Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Easy Prepaid SIM-kortin vaihto nano-kokoiseen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, kävin eilen Kajaanin kioskillanne kysymässä vaihtoa nanosimiin. Myyjä sanoi, että lähimmässä kaupassa onnistuu eli Kuopiossa tai Oulussa. Kai teiltä onnistuu kortin lähettäminen Kajaanin pisteeseen, että ei tarvi suotta lähteä ajelee satoja kilometrejä kortin takia? Myyjän mukaan vaihtoehdot olivat vaihtaa kk maksulliseen liittymään tai käynti lähimmässä telia-kaupassa. 

26 vastausta
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Floydr0se

Homma selkee. Käsitin ensin korttien olevan loppu, kun mainitsit tuosta kortin lähettämisestä pisteelle.

En tarkemmin osaa nyt tähän sanoa, mikä tilanne siellä pisteellä on ollut, kun kortin vaihto ei onnistunut. Varmistin tämän asian vielä erikseen ja viimeisimmän tiedon mukaan myös palvelupisteellä pitäisi prepaid-kortin vaihto onnistua. Jälleenmyyjillä on kuitenkin rajallisesti prepaid-vaihtokortteja myymälässä.

E: Ehditkin laittaa tuohon väliin uuden viestin. Ei ikävä kyllä onnistu tuolla tapaa, että lähettäisimme kortin suoraan sinulle ja aktivoisit sen myöhemmin itse.

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas kirjoitti:

@Floydr0se

Homma selkee. Käsitin ensin korttien olevan loppu, kun mainitsit tuosta kortin lähettämisestä pisteelle.

En tarkemmin osaa nyt tähän sanoa, mikä tilanne siellä pisteellä on ollut, kun kortin vaihto ei onnistunut. Varmistin tämän asian vielä erikseen ja viimeisimmän tiedon mukaan myös palvelupisteellä pitäisi prepaid-kortin vaihto onnistua. Jälleenmyyjillä on kuitenkin rajallisesti prepaid-vaihtokortteja myymälässä.

E: Ehditkin laittaa tuohon väliin uuden viestin. Ei ikävä kyllä onnistu tuolla tapaa, että lähettäisimme kortin suoraan sinulle ja aktivoisit sen myöhemmin itse.


Pääni sisällä ajattelinkin, että se kortti tulisi tänne palvelupisteeseen 🙂 Mut hyvä tietää, että se siis onnistuu myös täällä, vaikka kovasti vain kaupattiin sitä kk-maksullista liittymää. Pitää käydä huomenna uudestaan, kiitos vastauksista!

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kävin tänään siellä. Sanoivat ettei heillä ole prepaid kortteja, eikä niitä ole mahdollista saada. Kysyin kyllä, etteikö muka samassa paketissa tulisi kuin nuo tavallisetkin kortit. Heidän toimintaansa ovat kuulemma vain nettiyhteydet ja laskutettavat liittymät. Mainioita 👍🏽

 

Eihän tämä näin voi mennä?

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 1957 custom-general.kudos
  • 3234 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Floydr0se kirjoitti:

Kävin tänään siellä. Sanoivat ettei heillä ole prepaid kortteja, eikä niitä ole mahdollista saada. Kysyin kyllä, etteikö muka samassa paketissa tulisi kuin nuo tavallisetkin kortit. Heidän toimintaansa ovat kuulemma vain nettiyhteydet ja laskutettavat liittymät. Mainioita 👍🏽

 

Eihän tämä näin voi mennä?


Jos täällä kirjoittaneen Telialaisen tieto oli oikeaa, niin vain reklamaatiota vetämään. Eivät vain viitsiytyneet sanomaan, ettei huvita/osaa/viitsi kun varmaan ei tule provikkaa tms samalla tavalla kuin uusien liittymien myynnistä. Ei tuollaista pitäisi kenenkään joutua kokemaan.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Floydr0se kirjoitti:

Kävin tänään siellä. Sanoivat ettei heillä ole prepaid kortteja, eikä niitä ole mahdollista saada. Kysyin kyllä, etteikö muka samassa paketissa tulisi kuin nuo tavallisetkin kortit. Heidän toimintaansa ovat kuulemma vain nettiyhteydet ja laskutettavat liittymät. Mainioita 👍🏽

 

Eihän tämä näin voi mennä?


Hei Floydr0se! Laitoin tuosta hommasta vielä viestiä Telialle, että voisivatko lähettää pari Prepaid Sim-korttia sinne Kajaanin myyntipisteelle. Eihän tämä käy että pitää Oulusta tai Kuopiosta asti hakea uusi kortti.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 484 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Floydr0se: Kuulostaa melkoisen omituiselta ja tämähän pitää varmistaa ilman muuta. Menee tosin huomiselle, mutta palataan asiaan mahdollisimman pian!

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Floydr0se

 

Tämä asia saatiin vihdoin selvitettyä. Olin yhteydessä suoraan henkilöön, joka vastaa kyseisten palvelupisteiden toiminnasta. Kortteja on nyt lähetetty Kajaanin pisteelle ja myyjiä on ohjeistettu asian tiimoilta. Ovat siis siellä tietoisia tulostasi ja miten heidän kuuluu toimia. Kortteja pitäisi löytyä palvelupisteeltä ensi viikolla, arviolta keskiviikon tienoilla. Muista ottaa henkkarit ja nykyinen SIM-kortti mukaan. Hymiö Onnellinen

Pahoittelut vielä, että asian hoito koitui näin hankalaksi. Me otetaan myös tästä tapauksesta opiksi, jotta näin ei jatkossa pääse tapahtumaan.

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos! Minäpä käyn siellä sitten keskiviikkona kyselee. Eipä tässä mitään vahinkoa ole päässyt käymään! Ilmoitan asian ratkaistuksi kunnes saan uuden kortin : ) 

Syystä miksi en siis kk-maksullista liittymää halua on se, että pärjään vuodessa alle 50€ sijoituksella tällä prepaidilla,  toisin kuin halvin kk-liittymä tekee vuodessa yli 70€. Myöskin se, että laskuissa saattaa tulla jotain ylläreitä/virheitä/selvitettäviä asioita tms,. Tämä prepaid on vain niin huoleton : )

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas kirjoitti:

@Floydr0se

 

Ovat siis siellä tietoisia tulostasi ja miten heidän kuuluu toimia. Kortteja pitäisi löytyä palvelupisteeltä ensi viikolla, arviolta keskiviikon tienoilla. Hymiö Onnellinen

Pahoittelut vielä, että asian hoito koitui näin hankalaksi. Me otetaan myös tästä tapauksesta opiksi, jotta näin ei jatkossa pääse tapahtumaan.


Ja menee hankalemmaksi.

 

Kortteja ei ollut, eivätkä olleet tietoisia koko asiasta. Eikä myöskään tiennyt mistä kortit tulee, eikä siten pystynyt selvittää onko niitä edes tulossa. Myös tämä asiakaspalvelija väitti, että prepaidit ei heille kuulu. Pyysin myös soittamaan jonnekkin, että asia nyt ratkeaisi, mutta tälle tyypille sanottiin puhelimessa, että minun pitää asioida Telia-kaupassa.

 

Onko tämä yhteisö-sivu, validi paikka selvittää tätä asiaa, vai pitäisikö minun olla yhteydessä jonnekkin muualle?

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa


Ja menee hankalemmaksi.

 

Kortteja ei ollut, eivätkä olleet tietoisia koko asiasta. Eikä myöskään tiennyt mistä kortit tulee, eikä siten pystynyt selvittää onko niitä edes tulossa. Myös tämä asiakaspalvelija väitti, että prepaidit ei heille kuulu. Pyysin myös soittamaan jonnekkin, että asia nyt ratkeaisi, mutta tälle tyypille sanottiin puhelimessa, että minun pitää asioida Telia-kaupassa.

 

Onko tämä yhteisö-sivu, validi paikka selvittää tätä asiaa, vai pitäisikö minun olla yhteydessä jonnekkin muualle?


Johan on soppa. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. Minulle on luvattu, että asian hoito onnistuu näin ja sain vielä aluemyyntipäälliköltä vahvistuksen asiaan, että näin tehdään. Lähden selvittämään, että mikä tässä on ollut ongelmana.