05-05-2015 11:03
Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso. Tämänkin ongelman voisi korjata.
Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.
Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.
Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut. Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.
Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.
Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.
27-07-2015 19:36
27-07-2015 20:39
27-07-2015 21:05
Vika näköjään toistaiseksi osittain korjattu, tallenteet alkoi toimia täällä 21.00, mutta tallennuksia ei voi vieläkään asentaa, sanoo vaan että kyseinen kanava ei tue tallentamista verkkoon. Voitte tilata tallentavan blaa blaa.... Joka kanava herjaa samaa.
27-07-2015 21:08
Samaa olin tulossa ihmettelemään, että mikä on, kun ei saa uusia tallennuksia asennettua! Milloinkahan korjaantuu...
27-07-2015 21:18
Menin tänään sonera viihteeseen ja tv ohjelmat näkyi mutta kun yritin laittaa ohjelmia ajastukselle sain virhekoodi 521 ja ei löytänyt myöskään tallennettuja ohjelmia. Otin chattiin yhteyden ja kysyin onko yhteyksissä ongelmia ja ei kuulemma ole. Mutta nyt kun tulin tänne huomaan että taas on muillekin ihmisille tullut virhekoodia joten olisi pitänyt tietää että vika on soneran päässä eikä omissa laitteissa. Tein boxin resetoinnit ja kun laitoin uudestaan käyttäjätunnuksen ja salasanan ja ilmoitti ettei saa yhteyttä palvelimeen. Meni puolisen päivää ja nytten illalla taas näyttää ainakin hetken toimivan katsotaan kuinka kauan.
Eikö olisi helpompaa kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyy missä vika niin sanotaan suoraan että siellä päässä tällä hetkellä ei tarvii asiakkaan koko päivän vedellä johtoja pois ja resetoida laitteita. Nyt en varmaankaan ollut ainoa tänään ongelman kanssa, muuallakin ketjuissa samoja ongelmia. Kävin netissä katsomassa myös häiriökartan jotta näkisin ongelmat mutta ei oltu sinnekään laitettu, hyvä idea laittaa häiriöt nettiin ei tarvii ottaa välttämättä yhteyttä heti asiakaspalveluun mutta sinne voisi nopeamminkin tiedot tulla. Nyt on ollut vaan niin paljon ongelmia tämän viihteen oton jälkeen, että jokainen ongelma vaan kasvaa mittasuhteissaan. Palvelu ollut n.2 1/2 kuukautta ja kaikki laskut virheellisiä ja mobiili viihdekin vietiin pois ja tuli maksulliseksi vaikka piti olla ilmainen kun on viihde palvelu muuten hankittu, 2 reklamaatiota jo tässä ajassa. Joten toivoisi jo ongelmattoman viihde palvelun ja ainakin paremman asiakaspalvelun jos vikoja esiintyy. Parempaa huomista odottaen.
27-07-2015 21:34
Samaa teki äsken täälläkin. Mitä tahansa kanavaa yritti tallentaa niin herjasi ettei kanava tue tallennusta. Buuttauskaan ei auttanut.Kirjauduin omille sivuille ja heitin tallennukset sieltä kautta.. Ja nyt kun (3min myöhemmin) kokeilin tallentaa boxin kautta niin kaikki toimi taas ihan hyvin.
27-07-2015 21:42
Voi ei, täällä alkoi taas tallenteet herjaa virhekoodia. Onneks tää käynnissä oleva vielä näkyy, mutta mitä minä teen sen jälkeen 😞 korjatkaa jo se vika!!
27-07-2015 21:56
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!
27-07-2015 21:59
28-07-2015 19:31