missä vaiheessa tilaus?


Tilasin viihdepaketin. Postissa tuli palvelusopimuksia kaksin kappailein.
Milloinhan mahtaa tulla laitteet yms? Tukleeko laitteet kotiin vai postiin.
Asiakasnumero on profiilissa.

57 kommenttia

Hei Nio12,
Tilauksesi näkyy vastaanotettuna, ja sinulle on lähetetty siihen liittyvä kirje 18.10. Jos kyseinen kirje ei ole tavoittanut sinua, otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 020017000.
Postissa tullut koti tv:n palvelusopimus,
Laajakaistan palvelusopimus ja tilausvahvistus. Olisiko muuta pitänyt vielä
tulla?
Morjes Nio12,
pyytäisin sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta saat lisätietoa tilauksen etenemisestä.
Laitan tähän samaan ketjuun uteluni tilaukseni vaiheesta. Kaikki laitteet ja tunnukset sun muut saapuneet viime viikolla. Arvioitu kytkentäaika oli eilen 6.11. Eli missä mennään tällä hetkellä?
Hei epeliina!

Asiakastiedoissasi näyttäisi olevan kytkentäpäivä tänään. Tilaus tosin on vielä hieman kesken. Jollei lähde viim. huomenna toimimaan, hihkaisetko tänne, niin katsotaan tarkemmin.
Toivotaan, että pian toimii!
Hei. Missä vaiheessa tilaus. Vahvistukset tullut ja laitteet kytketty.
Moi jaanahamis,
Lisäätkö profiiliisi tilausvahvistuksesta löytyvän liittymänumeron, ilman väliviivaa. Tarkistetaan sen avulla tilannetta.
liittymänro xxxxxxxxx
Hei jaanahamis!

Piilotin viestistäsi liittymänumerosi. Jos haluat, voit lisätä sen profiilisi tietoihin, jolloin se ei näy muille kuin meille.

Liittymäsi kytkentäpäivä näyttäisi olevan 20.11. eli ensi viikon tiistaina.
Haluaisin tiedustella, missä vaiheessa tilaukseni on. Laitteet tulivat kotiin 12.11
Hei pokko63,
Melkein fiksuinta on nyt tehdä niin, että laitan kyselyä tuonne meidän toimituspuolelle tästä. Meillä näkyy sinulle kaksi yhteysnumeroa, toinen 040- ja toinen 046-alkuinen. Kummasta sinut parhaiten tavoittaa?
parhaiten tavoittaa siitä 040- alkuisesta
pokko63, laitoin tiedon tuonne meidän toimituspuolelle tästä. He ottavat sinuun yhteyttä. Epäilen, että tälle päivälle ei ehdi, mutta asia on selvityksessä ja sinulle päin palataan heti kun homma on selvä!
Tilasin kaapelikortin ja MTV3-Sport kanavapaketin torstaina, mutta en ole saanut vielä mitään vahvistus viestiä. Kuinka nopeasti tälläiset asiat yleensä etenevät ja onko tilaukseni kanssa mahdollisesti käynyt jokin virhe?
Hei Jepa!

Voi hyvinkin olla, että tilaus on vielä käsiteltävänä ja toimitus etenee niin kuin pitääkin. Kannattaa kuitenkin tarkistaa tilanne Asiakaspalvelustamme, niin et joudu odottelemaan epätietoisuudessa. Toivottavasti pääset pian urheilun pariin jännittämään!
Hei!

Tilasin viihdepaketin nettisivuilta. Tilausvahvistus tuli,siellä lukee tallennusominaisuuden kohdalla 209e? Käsittääkseni kaikki laitteet ja palvelut piti kuulua tuohon hintaan? Poislukien toimituskulut.
Missähän vaiheessa tilaus muuten etenee?
Hei EHE78!

Olet aivan oikeassa, toimitusmaksuun 29e sisältyy kaikki tarvittavat laitteet, joten ei huolta siitä.
Oletko mahdollisesti jo saanut postia koskien liittymätilaustasi? Jos tarvitset lisätietoa, otathan yhteyttä esim. Myyntipalveluumme.
Niinamari kirjoitti:
Hei EHE78!

Olet aivan oikeassa, toimitusmaksuun 29e sisältyy kaikki tarvittavat laitteet, joten ei huolta siitä.
Oletko mahdollisesti jo saanut postia koskien liittymätilaustasi? Jos tarvitset lisätietoa, otathan yhteyttä esim. Myyntipalveluumme.


Hei, kiitos tiedosta, postia ei ole tullut muuta kuin tilausvahvistus.
EHE78: Ok! Voi olla, että pyhäpäivä viime viikolla on aiheuttanut pientä viivettä postin kulkuun.
Tässä kohtaa kuitenkin varmuudeksi pyytäisin sinua olemaan meihin päin yhteydessä, niin saadaan hommat nopeasti etenemään.
Missä vaiheessa tilaukseni on?
Moi ural69,
Minkälaisesta tilauksesta on kyse?
Koti Tv kai tässä säikeessä käsitellään. Profiilissa käyttäjätunnus. Tilausnumero 4884125.
ural69, varmistin toimituksen puolelta tätä. Tilauksesi on toimitettu ja KotiTV:n pitäisi nyt toimia. Kokeile toimiiko ja laita vaikka viestiä vielä tänne jos ei pelitä.
Nyt toimii. Kiitos.
Terve, missähän vaiheessa on kotiTV:n tilaus. Tilausnumero: 4883142. Perjantaina asiasta soittelin ja laitoitte asiasta tarkemman selvityspyynnön. Mitään väliaikatietoakaan ei ole vielä kuulunut.

Vastaa