Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Puuhakas
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 41 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennukset eivät näy sovellukssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.

3 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.


Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.

Puuhakas
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 41 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.


Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


sovelluksen versio on 6.24.4.(596) ja pad on sen verran vanha, että on toiminut 9.3.5 päivityksellä. Ei ole päivittynyt uusimpiin.

 

Mikä on viimeisin päivtys, joka  tukee uusinta sovellusta?

 

Ensin alkoi näkymään tv1 tallenteet ja tänään tallennetut TV2 JA TV3, mutta esim. eilen boxin kautta ko kanavien ohjelmoidut tallenteet ei tallentuneet sovellukseen.

Täytyykö jatkossa ohjelmoida sovelluksesta?

Voinko poistaa ja ladata uuden sovelluksen vai onko niin,että padin ohjelmisto ei lataa uutta versiota?

 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 672 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Puuhakas@  kirjoitti:

@MikaelMu@  kirjoitti:

@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.


Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


sovelluksen versio on 6.24.4.(596) ja pad on sen verran vanha, että on toiminut 9.3.5 päivityksellä. Ei ole päivittynyt uusimpiin.

 

Mikä on viimeisin päivtys, joka  tukee uusinta sovellusta?

 

Ensin alkoi näkymään tv1 tallenteet ja tänään tallennetut TV2 JA TV3, mutta esim. eilen boxin kautta ko kanavien ohjelmoidut tallenteet ei tallentuneet sovellukseen.

Täytyykö jatkossa ohjelmoida sovelluksesta?

Voinko poistaa ja ladata uuden sovelluksen vai onko niin,että padin ohjelmisto ei lataa uutta versiota?

 


Applen iPad :llä iOS -päivitys tulisi olla 13.0 tai uudempi, tarkoititko 9.3.5 päivityksellä iOS päivitystä omalla laitteellasi? Tämä voi olla syynä siihen, ettei tallennukset näy oikein.

Jos tabletin AppStoresta löytyy Telia TV -sovellus, voi sen poistaa ja asentaa uudelleen, mutta jos iOS on vanhempi kuin 13.0, ei toimivuutta voida taata tälle kyseiselle tabletille.

Sovelluksen käyttöönotossa on kuvailtu ohjelmistovaatimukset.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.