Chat–palvelu on herättänyt paljon keskustelua erityisesti sosiaalisessa mediassa. Olemme saaneet kyselyitä siitä mistä chat löytyy, miten sitä käytetään ja kuinka asiakasneuvojan kanssa pääsee juttusille.
Chatin kautta saat apua 24/7 silloin kun sinulle parhaiten sopii. Chat löytyy kätevästi, kun kirjaudut itsepalvelusivustolle osoitteessa telia.fi. Kirjautuminen onnistuu käyttäjätunnuksella tai mobiilivarmenteella.
Muuta huomioitavaa
Jos ”Aloita chat” –kuvake ei ilmesty heti ”Liittymäni ja palveluni” –osion klikkaamisen jälkeen, malta hetki, sillä siinä voi joskus olla pieni viive. Huomioithan myös, että mahdolliset AdBlock-lisäosat kannattaa ottaa pois käytöstä. Ne saattavat estää chatin toiminnan. Jos keskusteluissa on jonoa, vuoronumerosi näkyy chat-ikkunan vasemmassa reunassa. Voit kuitenkin kirjoittaa viestisi jo valmiiksi vaikka olisitkin vielä jonossa.
Minun Telia -sovellukseen chat–palvelu on tulossa myöhemmin ja infoamme siitä heti kun se on saatavilla. Jos sinulla on kehitysehdotuksia palveluun liittyen, kerro siitä ihmeessä meille. Palaute on enemmän kuin tervetullutta, koska viilaukset ovat käynnissä parhaillaan.