Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


330 vastausta
squrppi
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olikos tämä nyt se paikka minne saa laittaa taas yhden toiveen edellisten lisäksi, että Telia TV saisi Android TV:lle appsina?

Digiboksia en kaipaa, sellainen on jo. nVidia Shield hoitaa mediapuolta. Oikeastaan ainoa mikä siitä puuttuu on Telia TV ja sitäkin kaipaan siksi että HBO tulee sitä kautta.

 

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pitkästä aikaa täällä lueskelemassa ja mielenkiinnolla odotan millaisia satuja tällä kertaa tulee Android TV sovelluskehityksen osalta. Viimeksi tuli ihan sitä itseään miten sovellus pitää koodata alusta asti uudestaan, vaikka Telia TV sovellus toimi oikein hienostai Android TV laitteessa - hiirellä.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@squrppi  kirjoitti:

Olikos tämä nyt se paikka minne saa laittaa taas yhden toiveen edellisten lisäksi, että Telia TV saisi Android TV:lle appsina?

Digiboksia en kaipaa, sellainen on jo. nVidia Shield hoitaa mediapuolta. Oikeastaan ainoa mikä siitä puuttuu on Telia TV ja sitäkin kaipaan siksi että HBO tulee sitä kautta.

 


On, tämä on juuri se paikka. Osa jengistä on vielä lomilla, joten en osaa juuri nyt sanoa muuta kuin että kiitos toiveesta. Kunhan saadaan jengi takaisin töihin ja arki taas rullaamaan niin pyydän ketjuun vastauksia ja tietoa siltä osin, kun se vain on mahdollista 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Eeros
Vakiokalustoa
  • 38 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lehmät lentää ennen kuin Telia-TV sovellus tulee Android televisioon. 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DigiHate  kirjoitti:

Tää keskusteluaihe vois olla vakiona tuossa päänäkymässä... ...on nyt vajonnut jo aika alas, eikä oo heleppo löytää...??? 🤔

 

btw. Viäläkin ihmettelen, että tuoreimpaan kannanottoon ei suoraan pääse aiheotsikosta, vaan pitää hankalasti avata aihepiiri, kelata sivun loppuun ja vasta sieltä voi valkata vimoisen (tai muun haluamansa) sivun, minkä loppuun kelaamalla sit näkee tuoreimman. 

Sivunumeronavigaattori ainakin kai vois olla oletuksena myös sivujen ylälaidassa...


Palaan näihin, teimme juuri uudistuksen jossa yhtä vaille kaikki nämä mitä tuossa kirjoitat, on korjattu 🙂

Täällä kerron uudistuksesta tarkemmin.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

LordKhaos
Uusi keskustelija
  • 10 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kerrottakoon nyt kaikille julkisesti, että olen nyt onnellisessa asemassa kun Telian kanssa 2v määräaikainen kakku on parin viikon päästä lusittu ja pääsemme vaihtamaan kilpailijan palvelun käyttöömme. Ei tämä Telia nyt sitten näiden kahden vuoden odottelun aikana saanut palvelujaan kuosiin. Hitto mitä puuhastelua.

Ja samaan syssyyn vaihdettiin perheen puhelinliittymätkin pois Telialta.

Toivottavasti muillakin tyytymättömillä on rohkeus tehdä ratkaisuja.

Kiitos ja hyvästi, Telia. 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LordKhaos  kirjoitti:

Kerrottakoon nyt kaikille julkisesti, että olen nyt onnellisessa asemassa kun Telian kanssa 2v määräaikainen kakku on parin viikon päästä lusittu ja pääsemme vaihtamaan kilpailijan palvelun käyttöömme. Ei tämä Telia nyt sitten näiden kahden vuoden odottelun aikana saanut palvelujaan kuosiin.


Tosi harmi kuulla, että päädyit ja päädyitte tällaiseen ratkaisuun. Toki ymmärrän, jos on pitkittyneitä ongelmia palveluiden kanssa. Ei hyvä.

 

Huomasin, että olet kertonut erityisesti tallennuksiin liittyvistä ongelmista, toki siinäkin on jo paljon mutta onko jotain muuta mitä haluaisit kertoa vielä tässä vaiheessa, palautteena meidän suuntaan?

 

Kiitos, kun olit täällä mukana kertomassa ongelmista joihin törmäsit, sitä varten tämä ketju meillä on pystytetty. Vaikka onkin jo myöhäistä niin pahoittelut ongelmista. Toivottavasti nähdään kanssasi vielä kuitenkin joskus 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

jarkko35
Konkari
  • 335 custom-general.kudos
  • 555 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jään kyllä odottamaan mielenkiinnolla mitä tämä syksy tuo tullessaan Telia tv:n palveluihin. Paljon luvattiin ennen kesälomille jäämistä. Oli puhe, että digiboksille saadaan vihdoin useampia sovelluksia, ja palvelu ns. luodaan uudelleen. Näinköhän käy, vai liekö ollut vain sanahelinää. Ikävä kyllä uskon, että mitään asiakkaalle näkyvää muutosta tuskin tulee vielä parin vuoden sisällä, Telialla kun kaikki on niin hidasta!

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia TV:n kehitystiimikin on nyt palannut lomilta ja vastailen taas viesteihin koko tiimin terveisten kera keväältä tuttuun tapaan. 🙂 

 

Heinäkuussa tallennuspalvelun haasteet vaivasivat monia. Tallenteita saattoi puuttua tai niissä saattoi ilmetä häiriöitä, ja ruudulle ilmestyi virhekoodi 722. Korjaus on viety tuotantoon, eli ongelmia uusien tallenteiden kanssa ei pitäisi ilmetä. Virhetilanteen aikana tallennetuissa ohjelmissa ja ohjelmakirjastoissa voi kuitenkin vielä ilmetä haasteita, sillä näitä vanhoja tallennuksia emme pysty korjaamaan. Joissain tilanteissa voi auttaa, jos kelaa tallenteen virheellisen kohdan yli. 

 

Päivän hyvinä uutisina on yksi pieni päivitys ja yksi iso uudistus: 

Ensiksikin päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon (@squrppi , @mikkooks , @Eeros ja @jarkko35), ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂

 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35  kirjoitti:

Jään kyllä odottamaan mielenkiinnolla mitä tämä syksy tuo tullessaan Telia tv:n palveluihin. Paljon luvattiin ennen kesälomille jäämistä. Oli puhe, että digiboksille saadaan vihdoin useampia sovelluksia, ja palvelu ns. luodaan uudelleen. Näinköhän käy, vai liekö ollut vain sanahelinää. Ikävä kyllä uskon, että mitään asiakkaalle näkyvää muutosta tuskin tulee vielä parin vuoden sisällä, Telialla kun kaikki on niin hidasta!


Ennen kesää luvatut asiat eivät olleet sanahelinää. Loppuvuoden aikana on tulossa tuo edellä mainittu Android TV:n sovellus, uusi versio Telia TV:n selainversioon ja uudistuksia digiboksipuolellekin. 🙂