Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
avallte
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

omilla sivuilla häiriöitä?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On jokin häiriö kun en pääse kirjautumaan omille sivuille?

Tuli e-lasku vaikkei ole edes e-lasku sopimusta soneran kanssa.

Pitäisi päästä tarkistamaan tuo lasku.

7 vastausta
PasiS
Konkari ☆
  • 493 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pikaisesti kokeiltuna toimi täällä ihan normaalisti.

avallte
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itselläni jäi pyörimään luuppiin
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pääsitkö @avallte jo Omile Sivuille? 

Onko sulla meidän liittymää? Jos ei ole, et pääse Omille Sivuille. 

 

Tällöin suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi soittamalla. Mikäli sulla on käytössä Facebook tai Twitter, onnistuu näissäkin kanavoissa. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

avallte
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On sonera taloyhtiölaajakaista Kodin Netti Teho. Pääsin lopulta, mutta jäi pyörimään siellä

omien tietojen kohdalla. Yritin vaihtaa laskutus tapaa en onnistunut.

avallte
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

tänään oli yhtä huono menestys jää pyörimään luuppiin,

ladataan omia tietoja.. tms.

Siinä se pyörii koskaan avautumatta.

Edelleen siellä on se vanha laskutus tieto jota en siis pääse muuttamaan.

E-lasku sopimusta ei ole, vaikka sivu niin väittää.

On kaksi vuotta vanha tieto tuo.Liittymä aukesi vasta 20.1.2016, joten en ole

voinut e-lasku sopimusta edes tehdä.

Kokeiltu on eri selaimilla ja eri alustoilla windows 8.1 ja linux mint.

Lopputulos on että ei toimi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

E-lasku pitäs poistaa sieltä omasta verkkopankista, ootko sen poistanu? Jos sulla on aikoinaan ollut siellä E-laskusopimus meille, niin oisko se jäänyt tosiaan sinne verkkopankkiin ja nyt kytkeytynyt taasen voimaan liittymän avauksen yhteydessä? 

Vaikea arvioida tosiaan tilannetta täällä, kun ei noita asiakastietoja nähdä.

 

Ei pitäs olla ongelmia tuolla Omilla Sivuilla noiden tietojen avautumisen suhteen, joten aika mystistä tämä on.

 

Ootko saanut yhteyden meidän asiakaspalveluun? 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

avallte
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lähetin palvelupyynnön ja asia hoitui sitä kautta.

Nyt sinne on sentään laitettu tiedote, että ruuhkaa näkyy olevan.