Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jamiol_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 ei toimi - firmware päivitystä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Lokakuussa avattu liittymä on pätkinyt alusta asti jatkuvasti, mutta asian selvitys on jäänyt kun netti on ollut sopivasti toimimaton aina kun asiaan olisi ollut aikaa perehtyä. Modeemi siis reboottailee jatkuvasti, ja ilmeisesti ongelma on tässä mallissa enemmän kuin yleinen. Kuitenkin foorumeiden perusteella joillakin on auttanut tuo Firmware update + firewall disable, joten voisitteko puskea tähänkin laitteeseen uuden firmiksen? Nykyinen epc3825-v302r12901-100201c ei ilmeisesti ole uusin.

Asiakasnumeron vissiin tukihenkilöt näkee tilin tiedoista? Sonera tunnukset on myös samalla käyttäjänimellä.
89 vastausta
Jaminoff_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos Marko, firmit tuli päivitetyksi, katsotaan miten konnu pysyy nyt pystyssä!
JeeRock_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi, tännekin pitäisi saada pikaisesti firmware päivitys, tällä hetkellä purkissa epc3825-v302r12901-100201c firmis.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JeeRock,

Kokeilitko jo ottaa virtoja pois modeemista muutamaksi minuutiksi?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
JeeRock_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kokeilin sitäkin, powervalo palaa ja us sekä ds valot vilkkuu samaa tahtia.... eikä nouse linjalle. Kerran yrittää ja sen jälkeen alkaa tuo vilkkuminen.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JeeRock,

Oliko yhteys lähtenyt jo toimimaan? Tarkistatko mikä ohjelmisto modeemilla nyt on?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
JeeRock_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt toimii yhteys, olin yhteydessä vikapalveluun ja tekivät modeemille pakkovaltuutuksen ja sen jälkeen nousi linjoille, päivitti itsensä ja nyt tosiaan toimii. Ainut mitä ihmettelen vielä on se että kuinkas tuon modeemin saa nyt siltaavaksi kun sellaista valintaa ei ole missään? Firmis on nyt epc3825-v302r125574-131129c.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JeeRock,

Laitoin tuosta siltausominaisuuden aktivoinnista viestiä eteenpäin. Tulisi kyllä olla valittavissa jo nyt mutta tutkitaan asiaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
darts_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro!

Itsekkin jonkuaikaa jo kironnu tätä yhteyttä. Kokeillaan nyt sitten uutta firmwarea niinkö muutki!? Kiitos jo etukäteen!!
Siikki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
roarrr kirjoitti:
terve. mulla alkoi netti toimimaan entistä huonommin tuon päivityksen jälkeen, katkoo yhteyttä melko paljon.


Olen kirjoittanut asiasta tänne foorumille jo useita kertoja. Joten kerron lyhyesti: Tuo Ciscon purkki on _susi_. Wlanin nopeudet heittää miten sattuu ja yhteys lakkaa vastaamasta ilman syytä. Toinen varma tappaja on NAT, varsinkin nopeammilla/useammilla yhtäaikaisilla yhteyksillä, purkissa ei vain tehot/"osoite-taulukko" riitä.

Ratkaisu: Cisco siltaavaksi -> Pientä kikkaa joutuu käyttämään. Tuskin Sonera on enabloinut mahdollisuutta tuoreimmassa firmiksessä, itsellä vanha epc3825-v302r125554-120725c.

Perään routteri hoitamaan sisäverkkoa ja WLANia. Nykyään esimerkiksi Asus rt-n56u maksaa vähän yli 50euroa, jos N-verkko riittää. Tällä setupilla on menty jo toista vuotta ja pätkimiset loppuivat.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Siikki,

Uusimmalla ohjelmistolla Cisco EPC3825 modeemin saa siltaavaksi modeemin hallintapaneelin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu