Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Konkari
  • 298 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv- selaimella ei toimi!

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.

5 vastausta
tonitakala
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.


Moi

 

Mulla on ollu samoja ongelmia jo kaks kuukautta. Mikään ei synkkaa. Jollain voi tallentaa ja jollain katsoa. Johonkin tallenteet ilmaantuu ja johonkin ei. Tallenteita ei voi aina poistaa ja nyt tuli uusi vika. Jo olemassa olevat tallenteet häipyy itsekseen. Aika vehkeestä on tämä touhu tällä hetkellä. Täytyy alkaa pyytämään jo korvauksia kun ei tällaisesta *******asta pitäis tarvita maksaa mitään! Itse asiassa en edes ottais tällaista vaikka maksettais. 

Harmi vaan kun on Telia taloyhtiössä niin Elisan vastaava tulis maksamaan 35 e kuussa nykyisen 20 euron sijaan. Kuukauden annan vielä armonaikaa ja sitten vaihdan jos ei toimi. Sain jo itse asiassa hyvän tarjouksenkin Elisalta. Ensimmäinen vuosi puoleen hintaan!

jarkko35
Konkari
  • 298 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@tonitakala  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.


Moi

 

Mulla on ollu samoja ongelmia jo kaks kuukautta. Mikään ei synkkaa. Jollain voi tallentaa ja jollain katsoa. Johonkin tallenteet ilmaantuu ja johonkin ei. Tallenteita ei voi aina poistaa ja nyt tuli uusi vika. Jo olemassa olevat tallenteet häipyy itsekseen. Aika vehkeestä on tämä touhu tällä hetkellä. Täytyy alkaa pyytämään jo korvauksia kun ei tällaisesta *******asta pitäis tarvita maksaa mitään! Itse asiassa en edes ottais tällaista vaikka maksettais. 

Harmi vaan kun on Telia taloyhtiössä niin Elisan vastaava tulis maksamaan 35 e kuussa nykyisen 20 euron sijaan. Kuukauden annan vielä armonaikaa ja sitten vaihdan jos ei toimi. Sain jo itse asiassa hyvän tarjouksenkin Elisalta. Ensimmäinen vuosi puoleen hintaan!


Joo, ja kuten huomataan, niin Teliaa ei huvita edes vastata mitään. Hällä väliä meininki näköjään. Tämmösestä palvelusta me maksetaan.

tonitakala
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

@tonitakala  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.


Moi

 

Mulla on ollu samoja ongelmia jo kaks kuukautta. Mikään ei synkkaa. Jollain voi tallentaa ja jollain katsoa. Johonkin tallenteet ilmaantuu ja johonkin ei. Tallenteita ei voi aina poistaa ja nyt tuli uusi vika. Jo olemassa olevat tallenteet häipyy itsekseen. Aika vehkeestä on tämä touhu tällä hetkellä. Täytyy alkaa pyytämään jo korvauksia kun ei tällaisesta *******asta pitäis tarvita maksaa mitään! Itse asiassa en edes ottais tällaista vaikka maksettais. 

Harmi vaan kun on Telia taloyhtiössä niin Elisan vastaava tulis maksamaan 35 e kuussa nykyisen 20 euron sijaan. Kuukauden annan vielä armonaikaa ja sitten vaihdan jos ei toimi. Sain jo itse asiassa hyvän tarjouksenkin Elisalta. Ensimmäinen vuosi puoleen hintaan!


Joo, ja kuten huomataan, niin Teliaa ei huvita edes vastata mitään. Hällä väliä meininki näköjään. Tämmösestä palvelusta me maksetaan.


Eiköhän aika moni ala äänestää jaloillaan ja moni varmaan jo niin tehnytkin. Harmi kun vanha toimi kuin junan vessa ja nyt kerralla tehdään isot päivitykset joista ei mikään tunnu toimivan, ainakaan mulla.

Mahtava sarjatallennusmahdollisuus joka toimii vaikka ei haluaiskaan ja sit kaikkia niitä uusintoja ei saa listoilta edes poistettua 😄 Naurettavaa touhua näinkin isolta puljulta!

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 537 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.


Hei @tonitakala ja @jarkko35 . Tympeästä käyttöä rajoittavasta viasta on kyse. Tiedossamme on etteivät tallennukset tällä hetkellä näy oikein selaimessa, eivätkä ne toimi oikein selaimen kautta katsellessa. Tämä häiriö vaikuttaa saumattomuuteen jota pyrimme asiakkaillemme tarjoamaan palvelun käytössä ja painiskelemme edelleen ongelmankorjauksen parissa. 

 

Korjauksen aikataulu on tällä hetkellä avoin, eli korjausta ei lähipäivinä tai -viikkoina ole todennäköisesti tulossa. 

 

Sepkup
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Tietokoneella selaimen kautta ei pysty katsomaan kaikkia tallennuksiaan. Näyttää ainoastaan Ylen kanavilta nauhoitetut ohjelmat toimivan, muissa tulee teksti "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"... eikä uudeelleen yrittäminenkään auta. Lisäksi digiboksi ja selain ei keskustele keskenään myöskään kirjastojen leffojen sekä sarjojen kesken, lista ei päivity.


Mä olen käyttänyt selain(Edge) versiota poistaakseni tallennuksia, poistaa hyvin ja selkeästä listasta. Koska tallennukset poistuvat jos poistuvat sovellus ja boxi versioissa, olen selaimen kautta poistanut.

Nykyään hämää nämä väärät kuvat ja tekstit ohjelmissa, Armanissakin esim. Big Brother kuvake ja big brother selostus viime vuodelta. Jos joulukuussa oli ohjelman ensiesitys, tammikuussa uusintana josta tallensi. Hienosti sai katsella joulumainoksia, oli elisaa, teliaa, poweria ym.