Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

discovery ei näy



Highlighted

discovery ei näy

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

discovery ei näy

1/248

on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?

montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy

sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport

Vastaa
0 tykkäystä
247 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

21/248

@puolituttu kirjoitti:

Laittakaa tänne linkki, mistä pääsee suoraan irtisanomaan määräaikaisen sopimuksen, kiitos ja nopeasti.


Meillä ei ole mitään varsinaista irtisanomislomaketta, mutta tuo onnistuu omien sivujen kautta palvelupyynnöllä. Voit siis sitä kautta laittaa asiasta viestiä. Toivoisin kuitenkin kaikilta vielä malttia, sillä asiaan pyritään löytämään ratkaisu mahdollisimman pian. Tiedotusta aiheesta voi seurata täältä sivulta.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

22/248

Kaikkein järkyttävintä tässä koko fiaskossa ei suinkaan ole se, että ne lempikanavat on sieltä poistuneet, vaan se miten tämä on viestitty asiakkaille. Aivan käsittämätöntä, että asiakaslähtöisenä yrityksenä itseään mainostavan firman asiakkaina, tästä saadaan ensimmäisen kerran tieto vasta kun kanavia aletaan katsomaan. Ei asiakaslähtöisyys tarkoita sitä, että ollaan asiakaslähtöisiä silloin kun se itselleen parhaiten sopii. Onhan se kiva heitellä tarjouksia ja kuulla mukavaa palautetta, mutta jurii tällaisissa tilanteissa se todellinen asiakaslähtöisyys mitataan. Ja nyt ollaan menty kyllä niin vihkoon koko asian kanssa ja asiakasviestintä on aivan surkealla tasolla. 

 

Yrittäkää nyt hyvänen aika ymmärtää, että se rahallinen vahinko teille yrityksenä on paljon pienempi, mikäli ongelmia osataan ennakoida ja tiedotetaan näistä asiakkaille ajoissa. Olisi vienyt varmaan asiakasta kohden 5min yksittäisen palveluneuvojan työaikaa se, että asiasta oltaisiin ilmoitettu ja tarjottu niitä vaihtehtoisia kanavia ENNEN kuin näin tapahtuu. Toki sitä kuraa olisi niskaan tullut, mutta ei läheskään näin paljon. Vaikka nämä "neuvottelut" olisivatkin olleet vielä "auki" tähän päivään saakka (mitä en todellakaan usko), niin ei olisi maksanut paljoa vaivaa kertoa, että tällainen tilanne on meneillään ja kanavat saattavat poistua.

 

Kovin mielellään myyntipalvelusta kuitenkin myivät Mixin minulle noin pari viikkoa sitten. En toki syytä heitä, koska todennäköisesti heitä ei oltu informoitu. Tämä taas kielii siitä kuinka surkeaa on myös yrityksen sisäinen viestintä johdon, laadun ja myynnin välillä.

 

Taisivat Eurosportilla ja Discoverylla suuttua, kun veitte liikaa välistä... Kyyt.

 

Maksan seuraavan laskuni silleinä.

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

23/248

Salaa kyllä ensiksi toivoin että pilaa tämä olisi ollut, mutta eipä taida olla  😞

Uskomatonta toimintaa soneralta, ei voi muuta sanoa!

On aikoihin eletty kun kaapelitv:n kautta ei näy  Discovery & Eurosport, kuten on näkynyt..aina..?

 

Selityksenä onneton "sopimustekninen asia" = Ette halua maksaa niistä mitä pyydetään.

Ja millä tyylillä tämä tehdään, yht.äkkiä *pim* kanavat katoaa ja hieno tiedote tulee joka tuutista "Nyt lähti kanavat, voi voi"

 

Minulla ollut kaapelikortti vain ja ainoastaan Eurosportin takia. Miten sen maksujen kanssa jonka olen jo maksanut?

 

"Sota ei yhtä miestä kaipaa" mutta kyllä tämä menee osastoon kiitos ja näkemiin, muita palveluntarjoajia on kyllä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

24/248

Neuvotteluja käytiin aidosti ja oikeasti aivan viime hetkille saakka, joten siksi ei ollut tarvetta lietsoa epätietoisuutta asiakkaisiin etukäteen. Toki myös ajatus oli se, että sopimusasiat saadaan kuntoon ilman että kanavia tarvitsee sulkea. Tämä on erittäin ikävä tilanne kanavien katselijoiden kannalta. Tässä kohtaa maltti on kuitenkin valttia, koska kanavat halutaan varmasti takaisin näkyville. Toivotaan, että nämä neuvottelut etenee ja ratkaisuja saadaan pikaisesti!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 46 kpl

25/248

Ihmettelen suuresti ettei Soneralla ole yhtään ns. pelisilmää. Asikkaille olisi hyvinkin voinut avata jotain rinnakkaispalveluja tyhjien ruutujen sijasta. Ilmeisesti asiakaspalvelu ja asiakkaista huolehtiminen ei isossa yrityksessä ole tärkeää vaan ajastusmalli, jossa hyväksytään tappiot välttämättöminä uhreina isossa voittoatuottavassa sodassa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä
 
Viestejä 0 kpl

26/248

Luulin, että se oli aprillipila, mutta täytyy näköjään uskoa. 

 

Mix M on nyt  niin huono lista, etten löytänyt mitään joka paikkaisi 4 kanavat. Mikähän hinta nyt on Mix M paketissa?

 

HARMI JUTTU!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 30 kpl

27/248

Mihin NikoNo pyydät asiakkailta malttia? Että maksakaa vaan laskut ja toivotaan, toivotaan?? 

Tosiasia on se, että monen SoneraTV-ruutu on pimeänä. Tässä tuli puukkoa selkään kovasti ja jos vielä maltilla odotetaan, niin sitä puukkoa saattaa tulla lisää. Jos neuvotteluiden aikaan ei ollut mitään plan B:tä, niin nyt on vähän myöhäistä siihen kun kakka on jo housussa.

 

ps. Kanavien pimenemisestä tuli Sonerasta sähköposti-ilmoitus klo 14.15, kun täällä palstalla asiaa käsiteltiin jo 07.39 alkaen...siinä oli kai sitä malttia.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä
 
Viestejä 0 kpl

28/248

Nyt lähetin viestin taas Soneralle ja sanoin irti kanavapaketin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

29/248

Itsellä Mix M paketista katosi nyt sitten 3 kanavaa. Eli palvelun laatu kyllä huononi merkittävästi. Lupailette korvaavia kanavia tms., mutta valitettavasti ainakaan Mix paketin nykyisellä kanavalistalla ei sellaisia löydy. Ja pahaa pelkään, että minkäänlaista kompensaatiota hinnassa ei tule. Koska minullahan on edelleen 10 kanavaa käytössä. Mutta ei vaan enää niitä kanavia, jotka haluaisin. Väkisin pistää miettimään, onko tuo paketti enää hintansa veroinen.

 

Ja sellainenkin kysymys on, että jos nyt sitten kuitenkin menen vaihtamaan Discoveryn kanavien tilalle jotkin kolme muuta kanavaa, ja kävisikin niin, että nuo saisitte nuo kanavat takaisin valikoimaan alle kuukaudessa, saisinko vaihdettua ne takaisin "kesken kauden"?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

30/248

@puolituttu kirjoitti:

Mihin NikoNo pyydät asiakkailta malttia? Että maksakaa vaan laskut ja toivotaan, toivotaan?? 

Tosiasia on se, että monen SoneraTV-ruutu on pimeänä. Tässä tuli puukkoa selkään kovasti ja jos vielä maltilla odotetaan, niin sitä puukkoa saattaa tulla lisää. Jos neuvotteluiden aikaan ei ollut mitään plan B:tä, niin nyt on vähän myöhäistä siihen kun kakka on jo housussa.


Malttia siihen, että seurataan tilanteen kehittymistä ettei tule hätiköityjä irtisanomisia kenellekään. Toivotaan, että neuvotteluissa löytyy hyvä ratkaisu ja nämä kanavat saataisiin jälleen takaisin näkyville. Olisihan se helpointa, että kanavapaketteja ei tarvitse irtisanoa ja tilata sitten taas hetken päästä uudelleen. Discoveryn osalta on jo tiedotettu, että siitä kanavapaketista ei asiakkaita veloiteta lainkaan huhtikuun ajalta. Tämä hyvitys tulee automaattisesti. Mix M on hankalampi paketti, koska sieltä voisi periaatteessa valita jotakin muuta kanavaa tilalle, mutta ymmärrän että ei tietenkään sisällöltään vastaavia välttämättä löydy.

Tiedotetaan asiasta lisää kunhan tilanne selkiytyy. Toki jos haluaa jo tehdä äkkinäisiä liikkeitä ja lopettaa kanavapaketteja niin sekin on täysin oikeutettua tässä tapauksessa.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.