Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OnePlus 8 pop up Telia.jpg

 

***

 

Muokkaus 17.4.

 

Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.

 

Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:

 

Laturi --> @KaPe67 

Reppu --> @jesso 

 

Onneksi olkoon voittajille 🙂

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.

 

  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)
  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa
  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena
  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin
  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee

Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.

 

***

 

Muokkaus 15.4.

 

Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.

 

***

Muokkaus 14.4.

 

Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

 

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

 

  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

***

Muokkaus 14.4.

 

Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.

 

***

 

 

Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:

 

järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON

 

Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.

 

Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 

 

Eikä siinä vielä kaikki:

 

Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.

 

online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN

 

  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon 😊) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon
  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron
  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti
  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.
  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta
  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!
  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin

 

Huomioithan nämä:

 

  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa 😘
  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena
  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin

online pop-up-jonossa on myös arvonta

 

Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.

 

Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.

 

Lead with speed 💪

 

Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!

 

Lue lisää

Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).

 

Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.

 

Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.

 

Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 

 

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.

 

Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

 

Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.

 

Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja

 

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.


Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020

 

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

805 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @MontyMole

 

Pahoittelut minunkin puolesta, että tuon hyvityksen kanssa on kestänyt näin kauan. Jos asiakaspalvelusta on sanottu, että hyvitys on kuitenkin tehty, niin tällä hetkellä ei auta muuta kuin odotella.

| Telia Yhteisön moderaattori |
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MontyMole@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?

 

Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?


Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.

 

Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

MontyMole
Kommentaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:

Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.

 

Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).


Hei vaan, ongelmahan ei suinkaan johtunut viiveestä tai lomasta. Loma on epäilemättä ansaittu tauko ja toivottavasti se oli koronasta huolimatta hyvä ja rentouttava loma. Oikeastaan nämä @TeroRe:n vastaukset ja yksityisviestit olivat ainoa valopilkku tässä surkeassa ostotapahtumassa ja sen eri vaiheissa.

 

Ongelmat johtuivat siitä, että teidän prosessit pissi alusta loppuun saakka. Melkeinpä olisi lähes haastavaa uskoa, mikäli joku kertoisi ison firman kämmänneen kaiken mahdollisen alusta loppuun saakka. Nyt kun tästä on saanut konkreettisen kokemuksen, niin kiinnostus Teliaa kohtaan on nolla.

 

Sain hyvityksen. Taisi mennä puhelusta, jossa luvattiin kaksi viikkoa, suunnilleen vähän päälle viisi viikkoa. Kokonaisuudessaan yksinkertaisen reklamaation käsittely ja hyvityksen maksaminen kesti noin 100 päivää. Siitä voi jokainen pohtia sitä, että menikö tämä hyvin vai huonosti? Toki repun ja juomapullon olisi saanut helpommalla, mutta lähtökohta on hinnanalennus sellaisesta tuotteesta, jossa on selkeä virhe.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.

 

Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).


Hei vaan, ongelmahan ei suinkaan johtunut viiveestä tai lomasta. Loma on epäilemättä ansaittu tauko ja toivottavasti se oli koronasta huolimatta hyvä ja rentouttava loma. Oikeastaan nämä @TeroRe:n vastaukset ja yksityisviestit olivat ainoa valopilkku tässä surkeassa ostotapahtumassa ja sen eri vaiheissa.

 

Ongelmat johtuivat siitä, että teidän prosessit pissi alusta loppuun saakka. Melkeinpä olisi lähes haastavaa uskoa, mikäli joku kertoisi ison firman kämmänneen kaiken mahdollisen alusta loppuun saakka. Nyt kun tästä on saanut konkreettisen kokemuksen, niin kiinnostus Teliaa kohtaan on nolla.

 

Sain hyvityksen.


Harmi kuulla mutta ymmärrän aivan täysin, että koet ja ajattelet noin. Voin kertoa, että olemme pitäneet isolla kokoonpanolla palaverin, jossa kävimme prosessimielessä tämän pop-up-casen kohta kohdalta läpi, jotta voimme oppia ja välttää virheet jatkossa. Ei toki lämmitä teitä joilla asiat meni pieleen, mutta halusin silti kertoa osoittaakseni edes jollain tapaa sen, ettemme mekään ole tapahtuneeseen tyytyväisiä.

 

Hyvä, että sait hyvityksen lopulta, vaikkakin viiveellä. Sellaisen tiedon itsekin sain kun aloin asiaa selvittämään.

 

Viiveellä tarkoitin tosiaan omaa lomaani ja sitä, etten ollut aikaisemmin kirjoittelemassa ja että jouduit huutelemaan perään. Olisi kätevä jos Yhteisökin ilmoittelisi Outlookin tapaan kun joku on lomalla 🙂

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

taavitosijjaan
Uusi jäsen
  • 6 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

nyt rupee minunkin kärsivällisyys loppumaan kun neljän kuukauden jälkeen ei vieläkään kuulu mitään

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@taavitosijjaan@  kirjoitti:

nyt rupee minunkin kärsivällisyys loppumaan kun neljän kuukauden jälkeen ei vieläkään kuulu mitään


Laitan sinulle privaa.

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää