Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lahjakortin toimitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia lupaa lahjakortin liittymästä. Nyt on kulunut 5 kk eikä lahjakorttia ole näkynyt. Vaihdoin mm tästä syystä operaattoria. Seuraava vaihe kuluttaja-asiamies. Ihan vaan periaatteessa kun lupauksista ei pidetä kiinni.

 

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa

JoonasLam: Siirretty toiseen osioon

17 vastausta
Simo555
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tää on ihan *******estä. Ite vaihdoin kesäkuun lopussa Telialle ja vieläkään ei ole kuulunut Kkaupan lahjakorttia. Samaa lässytystä kun täällä näiltä moderaattoreilta. Ihme homma kun bisneksen pitää nykyään perustua *******ukseen? Hoitakaa minkä lupaatte, ihmiset haluaa sen mikä luvataan.. Sitten palkataan jotain pissaliisoja asiakaspalveluun jotka ei osaa vastata yhtään *******u mihinkää ilman jotain *******n kyselyä jonnekkin.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 456 custom-general.kudos
  • 846 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Simo555  kirjoitti:

Tää on ihan *******estä. Ite vaihdoin kesäkuun lopussa Telialle ja vieläkään ei ole kuulunut Kkaupan lahjakorttia. Samaa lässytystä kun täällä näiltä moderaattoreilta. Ihme homma kun bisneksen pitää nykyään perustua *******ukseen? Hoitakaa minkä lupaatte, ihmiset haluaa sen mikä luvataan.. Sitten palkataan jotain pissaliisoja asiakaspalveluun jotka ei osaa vastata yhtään *******u mihinkää ilman jotain *******n kyselyä jonnekkin.


Lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön @Simo555! Hienoa että löysit paikalle keskustelemaan.

 

Heti ensi alkuun vinkkaan kuitenkin vielä Yhteisön säännöt ja pyydän noudattamaan niitä, eli pidetäänhän keskustelu asiallisena! Ymmärrän että tällaisessakin tilanteessa tunteet voivat jo kuumentua, mutta asia varmasti halutaan kyllä kanssasi selvittää. 

 

Hienoa että olet ottanut yhteyttä jo asiakaspalveluumme, kuulostaa siltä että asia laitettiin nyt sitä kautta eteenpäin ja lähdettiin selvittämään syytä miksi luvattu lahjakortti sinulle ei ole lähtenyt. Täällä Yhteisössä tosiaan pystymme keskustelemaan asioista vain näin julkisesti ja yleisellä tasolla, eli asiakastietoihin meillä ei ole pääsyä. Luvattiinko sieltä asiakaspalvelusta nyt palata sinulle asiaan vai mihin tilanne jäi? Jos lahjakortti on sinulta jäänyt virheellisesti uupumaan, niin asia voidaan kyllä korjata asiakaspalvelumme toimesta. Asiakaspalvelijamme eivät saa sitä suoraan sinulle lähetettyä, eli siksi varmastikin kanssasi keskustellut laittoi asiasi eteenpäin selvitykseen.

 

Pahoittelut vielä näin tätä kautta viivästyneestä lahjakortin toimituksesta! Toivotaan että asia ratkeaa pian.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja "lopullinen" ilmoitus siihen että en saa lahjakorttia oli ettei minun liittymään kuulu lahjakorttia.

Onneksi minulla on nauhoitettuna puhelu jossa myyjä sanoi että "saat vielä lahjakortin lisäksi".

Eli todiste on; ei kahta sanaa että mikä on kuluttaja-asiamiehen kanta. Ja sehän tullaan kertomaan sitten suuremmallekin yleisölle.  Telialle siis 20 eur tärkeämpi kuin asiasta aiheutuva mainehaitta.

Toivottavasti menee myös ylemmälle taholle tiedoksi.

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 330 custom-general.kudos
  • 583 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Ja "lopullinen" ilmoitus siihen että en saa lahjakorttia oli ettei minun liittymään kuulu lahjakorttia.

Onneksi minulla on nauhoitettuna puhelu jossa myyjä sanoi että "saat vielä lahjakortin lisäksi".

Eli todiste on; ei kahta sanaa että mikä on kuluttaja-asiamiehen kanta. Ja sehän tullaan kertomaan sitten suuremmallekin yleisölle.  Telialle siis 20 eur tärkeämpi kuin asiasta aiheutuva mainehaitta.

Toivottavasti menee myös ylemmälle taholle tiedoksi.


Asiakaspalvelusta voit myös pyytää, että puhelusi kuunnellaan. Meillä kaikki puhelut tallennetaan laaduntakaamisen vuoksi. Uskon, että asiassa päästään vielä yhteisymmärrykseen. Myyjälle on sattunut joku virhe kun on lahjakortin luvannut, vaikkei ilmeisesti liittymäsi ole ollut lahjakorttikampanjan piirissä. Reklamaatio on mielestäni tässä kohtaa ainoa vaihtoehto. Sen voit lähettää kirjallisena esimerkiksi Minun Telia -sivujen kautta viestillä asiakaspalveluun TAI ihan vaan chatilla ja pyytää asiakaspalvelijaa kirjaamaan reklamaation, joka käsitellään erillisessä tiimissä. Reklamaation yhteydessä puhelusi kuunnellaan.


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

reklamaatioita on tehty, mutta kuten kirjoitin, lopputulema oli että lahjakortti ei kuulu minun liittymääni.

Voit kyllä viedä asiaa eteenpäin ja jos se johtaa kannaltani positiiviseen tulokseen niin voin vielä peruuttaa kuluttaja-asimiehelle tekemäni valituksen jonka käsittely kestänee muutaman kuukauden. 

Summa summarum: 20 eur vai mainehaitta? Ymmärtänet että Telia häviää tämän keissin takuuvarmasti, koska minunhan asiakkaana on luotettava mitä edustajanne lupaa...

 

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 330 custom-general.kudos
  • 583 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Hei,

reklamaatioita on tehty, mutta kuten kirjoitin, lopputulema oli että lahjakortti ei kuulu minun liittymääni.

Voit kyllä viedä asiaa eteenpäin ja jos se johtaa kannaltani positiiviseen tulokseen niin voin vielä peruuttaa kuluttaja-asimiehelle tekemäni valituksen jonka käsittely kestänee muutaman kuukauden. 

Summa summarum: 20 eur vai mainehaitta? Ymmärtänet että Telia häviää tämän keissin takuuvarmasti, koska minunhan asiakkaana on luotettava mitä edustajanne lupaa...

 


Ymmärrän. Onhan puhelusi kuunneltu asiakaspalvelussa? Harmi mutten pysty asialle tekemään täältä Yhteisön puolelta enempää kun täällä ei käsitellä asiakastietoja. Olet tottakai myös oikeutettu tekemääsi valitukseen kuluttaja-asiamiehelle.


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
PasiVil
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samanlaista se on ollut meilläkin lahjakorttiasian ja Telian kanssa -turhia lupauksia ja odottelua-  luvattu syksyllä 2021 ja pian eletään 2022 maaliskuun loppua... Kymmenkunta viestiä... Sama ralli foorumista riippumatta. Asiakaspalvelu sanojensa mukaan "vie asiaa eteenpäin", kun juuri siellä asiakaspalvelussa, kuten missään muuallakaan Telian palvelussa ei voi lahjakorttiasialle mitään tehdä. "pitää kärsivällisesti odottaa" ja "pahoillaan ollaan"  "saatavuudessa on ollut ongelmia"   On se kummallista....  Jos menen Lidliin tai tilaan lahjakortin netissä, saan sen ihan ilman viivettä. Telia niitä ei tunnu saavan. Tai ei halua hankkia, miten se nyt ottaa...   Mutta olen kärsivällinen ja odotan, kun liittymien ,  4 kpl, edullinen tarjousaika on ohi ja vaihdan ne Telialta pois. Mutta siitä huolimatta haluan lupaamanne lahjakortin -edelleen-  Elisalta joskus tuli lahjakortti, tosin en osaa Teitä neuvoa, että miten he ovat niitä hankkineet ja saaneet ajallaan toimitettua.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 196 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PasiVil  kirjoitti:

Mutta olen kärsivällinen ja odotan, kun liittymien ,  4 kpl, edullinen tarjousaika on ohi ja vaihdan ne Telialta pois. Mutta siitä huolimatta haluan lupaamanne lahjakortin -edelleen-  Elisalta joskus tuli lahjakortti, tosin en osaa Teitä neuvoa, että miten he ovat niitä hankkineet ja saaneet ajallaan toimitettua.


Huomaan, että laitoit viestiä myös toiseen lahjakorttiketjuun, mutta vastaan nyt tähän, että kiitos kärsivällisyydestä ja pitkäjänteisyydestä.

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |