Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5441 custom-general.kudos
  • 5004 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 

Uusia ominaisuuksia Telia TV.jpg 

 

 

Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.

 

  • Telia TV ja boxi
  • Telia TV -sovellus
  • Kaapeli-TV

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

418 vastausta
Eeros
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros@  kirjoitti:

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Kyllähän se jatkuva tallennus löytyy nyt Telia TV -sovelluksesta 🙂 Päivitys tuli ihan hiljattain saataville.

Teemme kehitystyötä myös digiboksin puolella, jotta ominaisuus saadaan sinnekkin käyttöön.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Syltty11
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Kyllähän se jatkuva tallennus löytyy nyt Telia TV -sovelluksesta 🙂 Päivitys tuli ihan hiljattain saataville.

Teemme kehitystyötä myös digiboksin puolella, jotta ominaisuus saadaan sinnekkin käyttöön.


Uuteen ominaisuuteen liittyen, enää ei pysty alkaa katsomaan ohjelmaa kesken sen lähetyksen, miksi? Ainoastaan ylen kanavia ja tlc pystyyniin tehdä, muilla kanavilla ohjelma alkaa ihan alusta eikä sitä pysty edes ns. kelaamaan eteenpäin. Huono uudistus, erittäin huono 😞

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Syltty11@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Kyllähän se jatkuva tallennus löytyy nyt Telia TV -sovelluksesta 🙂 Päivitys tuli ihan hiljattain saataville.

Teemme kehitystyötä myös digiboksin puolella, jotta ominaisuus saadaan sinnekkin käyttöön.


Uuteen ominaisuuteen liittyen, enää ei pysty alkaa katsomaan ohjelmaa kesken sen lähetyksen, miksi? Ainoastaan ylen kanavia ja tlc pystyyniin tehdä, muilla kanavilla ohjelma alkaa ihan alusta eikä sitä pysty edes ns. kelaamaan eteenpäin. Huono uudistus, erittäin huono 😞


Tästä aloituskohdasta olemme saaneet aiemmin palautetta, että ohjelma alkaisi alusta. Tämä on varmasti ollut peruste poistaa tuo ominaisuus.

Haluamme toki sovelluksen olevan käyttäjän mieleisesti muokattava, joten välitän palautteesi eteenpäin. Tietokoneen selaimessa Telia TV:tä käyttäessä on mahdollisuus "hypätä" suoraan live-kohtaan lähetystä, yhdellä klikkauksella. Olisiko tälläinen ominaisuus sovelluksenkin puolella sopiva ja toimiva?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Syltty11
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:

@Syltty11@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Kyllähän se jatkuva tallennus löytyy nyt Telia TV -sovelluksesta 🙂 Päivitys tuli ihan hiljattain saataville.

Teemme kehitystyötä myös digiboksin puolella, jotta ominaisuus saadaan sinnekkin käyttöön.


Uuteen ominaisuuteen liittyen, enää ei pysty alkaa katsomaan ohjelmaa kesken sen lähetyksen, miksi? Ainoastaan ylen kanavia ja tlc pystyyniin tehdä, muilla kanavilla ohjelma alkaa ihan alusta eikä sitä pysty edes ns. kelaamaan eteenpäin. Huono uudistus, erittäin huono 😞


Tästä aloituskohdasta olemme saaneet aiemmin palautetta, että ohjelma alkaisi alusta. Tämä on varmasti ollut peruste poistaa tuo ominaisuus.

Haluamme toki sovelluksen olevan käyttäjän mieleisesti muokattava, joten välitän palautteesi eteenpäin. Tietokoneen selaimessa Telia TV:tä käyttäessä on mahdollisuus "hypätä" suoraan live-kohtaan lähetystä, yhdellä klikkauksella. Olisiko tälläinen ominaisuus sovelluksenkin puolella sopiva ja toimiva?


Kiitos vastauksesta, ihmettelen silti miksi tuollaista ominaisuutta on toivottu, sillä kun ohjelma alkaa alusta ja sitten sen lähetysaika loppuu, katkeaa myös ohjelman katsominen kuin seinään.

 

Eli mainitsemasi "hyppäys" suoraan lähetyksen live-kohtaan myös sovellukseen olisi mielestäni hyvä juttu. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Syltty11@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@Syltty11@  kirjoitti:

@HenriLie@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😄

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Kyllähän se jatkuva tallennus löytyy nyt Telia TV -sovelluksesta 🙂 Päivitys tuli ihan hiljattain saataville.

Teemme kehitystyötä myös digiboksin puolella, jotta ominaisuus saadaan sinnekkin käyttöön.


Uuteen ominaisuuteen liittyen, enää ei pysty alkaa katsomaan ohjelmaa kesken sen lähetyksen, miksi? Ainoastaan ylen kanavia ja tlc pystyyniin tehdä, muilla kanavilla ohjelma alkaa ihan alusta eikä sitä pysty edes ns. kelaamaan eteenpäin. Huono uudistus, erittäin huono 😞


Tästä aloituskohdasta olemme saaneet aiemmin palautetta, että ohjelma alkaisi alusta. Tämä on varmasti ollut peruste poistaa tuo ominaisuus.

Haluamme toki sovelluksen olevan käyttäjän mieleisesti muokattava, joten välitän palautteesi eteenpäin. Tietokoneen selaimessa Telia TV:tä käyttäessä on mahdollisuus "hypätä" suoraan live-kohtaan lähetystä, yhdellä klikkauksella. Olisiko tälläinen ominaisuus sovelluksenkin puolella sopiva ja toimiva?


Kiitos vastauksesta, ihmettelen silti miksi tuollaista ominaisuutta on toivottu, sillä kun ohjelma alkaa alusta ja sitten sen lähetysaika loppuu, katkeaa myös ohjelman katsominen kuin seinään.

 

Eli mainitsemasi "hyppäys" suoraan lähetyksen live-kohtaan myös sovellukseen olisi mielestäni hyvä juttu. 


Muistaakseni eräässä palautteessa kerrottiin kilpailuohjelmien tai urheilulähetyksien katsomisesta. Silloin, kun lähetys alkoi live-kohdalta, saattoi katsojalle paljastua jotain kilpailun tilanteesta tai ratkennut voittaja, vaikka olisi halunnut katsoa ohjelman alusta asti ja jännittää sitä mukaan kun ohjelma etenee.

Välitetään tämä pyyntö "hyppäys" -painikkeesta eteenpäin, jotta halutessaan voi siirtyä katsomaan heti live-hetkeä. Kiitos sinulle asian nostamisesta esiin 🙂

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
elmoo
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt on näköjään tullu sellainen vika vai liekö ominaisuus, että jos laitan ohjelman tallennukseen Telia TV sovelluksen kautta, se tallenne ei tule näkyviin digiboksiin ja sama toisin päin. Eli nämä järjestelmät ei enää keskustele samaan varastoon.

 

Edit:

Toimiikin niin päin, että digiboksissa tallennus tulee mobiilisovellukseen, siinä olikin vain viivettä. Mutta mobiilisovelluksessa tallennetut ei tule digiboksille.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@elmoo@  kirjoitti:

Nyt on näköjään tullu sellainen vika vai liekö ominaisuus, että jos laitan ohjelman tallennukseen Telia TV sovelluksen kautta, se tallenne ei tule näkyviin digiboksiin ja sama toisin päin. Eli nämä järjestelmät ei enää keskustele samaan varastoon.

 

Edit:

Toimiikin niin päin, että digiboksissa tallennus tulee mobiilisovellukseen, siinä olikin vain viivettä. Mutta mobiilisovelluksessa tallennetut ei tule digiboksille.


Tämä on tosiaan häiriö kuten arvelitkin ja se on meillä korjauksen alla. Sivuiltamme löytyy aiheesta häiriötiedote.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Eeros
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisiko saada tuonTravel Channel HD kanavan näkymään muillekkin Telia TV asiakkaille kuin pelkästään kaapelia katsoville.

Olisi kiva lisä meille metsässä asujille joilla ei ole kaapelia 🙂 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 398 custom-general.kudos
  • 653 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Eeros@  kirjoitti:

Voisiko saada tuonTravel Channel HD kanavan näkymään muillekkin Telia TV asiakkaille kuin pelkästään kaapelia katsoville.

Olisi kiva lisä meille metsässä asujille joilla ei ole kaapelia 🙂 


Esimerkiksi Mix S -kanavapaketin kautta saisit tuon näkyviin Telia TV -boksillekin. Olitko tätä vaihtoehtoa vielä huomannut tai puntaroinut? 

 

Tuo olisi kiva lisä kyllä nyt itse kullekin kun tuntuu että muu maailma on nyt aivan tavoittamattomissa 😐

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat