Skip to main content
Kysymys

Samsung Galaxy S24 Ultra ja telkkarikylkiäinen

  • 14 June 2024
  • 16 kommenttia
  • 401 katselukertaa

Moro.

Te ketkä olette ostaneet S24 ultran ja ottaneet siihen mukaan Samsungin television: onko mitään tietoa toimitusajoista? Tuliko johonkin näkyville, että telkkari on tilattuna?

Itsellä ei tullut näkyviin edes kuitille mainintaa.

16 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Mikä päivä teit @villehau tilauksen? Ja varmistelisin myös sen, että kun teit tilausta, niin näkyihän TV tilauksesi yhteydessä kuitenkin omana tilausrivinään? Eli näit TV:n tilauksella samoin kun näit puhelimenkin?

Käyttäjätaso 1

Ostin puhelimen Telia-kaupasta.

Käyttäjätaso 1

Ostin puhelimen Telia-kaupasta.

Ja lisään vielä, että myyjä sanoi sen näkyvän tikettinä. Eli jossain järjestelmässä on maininta tästä, mutta ei tulostunut kuitille, jonka sain pdf:nä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Ostin puhelimen Telia-kaupasta.

Ja lisään vielä, että myyjä sanoi sen näkyvän tikettinä. Eli jossain järjestelmässä on maininta tästä, mutta ei tulostunut kuitille, jonka sain pdf:nä.

Okei! Voisimme tämän tilanteen tarkistaa tilausnumeron kera asiakaspalvelustamme. Eli jos tunnistaudut tuonne Minun Teliaan, ja availet chattia kanssamme niin päästään homman jäljille. 

Käyttäjätaso 1

Olin yhteydessä chatin kautta ja sieltä ei kuulemma voida tehdä asialle mitään.

Olen käynyt liikkeessä maanantaina kyselemässä asiasta uudelleen kun kuitilla ei ollut mainintaa televisiosta. Sieltä ei myyjä osannut tehdä asialle mitään sen enempää.

Minne pitää soittaa/olla yhteydessä, että asiaan saa varmuuden?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Olin yhteydessä chatin kautta ja sieltä ei kuulemma voida tehdä asialle mitään.

Olen käynyt liikkeessä maanantaina kyselemässä asiasta uudelleen kun kuitilla ei ollut mainintaa televisiosta. Sieltä ei myyjä osannut tehdä asialle mitään sen enempää.

Minne pitää soittaa/olla yhteydessä, että asiaan saa varmuuden?

Okei, asiakaspalvelusta nimenomaan pitäisi kyllä pystyä tilausnumerolla katsomaan tätä tarkemmin. Monesko päivä tuon S24 Ultra -puhelimen kävit Telia Kaupasta ostamassa? 

Käyttäjätaso 1

Okei, asiakaspalvelusta nimenomaan pitäisi kyllä pystyä tilausnumerolla katsomaan tätä tarkemmin. Monesko päivä tuon S24 Ultra -puhelimen kävit Telia Kaupasta ostamassa? 

Maanantaina. Soitin vielä aspaan kun chat ei auttanut. Sieltä alettiin nyt selvittelemään asiaa ja lupasivat palata kun jotain selviää.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Siistitty lainauksia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Maanantaina. Soitin vielä aspaan kun chat ei auttanut. Sieltä alettiin nyt selvittelemään asiaa ja lupasivat palata kun jotain selviää.

Okei, hyvä juttu että asia lähti sieltä nyt etenemään! Varmasti palailevat asiakaspalvelusta sinulle piakkoin tämän tiimoilta.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Siistitty lainauksia

Käyttäjätaso 1

Kylläpä kestää🙄

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kylläpä kestää🙄

Ovatkohan lähteneet etsimään vastausta Samsungin pääkonttorilta Koreasta tai laittaneet kirjepostia sinne? Hidasta on, kieltämättä aivan liian hidasta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Kylläpä kestää🙄

Eli olet yli kaksi viikkoa sitten kysynyt tilausnumeroa mutta sinulle ei ole palattu? 😮 Nyt kuulostaa kyllä melko erikoiselta. Sinuna olisin vielä chatin kautta yhteydessä ja kysyisin mitä asialle on tehty. Jotain infoa pitäisi kyllä olla. Todennäköisesti kaupassa on unohdettu tilata tuo televisio sinulle, mutta asiakaspalvelun kautta se saadaan kyllä jälkitoimituksella lähetettyä jos näin on käynyt. Jos nyt vielä kerran olisit yhteydessä ja pyytäisit että homma hoidettaisiin vihdoin kuntoon. Omasta puolestani pahoittelut että asian hoitaminen on ollut näinkin haastavaa. 

Käyttäjätaso 1

Sattui asiakaspalvelijalla olemaan samanlainen keissi selvityksessä ja ei ole saanut myöskään vastauksia laitepuolelta. Pyysi odottelemaan.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Sattui asiakaspalvelijalla olemaan samanlainen keissi selvityksessä ja ei ole saanut myöskään vastauksia laitepuolelta. Pyysi odottelemaan.

Voi tietysti olla, että kesälomat pitkittävät hieman käsittelyaikaa, mutta tämä on jo erittäin pitkä aika odotteluun. Toivotaan, että asia nyt selviäisi pian.

Käyttäjätaso 1

Nyt tuli soitto. Laitepuoli ei suostu lähettämään telkkaria, koska myyjä ei ole lyönyt sitä koneelle. Kuulemma asiakaspalvelu ei voi tehdä asialle mitään.

Kävin vielä Telia kaupassa kyselemässä asiasta ja siellä jotain vielä selvitellään. Toivottavasti joku tekee pian hyviä päätöksiä, koska telkkari luvattiin puhelimen kylkeen ja tästä on myös mustaa valkoisella.

Nyt kiinnostaisi myös ne muut joiden kohdalla tilanne on ollut sama. Miten tilanne on siellä ratkennut?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +5

Nyt tuli soitto. Laitepuoli ei suostu lähettämään telkkaria, koska myyjä ei ole lyönyt sitä koneelle. Kuulemma asiakaspalvelu ei voi tehdä asialle mitään.

Kävin vielä Telia kaupassa kyselemässä asiasta ja siellä jotain vielä selvitellään. Toivottavasti joku tekee pian hyviä päätöksiä, koska telkkari luvattiin puhelimen kylkeen ja tästä on myös mustaa valkoisella.

Nyt kiinnostaisi myös ne muut joiden kohdalla tilanne on ollut sama. Miten tilanne on siellä ratkennut?


Kiitos, kun tulit kertomaan väliaikatietoja! Jos nyt jotain positiivista tästä koittaa keksiä, niin toivotaan tuosta kaupan selvittelystä nyt olevan apua. Ja yksi oljenkorsi voisi olla vielä käyttämättä: jos kertoisit tähän, että mikä kauppa on kyseessä, niin voin laittaa sinne kyselyä tästä meiltä suoraan. Vaikken tiedä asiakas- tai tilaustietojasi enkä niihin pääse käsiksi (eikä niitä kannata tähän julkisesti jakaakaan), niin kyseisessä kaupassa tuskin on useampaa aivan samanlaista tapausta työn alla, joten tietänevät jo näillä tiedoilla mihin tapaukseen viittaan. Jos ja kun saadaan sieltä sitten vastausta, niin tullaan se tähän heti kertomaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Nyt tuli soitto. Laitepuoli ei suostu lähettämään telkkaria, koska myyjä ei ole lyönyt sitä koneelle. Kuulemma asiakaspalvelu ei voi tehdä asialle mitään.

Kävin vielä Telia kaupassa kyselemässä asiasta ja siellä jotain vielä selvitellään. Toivottavasti joku tekee pian hyviä päätöksiä, koska telkkari luvattiin puhelimen kylkeen ja tästä on myös mustaa valkoisella.

Nyt kiinnostaisi myös ne muut joiden kohdalla tilanne on ollut sama. Miten tilanne on siellä ratkennut?


Kiitos, kun tulit kertomaan väliaikatietoja! Jos nyt jotain positiivista tästä koittaa keksiä, niin toivotaan tuosta kaupan selvittelystä nyt olevan apua. Ja yksi oljenkorsi voisi olla vielä käyttämättä: jos kertoisit tähän, että mikä kauppa on kyseessä, niin voin laittaa sinne kyselyä tästä meiltä suoraan. Vaikken tiedä asiakas- tai tilaustietojasi enkä niihin pääse käsiksi (eikä niitä kannata tähän julkisesti jakaakaan), niin kyseisessä kaupassa tuskin on useampaa aivan samanlaista tapausta työn alla, joten tietänevät jo näillä tiedoilla mihin tapaukseen viittaan. Jos ja kun saadaan sieltä sitten vastausta, niin tullaan se tähän heti kertomaan.

@villehau onko telkkarin tilanne jo ratkennut? 

Vastaa