Kirjoitettu
02-12-2018
10:06
Muokattu
01-01-2019
14:17
ReOlivia
1-2.12 välisen yön NHL pelit eivät näkyneet. Mistä johtunee?
Ensi yönäkin on pelejä, n. 02.00 alkaen, näkyyhän?
Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa
16-12-2018 10:01
Mun MixM pakettiin kuuluvista kanavista kaksi oli syksyllä yli kolme vuorokautta pimeänä samaan aikaan. Sain seuraavaan laskuun pienen hyvityksen. Nyt siis neljä kanavaa ovat olleet kolme vuorokautta pimeänä. Täytyypä chatata asiakaspalveluun ja pyytää taas hyvitystä.
16-12-2018
13:33
Muokattu
16-12-2018
13:38
@James12 kirjoitti:Nyt kolmas yö.peräkkäin kun näkyy kuva vain xtra1 kanavalla..muut pimeenä
Millä yhdistelmällä yrität katsoa Viasat Xtra1 -kanavaa? Eli oletko yrittänyt katsoa esim. Hybridin vai kaapeliyhteyden kautta?
16-12-2018 13:39
@Heponi58 kirjoitti:Mun MixM pakettiin kuuluvista kanavista kaksi oli syksyllä yli kolme vuorokautta pimeänä samaan aikaan. Sain seuraavaan laskuun pienen hyvityksen. Nyt siis neljä kanavaa ovat olleet kolme vuorokautta pimeänä. Täytyypä chatata asiakaspalveluun ja pyytää taas hyvitystä.
Mitkä kanavat sinulla ei Mix M -paketista näy?
16-12-2018 16:36
Keskustelun aihehan on pimeät Viasat xtra kanavat.
16-12-2018 16:42
@Heponi58 kirjoitti:
Keskustelun aihehan on pimeät Viasat xtra kanavat.
Näitä Viasatin NHL Xtra kanavia ei ole mahdollista valita Mix M -pakettiin, eli nyt on sinun tapauksessa kyse jostain muista kanavista. Oletko kenties tehnyt jotakin muutoksia valittuihin kanaviin vai mitkä siellä ei näy? Täältä pystyy tarkistamaan valittavissa olevat kanavat.
16-12-2018 17:51
Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä.
Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.
Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.
16-12-2018
18:15
Muokattu
16-12-2018
18:17
@Heponi58 kirjoitti:
Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä.
Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.
Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.
Pahoittelut, nyt tuli ilmeisesti luettua vähän huolimattomasti tuo sun alkuperäinen viesti. Homma selkeä, eli nyt tosiaan haasteet koskee näitä Xtra kanavia.
Onko sinulla kaapelikortti vai Telia TV -digiboksi käytössä?
16-12-2018
18:17
Muokattu
16-12-2018
18:21
@Heponi58 kirjoitti:Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä.
Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.
Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.
Tarkoitatko mix m pakettia kaapelissa vai jossain teliatv:ssä?.Teliatv:hän näkyy ilmeisesti iptv:nä siinä digiboxissa(Noi kanavat tulee sen nettipiuhan kautta ei sen tv piuhan kautta) ja se näkyy myös tietokoneella telitv appsilla sekä selaimessa.Noi voisi nimetä paremmin ettei tule sekaannuksia eli joku mix m paketti olisi kaapelissa Mix M kaapeli ja netin kautta tulevat joku Mix M iptv/netti.
16-12-2018 18:28
Kaapelikorttihan mulla.
Toistasataa kuussa kun maksan paketeista, olisi suotavaa, että
saiisi vastinetta.
16-12-2018 19:38
@Heponi58 kirjoitti:Kaapelikorttihan mulla.
Toistasataa kuussa kun maksan paketeista, olisi suotavaa, että
saiisi vastinetta.
Tarvitsisimme asiakastietoja tähän katsoaksemme, onko siellä mikä tilanne. Voisit ottaa yhteyttä meihin Yhteydenottolomakeen kautta. Pääsisimme katsomaan täältä Häiriöilmoituksien puolelta, mikä siellä on vikana.