Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Viasat Explorer-kirjasto: ohjelmat loppuu kesken

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tosiaan Viasat Explorer-kirjaston puolella näyttäisi olevan se ikävä tilanne joidenkin ohjelmien osalta, että kun alat katsomaan jotain jaksoa, niin ohjelma jää kesken juuri harmittavasti kun esim loppuratkaisua esiteltäisi - eli kirjaston ohjelmat loppuvat noin 5mins ennen ohjelman loppumista. Miksi näin?

35 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 240 custom-general.kudos
  • 1023 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LaTe_Show  kirjoitti:

Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.

Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.


Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon? 

LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PiaJo  kirjoitti:

@LaTe_Show  kirjoitti:

Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.

Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.


Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon? 


Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:

Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...

 

Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.

 

Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:

Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 240 custom-general.kudos
  • 1023 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LaTe_Show  kirjoitti:

@PiaJo  kirjoitti:

@LaTe_Show  kirjoitti:

Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.

Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.


Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon? 


Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:

Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...

 

Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.

 

Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:

Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.


Pahoitteluni, kun en huomannut aikaisempaa kirjoitustasi. Korjaustilanteesta voin sanoa, että aikataulu on avoin. Tästä on laitettu hoputusta, että saisimme häiriön korjattua. Jos haluat saada tietoosi, milloin tämä on korjattu, niin tehdessäsi meille Häiriöilmoituksen saat viestin häiriön korjaannuttua. Laitathan tämän keskustelun linkkinä sivustolle mukaan. 

LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PiaJo  kirjoitti:

@LaTe_Show  kirjoitti:

@PiaJo  kirjoitti:

@LaTe_Show  kirjoitti:

Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.

Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.


Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon? 


Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:

Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...

 

Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.

 

Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:

Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.


Pahoitteluni, kun en huomannut aikaisempaa kirjoitustasi. Korjaustilanteesta voin sanoa, että aikataulu on avoin. Tästä on laitettu hoputusta, että saisimme häiriön korjattua. Jos haluat saada tietoosi, milloin tämä on korjattu, niin tehdessäsi meille Häiriöilmoituksen saat viestin häiriön korjaannuttua. Laitathan tämän keskustelun linkkinä sivustolle mukaan. 


Minä haluan uskoa, että ongelmaa korjataan ilman että teen erillisen henkilökohtaisen häiriöillmoituksen ja luulen, että tämä ongelma on sen verran yleinen ja kiinnostaa minua laajempi yleisö niin ilmoittakaa tässä ketjussa milloin se on korjattu, sillä minun pelkoni on se että tämä ongelma lakaistaan maton alle ja ongelma korjaantuu (taas) ajan kanssa, kun jakso tulee uudestaan nähtäväksi ja silloin ehkä se näkyy kokonaisuudessaan. Tosiaan lähtökohta itselläni on se, että voisin katsoa ohjelman jakson silloin kun se minulle sopii ja että se jakso jota aloitan katsomaan näkyy myös kokonaan...

 

 

mickem
Telialainen
Telialainen
  • 16 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LaTe_Show  kirjoitti:


Minä haluan uskoa, että ongelmaa korjataan ilman että teen erillisen henkilökohtaisen häiriöillmoituksen ja luulen, että tämä ongelma on sen verran yleinen ja kiinnostaa minua laajempi yleisö niin ilmoittakaa tässä ketjussa milloin se on korjattu, sillä minun pelkoni on se että tämä ongelma lakaistaan maton alle ja ongelma korjaantuu (taas) ajan kanssa, kun jakso tulee uudestaan nähtäväksi ja silloin ehkä se näkyy kokonaisuudessaan. Tosiaan lähtökohta itselläni on se, että voisin katsoa ohjelman jakson silloin kun se minulle sopii ja että se jakso jota aloitan katsomaan näkyy myös kokonaan...


Ymmärrän täysin, tuo on rasittavaa. Toiminnetta hankaloittaa tosiaan se, että jaksot tallentuvat Viasatin meille tarjoamien ohjelmatietojen mukaan. Osaan jaksoista saattaa loppuun siis sisältyä jo seuraavan jakson alku, tai toisinpäin. Tämä on nyt laitettu meillä tutkintaan, mutta mitään korjausaikataulua emme pysty antamaan. 

LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.

LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@LaTe_Show  kirjoitti:

Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.


Ja jakso 4. Ei tämä ihan näinkään voi mennä...

VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 126 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LaTe_Show  kirjoitti:

 


@LaTe_Show  kirjoitti:

Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.


Ja jakso 4. Ei tämä ihan näinkään voi mennä...


Kiitos kun ilmoitit näistä. Tarkastin miltä kyseiset jaksot näyttävät, ja näyttää siltä että kyseisenä hetkenä ohjelmatiedoissa on ollut havaittavissa pientä heittoa, eli ohjelmatiedot ovat Viasatilla muuttuneet eikä tämä muutos ole ehtinyt perille ajoissa. Siksi jakson 3 loppuosa näkyy jakso 4 tallenteen alussa, ja 4 jakso on siksi myös vuorollaan pätkäissyt poikki ennen ohjelman loppumista. Jos ohjelmatiedoissa on pientäkään heittoa, käy harmillisesti niin että ohjelman alku/loppuosa siirtyy edellisen/seuraavan ohjelman tallennukselle. 

LaTe_Show
Vakiokalustoa
  • 25 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ymmärrän, että ongelman juurisyy on "ohjelmatiedot" mutta voisiko ne laittaa kuntoon tai vaihtoehtoisesti hoitaa, että kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 15mins tai sitten hoitaa tuo Viaplay meille asiakkaille... En myöskään voi hyväksyä sitä, että Telia yrittää vedota vielä toiseen ulkopuoliseen tahoon "koska ohjelmatiedot" - minua kuluttajana ei se lämmitä yhtään, että teillä on haasteita alihankkijanne kanssa.

 

Nyt on tosiaan tilanne se, että on täysin arpapeliä mitä näkee Telian tarjoamassa kirjastossa, mutta se ei ole arpapeliä, että Telia perii minulta saman hinnan joka kuukausi.

VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 126 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LaTe_Show  kirjoitti:

Ymmärrän, että ongelman juurisyy on "ohjelmatiedot" mutta voisiko ne laittaa kuntoon tai vaihtoehtoisesti hoitaa, että kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 15mins tai sitten hoitaa tuo Viaplay meille asiakkaille... En myöskään voi hyväksyä sitä, että Telia yrittää vedota vielä toiseen ulkopuoliseen tahoon "koska ohjelmatiedot" - minua kuluttajana ei se lämmitä yhtään, että teillä on haasteita alihankkijanne kanssa.

 

Nyt on tosiaan tilanne se, että on täysin arpapeliä mitä näkee Telian tarjoamassa kirjastossa, mutta se ei ole arpapeliä, että Telia perii minulta saman hinnan joka kuukausi.


Ymmärrän että tilanne on turhauttava. Tällä hetkellä kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 5 minuuttia, juurikin pieniä muutoksia varten. Laitoin kehittäjille pyynnön siitä, että saataisiin ohjelmien tallennusaikaa pidennettyä entisestään!