peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58033 Jäsentä
161645 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa Samsung Galaxy A80 (15.7.-28.7.2019)

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2017
Kirjoituksia: 14
51/139

Vs: Voita ja testaa Samsung Galaxy A80

Huomenta!
Minulla vanhempi Samsung-versio, jonka toimintalogiikka on jo aika tuttu. Kiinnostaa toki saada kokeiltua, miten systeemit ovat muuttuneet. Nykyinen mallini tuntuu ihan tutulta, uskoisi Samsungin jatkaneen samalla linjalla.

Minulla on ollut kännykkä jo NMT-ajoista lähtien. Minulla on ollut Nokia ihan Lumiaan saakka. Kun laitetta ei enää tuettu, piti jokin toinen laite saada.

Uskoisin, että minulla kohtuullisen runsaasti annettavaa testiin. Ja uskon myös, että voin kirjoittaa omista kokemuksistani uuden laitteen kanssa.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-10-2015
Kirjoituksia: 7
52/139

A80 olisi kyllä mielenkinntoista testata ja kamera on kyllä se jota mieluiten testaisin - kun kunnon kuvat pitää toki saada.  Toisaalta olen myös erittäin huolissani liikkuvasta kamerayksiköstä, liikkuvat osat kun bruukkaavat olla helpoimpia rikkoutumaan... 

Millainen lompakkokotelo mahtaa sopia puhelimelle kun ainahan puehlin on kotelolla ja panssarilasilla suojattava.

Testien suhteen olen myös kiinnostunut miten hyvin apsit (sekä työ että vapaa-ajan käyttöön, esim FB & insta, tarkoitetut) toimii, miten WLAN / BT yhteydet eri laitteisiin toimii (Esim. BT hallittava robottiruohonleikkurimme ei saa nykyisellä puhelimellani yhteyttä BT:n yli - tabletilla ohjaammee sitä nyt...), ja tottakai vaatimuksenani on että akun kestettävä normaali päiväkäyttö, johon kuuluu myös vähän videoiden katselua ja pelailua. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-07-2019
Kirjoituksia: 2
53/139

Testaajaehdokas ilmoittautuu Hymiö Onnellinen

Ehdottomasti haluaisin päästä kokeilemaan Samsung Galaxy A80 kameran ominaisuuksia. Erityisesti kiinnostaisi tutustua juuri tuohon kääntyvään etu-, takakameraratkaisuun ja tietenkin kuvien laatuun.

Eikä yhtään huonommaksi jää tuo puhelimen desing. Ainakin kuvissa näyttää hyvältä ja laadukkaalta. Millaiselta luuri mahtaa tuntua ja näyttää ihan lähikosketuksessa? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
54/139

Olen tykästynyt näihin Samsungeihin puhelimina ylipäätään. Mutta tämä nykyinen malli ei kameraltaan vastaa odotuksia. Meillä on tässä takapihalla niityn ja metsikön laidassa melkoinen kuhina, eläimiä on paljon, ja tykkään kovasti kuvata niitä, sekä muuta luontoa, maisemia jne. Kamera ei vaan tunnu näkevän maailmaa samoilla silmillä kun itse.
Lisäksi kuvaan instaan antiikkia ja muuta sellaista sisältöä, jossa yksityiskohdat pitää tulla näkyville hyvin. Haluaisin todella kokeilla jotain muuta, parempaa puhelinta. Tuntuu,että ne vanhemmat mallit oli parempia kameroiltaan kuin tämä nykyinen.

Lisäksi puhelin on mulle kalenteri, kello, toimisto, yhteydenpitoväline kaikilla keinoilla, pankki jne. Ja katson sillä myös paljon tv-sarjoja ja leffoja, joten suurempi näyttö olisi todella, todella plussaa. 
Testaamalla sitä näköjään vasta oppii, mitä toimii ja mikä ei. Kaikki S-sarjan pari vuotta vanhemmat perus mallit on käyty läpi, joten kiinnostaa, miten tämä uutuus pärjää niille.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-05-2015
Kirjoituksia: 11
55/139

Itsellä ollut pelkästään samsungin luureja käytössä 15vuotta. Odotan kovaa akun kestoa,tehokasta työskentelyä ja kamerasta jotain uutta parin vuoden takaiseen malliin.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-05-2015
Kirjoituksia: 9
56/139

Liikkuva kamera ja miten suoritin pelittää. Muistin määrä kuulostaa hyvältä ja akussakin on paljon potkua. Mielelläni testaisin A5 (2015) jälkeen tälläistä lippulaiva mallia!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
57/139

Pitkille pyöräreissuille akkukesto ja kameran laatu ovat tärkeitä, ettei lisäpainoa tule ylimääräisistä powerbankeista ja vuoristomaisemista saa hienoja kuvia.

Myös design tulee olla hyvä, että luuri pysyy kädessä, kun katsoo tietä kartasta.

Edit SannaMKoo: Yhdistetty kaksi kommenttia yhdeksi viestiksi

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
58/139

Kamera on se juttu joka kiinnostaa eniten. Tulisi tosiaan käyttöön ja laajaan testiin.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
59/139

Kerro mitä sinä odotat uudelta Samsung Galaxy A80 -puhelimelta, ja mikä sen ominaisuuksista näyttää omaan silmääsi kiinnostavimmalta. Onko se esimerkiksi puhelimen tyylikäs ulkonäkö, kestävä akku, vai erikoiset kameraominaisuudet?

Odotan puhelimelta riittävää akunkestoa päivän töihin. Työssäni on tärkeää, että minulla on puhelimessani riittävän laadukas kamera, sillä joudun dokumentoimaan vaurioita ja virheitä etenpäin raportointia varten.

Myös näytön koolla on merkitystä, sillä se helpottaa raportoinnin tekemistä suoraan paikan päällä. 

Tämän puhelimen kokoluokka on ihanteellinen ja huomattavasti miellyttävämpi kantaa mukanaan kuin tablettia.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
60/139

Vaikuttaa oikein hyvältä,muutenkin vanha puhelin vetää viimeisiään ja mm.lapsen autokoulun takia menoja piisaa,olisi huippua testata ja saada tämä. Tykkään kirjoittaa ja varmasti arvostelut onnistuisi. Puhelimessa kiinnostaa eniten varmaan tuo kamera ja pikalataus. Siskoni 40v juhlat ovat pian ja reissussa olisi ihanaa testata kameraa.

0 tykkäystä