30-04-2014 10:43
03-01-2015 16:16
Hei!
Minulla olisi taas spotify premium 3kk aktivointioikeus ja aktivoinnissa on jälleen sama virhe kuin viimeksi. Aktivoitaessa lomake ei hyväksy toimitusosoitettani. Viimeksi aktivointi täytyi myös tehdä asiakaspalvelijan toimesta. Ja spotify tunnushan on sama kuin täällä, eli k0nnamon.
Ja viesti siis tänne kun en parempaakaan osiota / edellistä lankaa löytänyt.
Kiitos jo etukäteen.
16-01-2015 14:26
@k0nnamon Onko homma jo edistynyt, vai vieläkö aktivoinnin kanssa on probleemia?
Voisit ottaa yhteyttä Omilla Sivuilla meidän chattiimme, jos tilanne on vielä päällä. Siellä ollaan paikalla 24/7, ja apua löytyy varmasti!
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
16-01-2015 14:31
Hei!
Sain homman hoidettua Facebook-sivujen kautta!
Eli homma kunnossa.
Kiitos kuitenkin!
16-01-2015 14:53
Hyvä juttu että homma skulaa! Mukavaa tulevaa viikonloppua sulle
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
22-01-2015 14:40
Hei,
Sain nettiliittymäni tilaamisen yhteydessä viime toukokuussa Spotify Premiumin veloituksetta käyttöön 6kk ajaksi. Irtisanoin tämän marraskuussa ennen ilmaisen jakson päättymistä. Nyt sain kuitenkin tänään laskun (laskunumero 76450640) jossa minua on laskutettu palvelun käytöstä 14.12 lähtien ja kun tarkistin asian Omilta Sivuilta niin niiden mukaan minulla edelleen olisi Spotify Premium käytössä 9,95€ kuukausihintaan vaikka olen sen perunut. En myöskään pysty käyttämään Spotifyn Premium ominaisuuksia joten palvelu ei ole minulla käytössä.
22-01-2015 15:00
Moikka @JR1911 ja tervetuloa mukaan Klaaniin! 🙂
Mitä kautta olet Spotifyn irtisanonut? Täällä emme asiakastietoja käsittele, joten emme pääse tarkistamaan mitä tässä on tapahtunut. Vastaamme ja autamme toki asioissa jotka eivät vaadi näitä tunnistetietoja. 🙂
Suosittelen että kirjaudut Omille Sivuille ja otat sitä kautta vaikkapa Chat-yhteyden, jolloin asiakaspalvelija pääsee tarkistamaan tilanteen ja hoitamaan homman kuntoon. 🙂
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
22-01-2015 15:27
Kiitos, asia tuli hoidetuksi chatin kautta 🙂