiä?

Joten.... 

Miksi ette kuuntele käyttäjiä ja palauta edellisiä asetuksia? Vai onko teillä palkkalistoilla niin surkeita devaajia ettei onnistu?

 

 


@LordKhaos@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:


Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.





Miksi ette voi ottaa mallia kilpailijoiden konseptista?



 



Tämä teidän uusi päivitys on saanut sapen kiehumaan isolta määrältä käyttäjiä?



Joten.... 



Miksi ette kuuntele käyttäjiä ja palauta edellisiä asetuksia? Vai onko teillä palkkalistoilla niin surkeita devaajia ettei onnistu?



 



 






Kyllä palautteita kuunnellaan ja ne meillä myös huomioidaan. Muutokseen tottuminen ottaa varmasti aikansa ja ymmärrän sen, että osan mielestä vanha oli parempi, mutta osan mielestä uusikin on hyvä. Vanhaan ei olla näillä näkymin palaamassa, mutta uuttakin voidaan kehittää. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@JoonasLam@  kirjoitti:

@LordKhaos@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:
Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.

Miksi ette voi ottaa mallia kilpailijoiden konseptista?

 

Tämä teidän uusi päivitys on saanut sapen kiehumaan isolta määrältä käyttäjiä?

Joten.... 

Miksi ette kuuntele käyttäjiä ja palauta edellisiä asetuksia? Vai onko teillä palkkalistoilla niin surkeita devaajia ettei onnistu?

 

 


Kyllä palautteita kuunnellaan ja ne meillä myös huomioidaan. Muutokseen tottuminen ottaa varmasti aikansa ja ymmärrän sen, että osan mielestä vanha oli parempi, mutta osan mielestä uusikin on hyvä. Vanhaan ei olla näillä näkymin palaamassa, mutta uuttakin voidaan kehittää. 


Joo, pakko sanoa, että ihmettelen, miksi tätä uudistettua Tallennuspalvelua on muka niin vaikea käyttää. Tai no, ehkä tämä on itselleni niin helppo ja mielekäs, kun itselläni on käytössä myös Elisa Viihde - Elisa Viihteesssä olen tottunut siihen, että tallenteissa on kuvakkeet. Mielestäni se on parempi ratkaisu kuin pelkkä tekstipötkö. Siispä kiitos Telialle hyvästä kehityksestä. Toivoisin kuitenkin, että Tallennuspalveluun tulisi "Katselussa olevat"- lista, josta olisi helppo jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua.


@jarkko35@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

@LordKhaos@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:
Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.

Miksi ette voi ottaa mallia kilpailijoiden konseptista?

 

Tämä teidän uusi päivitys on saanut sapen kiehumaan isolta määrältä käyttäjiä?

Joten.... 

Miksi ette kuuntele käyttäjiä ja palauta edellisiä asetuksia? Vai onko teillä palkkalistoilla niin surkeita devaajia ettei onnistu?

 

 


Kyllä palautteita kuunnellaan ja ne meillä myös huomioidaan. Muutokseen tottuminen ottaa varmasti aikansa ja ymmärrän sen, että osan mielestä vanha oli parempi, mutta osan mielestä uusikin on hyvä. Vanhaan ei olla näillä näkymin palaamassa, mutta uuttakin voidaan kehittää. 


Joo, pakko sanoa, että ihmettelen, miksi tätä uudistettua Tallennuspalvelua on muka niin vaikea käyttää. Tai no, ehkä tämä on itselleni niin helppo ja mielekäs, kun itselläni on käytössä myös Elisa Viihde - Elisa Viihteesssä olen tottunut siihen, että tallenteissa on kuvakkeet. Mielestäni se on parempi ratkaisu kuin pelkkä tekstipötkö. Siispä kiitos Telialle hyvästä kehityksestä. Toivoisin kuitenkin, että Tallennuspalveluun tulisi "Katselussa olevat"- lista, josta olisi helppo jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua.


Joo, ihmiset ovat kyllä hyvin kuvanneet ongelmia ja minä ymmärrän hyvin mistä on kyse.

Telia tv tallennusnäkymä todella surkea kuten käytettävyyskin. 



 



Edit HannaMarikaL: Siirretty viesti samasta aiheesta olevaan ketjuun.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Sirkusaakkonen@  kirjoitti:


Telia tv tallennusnäkymä todella surkea kuten käytettävyyskin. 



 



Edit HannaMarikaL: Siirretty viesti samasta aiheesta olevaan ketjuun.






Moi @Sirkusaakkonen ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Harmi kuulla, että uusi tallennusnäkymä ei ole nyt sun pala kakkua. Käytettävyyden osalta palautetta on tullutkin ja nämä on viety meillä eteenpäin. Kiitos antamastasi palautteesta ja näitä voi laittaa meille jatkossakin ehdottomasti 🙂>

Kunniamerkki +2

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.

Vastaa