Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JohnHilly
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ilmainen Spotify ei näy Käytössä olevissa lisäosissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joku yritti toisessa ketjussa irtisanoa Spotify:nsä. Ongelma oli, ettei se näy Omien sivujen "Käytössä olevissa".

 

Minulla on sama juttu. Ilmeisesti ongelma on yleisempikin, jollei sääntö.

En muista, koska ilmaisjaksoni päättyy ja se olisi hyvä saada tarkistettua Omilta sivuilta.

7 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikäli sinulla on Soneratunnus luotuna, eli et kirjaudu omille sivuille millään liittymänumerolla. Silloin sinun pitäisi nähdä kaikki omistamasi liittymät yhdellä sivulla ja kun avaat liittymän ja lisäpalvelut, sieltä alta "Käytössäsi nyt", niin sieltä löytyy kyllä myös Spotify. Kaikkein helpoimmin pystyt tarkistamaan tuon Spotifyn ilmaisjakson päättymisajankohdan laskultasi. Siellä pitäisi näkyä selvästi, että mihin saakka alennus on voimassa.

olkitu
Kunniajäsen
  • 691 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla ei näy Soneran Omilta sivuilta Sonera tunnuksillakaan Spotify ollenkaan...

 

Kuvankaappauksia:

 

http://i.imgur.com/Whevs62.png

 

 http://i.imgur.com/igj7T35.png

 

Laskusta:

 

Sonera Spotify Premium 01.11. - 30.11. 1 kk 0,00

 

Ei näy ainakaan minulla koska loppuu ilmaisjakso

 

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onpas erikoista. Ilmeisesti se ei silloin näy jos Spotify on tilattu kiinteän kaistan lisäpalveluksi, mutta näkyy oikein mikäli se on kännykkäliittymän lisäpalveluna. Pitää laittaa tuosta viestiä eteenpäin.

 

Soneran omien sivujen chat palvelu ainakin osaa kertoa, milloin ilmaisjakso on päättymässä joten kannattaa sitä vaikka hyödyntää tässä tapauksessa.

olkitu
Kunniajäsen
  • 691 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ehkä se näin on... se näkyi kyllä minulla ennen kuin päivitin 100/10 -> 100/100 yhteydeksi... Sen jälkeen se vain hävisi siinä... Mutta miksi sitä ei näy laskussa koska päättyy?

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyvä kysymys, en tiedä. Laskulla näkyy kuitenkin maksukanavien ja kaistan määräaikaisuudet, mutta jostain syystä Spotifyn tiedot ei näy oikein. Toivottavasti tämä saadaan piakkoin korjattua!

JohnHilly
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla näkyy laskussa yksi ilmainen (0,00 e) veloitus, mutta luulisin sen olevan CHL Total, joka näkyy myös omien sivujen kanavapaketeissa, mutta ei Spotify.

 

Toivottavasti saatte tämän pian kuntoon!

JohnHilly
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt Spotify -tilaus näkyy, mutta ei Viihteen alla, vaan Liittymän tiedoissa. Hyvä kuitenkin, että näkyy!