Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62806
Kirjoituksia 171745

Telia TV Android TV:lle

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 329
201/203

Vs: Telia TV Android TV:lle

@mikkooks  kirjoitti:

Tämä menee nyt vähän jankkaamiseksi taas, mutta ongelma ei ole tuen puute. Eikä ongelma ole sovelluksen ylläpitäminen eri tv malleille, koska kaikille Android TV laitteille - muillekin kuin televisioille - tehdään vain se yksi sovellus. Ongelma on siinä, miten Telialta on asiasta viestitty. Jos siellä tosiaan ollaan asioista perillä, on ihan suoraan valehdeltu. Jos ei olla perillä, on kirjoiteltu asioista vastoin parempaa tietoa. Ongelma, josta tässä kohtaa on puhuttu on siis viestintä, joka on ollut asiakkaita aliarvioivaa.

Noniin, pääsin ongelman ytimeen. Omasta puolestani olen pahoillani, tässä varmaan mennyt nyt puurot ja vellit vähän sekaisin. Pyritään aina vastaamaan uusimman tiedon mukaan ja sen tiedon mukaan mitä tänne meille moderaattoreille valuu. Se miten asioista kerrotaan on tietenkin aina paikka, jossa voi miettiä sanansa paremmin.

Viestinnän ei kuulu olla aliarvioivaa ja varmasti pystymme tässä parantamaan. Otettakoon tämä kehityksen askeleena itse kullekkin. 

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2018
Kirjoituksia: 21
202/203

Tulee nyt hieman jälkijunassa, mutta Liigaahan pystyi tosiaan jo tänä keväänä katsomaan myös Android TV -laitteilla, kun ottelut löytyivät myös C More -sovelluksesta.

Telia TV:n Android TV -versiolle ei siis ole oikeastaan enää mitään tarvetta. C Moresta löytynee melkeinpä kaikki sama sisältö kuin Telia TV:stä.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-03-2019
Kirjoituksia: 3
203/203

Tämäpä olikin hämmentävä ketju. Yli kaksi vuotta vatulointia jä vänkäämistä, että ei Android TV -alustalle voi Telia TV -sovellusta tehdä. Ja samaan aikaan Telia itse myy Android TV -järjestelmään pohjautuvia telkkareita ja tyrkyttää niihin Telia TV:tä muun muassa seuraavasti:

"Android-televisiosi viihdekumppaniksi sopii hyvin Telia TV. Telia TV tarjoaa valtavan valikoiman viihdettä, urheilua, uutislähetyksiä sekä muuta ajankohtaisohjelmaa."

https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/televisiot/android-tv

Sopii hyvin? Ei sovi.

Itse ostin juuri MiBox S -boxin, jossa Android TV. Suurin piirtein mikä tahansa muu videosovellus siihen löytyy paitsi Telia TV. Ei kyse voi oikeasti olla siitä, että sovelluksen sovittaminen kaukosäätimellä käytettäväksi olisi jotenkin hankalaa. Kyse on haluttomuudesta ja kyvyttömyydestä. Ihan samaa sarjaa kuin se, että tietokoneella vaadittiin pitkään Sliverlight.

Onneksi sentään Android-mobiililaitteella ja Chromecastilla toimii.

0 tykkäystä