peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52569 Jäsentä
151313 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia Prepaid mainokset



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-12-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

Telia Prepaid mainokset

Ostin Telia Prepaidin kodin lämpötilamittariin. Laitoin SIMin vanhaan Nokialaiseen, jossa poistin PIN-kyselyn ja lähetin KIELTO-viestin numeroon 15400 ja sieltä tulikin paluuviestinä varmistus. Tähän mennessä kaikki niin kuin ennenkin. Sitten laitoin SIMin mittariin ja kaikki toimii niin kuin pitääkin. Valitettavasti mainokset eivät loppuneetkaan. Niitä tulee kerran tunnissa. Englanninkielisenä.

 

"Hi, thank you for choosing Telia Prepaid. Your prepaid card includes EUR 7 of starter top-up. You can top up your..."

 

Miksei mainokset lopu ja miksi ihmeessä ne ovat englanninkielisiä? Nämä mainosviestit kuluttavat prepaidin saldoa, koska lämpömittari uudelleenlähettää Telialta mittarille tulevat viestit minun puhelimeen.

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 163
2/2

Vs: Telia Prepaid mainokset

Moikka @JoakimMato ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Viesti saapuu uudelleen laitteeseen, koska jostain syystä verkko ei saa nyt laitteelta kuittausta että viesti olisi tullut perille. Suosittelen siirtämään SIM-kortin uudelleen puhelimeen ja odottamaan, että viesti saapuu siihen. SIM-kortti kannattaa pitää puhelimessa sen tunnin verran ja odottaa että tuleeko viesti vielä tunnin kuluttua uudelleen.

 

Kielen voi asettaa lähettämällä viestin: PREPAID X (X on toivottu kieli, joko SUOMI, SVENSKA tai ENGLISH) numeroon 15400.