08-12-2021 18:27
Telia TV digiboxilla (IPTV) on hukannut kaikki nykyiset tallennukset ja tulevien tallennusten ajastukset. Sovelluksella tallennukset kuitenkin löytyvät. Luulen että liittyy tuohon häiriötiedotteessa kerrottuun vikaan vaikka sen mukaan ongelmia olisi sovelluksen kautta käytettynä?
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_361700292&lang=fi
Toivottavasti vika korjataan pikaisesti 🙂
09-12-2021 09:39
TeliaTV tallenteissa oli eilen häiriö. Häiriötiedotetta päivitettiin vielä viestin laittamisesi jälkeen koskemaan uudelleen myös digiboksia. Häiriö saatiin korjattua puoli seitsemän jälkeen. Jos tallenteissa vielä esiintyy häiriöitä, kannattaa digiboksi käynnistää uudelleen käyttämällä virtajohto irti.
13-12-2021 14:54
Ohjelmaoppaassa määritetyt jatkuvat tallennukset verkkoon toimivat vain satunnaisesti, useimmiten jäävät tallettumatta. Tätä on jatkunut viikkoja. Digiboksin kylmäkäynnistys ei auta.
13-12-2021 17:26
Olemme havainneet ongelmatilanteita, jos asettaa tallennuksen nettisivujemme ohjelmaoppaan kautta. Silloin kaikki tallenteet ei välttämättä löydy digiboksilta. Pahoittelut tästä häiriöstä, se on tosiaan kestänyt jo pidemmän aikaa.
Suosittelen käyttämään uutta tv.telia.fi -sivustoa tallenteiden asettamiseksi, se on toiminut hyvin ja sen tallennusominaisuuksia tullaa vielä päivittämään.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.