@Johtava kirjoitti:
Se että telia soittaa asiakkaalle ei ole asiakaspalvelua eikä 'tuotteista kertomista'. Se on yksiselitteisesti puhelinmyyntiä ja sen ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla asiakaspalvelusta pois.
Jos ette olisi markkinaosuustaistelussanne kadottaneet hyviä kauppatapoja ja moraalia niin ei tarvitsisi jälkikäteen puheluita kuunnella.
Teleoperaattoreiden ja sähköyhtiöiden myyjiin kannattaa suhtautua samalla varauksella kuin siihen alakoulun luokkakaveriin joka vuosien jälkeen soittaa houkutellakseen mukaan verkostomarkkinointikusetuksen.
Itse olen jutellut aiheesta useamman mainonnasta ja markkinoinnista perillä olevan kanssa. On hyvin veteen piirretty viiva, milloin ollaan markkinoimassa palvelua tai tuotetta ja milloin ollaan hoitamassa asiakassuhdetta. Se on totta, että myyjällä on oltava pelisilmää, miten eri tilanteissa toimia.
Hyvä, että @kukaties ongelma on nyt ratkennut.