Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ
30-01-2019
21:57
- viimeksi muokattu
31-01-2019
08:43
, muokkaaja:
IlariJR
Näitä virhekoodeja tulee jatkuvasti. Tänä iltana taas tällainen parhaaseen katseluaikaan. Olen yrittänyt löytää ratkaisuja ja kokeillut vaikka mitä. Ei onnistu. Hermot menee tän kanssa!
Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.
30-01-2019
22:01
- viimeksi muokattu
31-01-2019
08:43
, muokkaaja:
IlariJR
Kokeilin asentaa sovelluksen uudestaan, ei onnistunut. Chromecast ilmoittaa saman virhekoodin uudelleenasennuksen jälkeenkin.
31-01-2019 15:45
Moikka @Skrollan ja tervetuloa Telia yhteisöön!
Millä laitteella sinulla on sovellus asennettuna? Tuleeko virheilmoitus jo tässä laitteessa vai siinä vaiheessa kuin laitat kuvan chromecastiin?
31-01-2019 22:18
Moi,
Honor 7 premium älypuhelin, mutta virhekoodi tulee nimenomaan silloin kuin laitan kuvan chromecastiin. Tänään se taas toimii moitteettomasti..
01-02-2019 09:23
Sinne olikin toissailtana tehty parannuksia palveluun joten toivottavasti sen takia on eilen toiminut. Antoiko se tuota virheilmoitusta ihan livekuvassa vai jossain kirjastonohjelmissa?
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
02-02-2019 20:10
Kirjastonohjelmassa. Livekuvaa en kokeillut.
03-02-2019 13:36
Vieläkö probleema on toistunut kuunvaihteen jälkeen? Yhteysongelmaan tuo koodi viittaa mutta se voi olla joko Chromecast - Wifi ongelma tai wifi-reitittimen ja verkon oire. Toimiiko muut sovellukset tämän Chromecastin kautta kuitenkin nyt normaalisti ?
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.