23-08-2018 14:22
Tervehdys. Soitin tuossa asiakaspalveluun tuosta uudesta Arris VIP 5305W digiboksista. Ajatus oli, että vaihtaisin tuon vanhan VIP 4302W digiboksin Arris VIP 5305W boksiin samalla kun tilasin tuon hybridilaajakaistan telia tv:n kera. Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että tuossa uudessa boksissa ei ole lainkaan Netflixiä. Onko tosissaan näin? Jos on niin aika ikävä homma tuo on.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
Kirjoitettu
2 viikkoa sitten
Muokattu
2 viikkoa sitten
@VeraEk kirjoitti:
@LaTe_Show kirjoitti:
- Käytössä oleva reititin: Telia X2: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/telia-x2-technicolor-dga4330
- Telia TV-boksi: Arris 5305: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/arris-5305
- Internet-yhteys: Telia taloyhtiönetti: https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/taloyhtionetti
- Reititn-Telia TV yhteys: WLAN etäisyys 5 metriä ilman mitään näköestettä.
Kiitos tarkoista tiedoista! Suosittelen käyttämään irti sekä digiboksin että reitittimen johdot samanaikaisesti ja odottamaan hetken. Pistä sitten reitittimen johto takaisin seinään ja odota että se on valmiustilassa, ennen kuin kytket digiboksin johdon takaisin. Jos boksin jatkuva jumiutuminen jatkuu, suosittelen reitittimen resetoimista ja digiboksin tehdasasetuksille palautusta ja ohjelmiston poistoa.
Kyllä näin on tehty, mutta tosiaan mikään päivitys ei mene läpi sellaisenaan vaan vaatii johtojen irroittamiset, odottelut, muutaman buuttaukset ja sadetanssit päälle - niin kysymys kuuluukin, että onko tuo normaalia? Sinänsä reitittmen jatkuva irrottaminen ei ole hyväksi, kun tahtoo olla muitakin laitteita siinä yhteydessä Telia TV-boksin lisäksi...
Ainakin näyttäisi muillakin olevan samankaltaisia ongelma kuten täällä: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Telia-TV-kaynnistettava-uudestaan-joka-paiva/td-p/2... ja täällä https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Arris-digiboksi-jumittuu-Downloading-software-tilaa... ja täällä: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Arris-5305W-ohjelmistopaivityksen-ongelma/td-p/2246...ja täällä: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Arris-5305W-asennusongelma/m-p/199764 ja täällä: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Arris-VIP-5305-W-Paivitys-aiheutti-ongelmia/m-p/207...
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
@LaTe_Show kirjoitti:
@VeraEk kirjoitti:
@LaTe_Show kirjoitti:
- Käytössä oleva reititin: Telia X2: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/telia-x2-technicolor-dga4330
- Telia TV-boksi: Arris 5305: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/arris-5305
- Internet-yhteys: Telia taloyhtiönetti: https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/taloyhtionetti
- Reititn-Telia TV yhteys: WLAN etäisyys 5 metriä ilman mitään näköestettä.
Kiitos tarkoista tiedoista! Suosittelen käyttämään irti sekä digiboksin että reitittimen johdot samanaikaisesti ja odottamaan hetken. Pistä sitten reitittimen johto takaisin seinään ja odota että se on valmiustilassa, ennen kuin kytket digiboksin johdon takaisin. Jos boksin jatkuva jumiutuminen jatkuu, suosittelen reitittimen resetoimista ja digiboksin tehdasasetuksille palautusta ja ohjelmiston poistoa.
Kyllä näin on tehty, mutta tosiaan mikään päivitys ei mene läpi sellaisenaan vaan vaatii johtojen irroittamiset, odottelut ja sadetanssit päälle - niin kysymys kuuluukin, että onko tuo normaalia?
Ei ole normaalia. Tämä on hyvä tutkia häiriöilmoituksella. Voit ilmoittaa tästä meille näitä kanavia pitkin tai jättää yhteydenottopyynnön tästä. Näin saamme todettua mahdollisen laitevian ja vaihdettua digiboksisi uuteen.
Kirjoitettu
2 viikkoa sitten
Muokattu
2 viikkoa sitten
@mickem kirjoitti:
@LaTe_Show kirjoitti:
@VeraEk kirjoitti:
@LaTe_Show kirjoitti:
- Käytössä oleva reititin: Telia X2: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/telia-x2-technicolor-dga4330
- Telia TV-boksi: Arris 5305: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/arris-5305
- Internet-yhteys: Telia taloyhtiönetti: https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/taloyhtionetti
- Reititn-Telia TV yhteys: WLAN etäisyys 5 metriä ilman mitään näköestettä.
Kiitos tarkoista tiedoista! Suosittelen käyttämään irti sekä digiboksin että reitittimen johdot samanaikaisesti ja odottamaan hetken. Pistä sitten reitittimen johto takaisin seinään ja odota että se on valmiustilassa, ennen kuin kytket digiboksin johdon takaisin. Jos boksin jatkuva jumiutuminen jatkuu, suosittelen reitittimen resetoimista ja digiboksin tehdasasetuksille palautusta ja ohjelmiston poistoa.
Kyllä näin on tehty, mutta tosiaan mikään päivitys ei mene läpi sellaisenaan vaan vaatii johtojen irroittamiset, odottelut ja sadetanssit päälle - niin kysymys kuuluukin, että onko tuo normaalia?
Ei ole normaalia. Tämä on hyvä tutkia häiriöilmoituksella. Voit ilmoittaa tästä meille näitä kanavia pitkin tai jättää yhteydenottopyynnön tästä. Näin saamme todettua mahdollisen laitevian ja vaihdettua digiboksisi uuteen.
Tosiaan viestiketjujen perusteella tämä sama ongelma on ollut tiedossa jo jonnin aikaa ja näyttäisi olevan suht yleinen, että en tiedä miten paljon digiboksin vaihtaminen toiseen samanlaiseen auttaisi tässä asiassa.
p.s. Miksi tänne ei ole tullut tietoa tuosta uudesta päivityksestä? https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Lukittu-Arris-digiboksien-ohjelmistopaivitykset/td-...
Kirjoitettu
2 viikkoa sitten
Muokattu
2 viikkoa sitten
TeroRe
@LaTe_Show kirjoitti:Tosiaan viestiketjujen perusteella tämä sama ongelma on ollut tiedossa jo jonnin aikaa ja näyttäisi olevan suht yleinen, että en tiedä miten paljon digiboksin vaihtaminen toiseen samanlaiseen auttaisi tässä asiassa.
Korjaus tehdään silti häiriöilmoituksella Jos toteamme, että kyseessä oleva häiriö johtuu jostakin muusta kuin itse laitteesta niin laitetta ei vaihdeta turhaan uuteen.
@LaTe_Show kirjoitti:p.s. Miksi tänne ei ole tullut tietoa tuosta uudesta päivityksestä? https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Lukittu-Arris-digiboksien-ohjelmistopaivitykset/td-...
Hyvä huomio! Tietokatkos kyseessä. Päivitetään mahdollisimman pian!
--
Muokkaus TeroRe: korjasin lainaukset
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
@mickem kirjoitti:@LaTe_Show kirjoitti:p.s. Miksi tänne ei ole tullut tietoa tuosta uudesta päivityksestä? https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Lukittu-Arris-digiboksien-ohjelmistopaivitykset/td-...
Hyvä huomio! Tietokatkos kyseessä. Päivitetään mahdollisimman pian!
Pahoittelut viiveestä, lisäsin nyt tiedon uusimmasta päivityksestä.
Tero, Yhteisömanageri
***Kesälomalla 1.7. - 31.7.2022***
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!