Skip to main content

Toivottavasti sinulla oli hyvä ja rentouttava kesä. Syksyä kohti mennään vahvasti, päivisin on vielä lämmintä mutta illat ja yöt ovat jo selvästi viilenneet.

Tässä kirjeessä luomme katsauksen Yhteisön kesä- ja heinäkuuhun. Löydät myös pari nostoa tulevasta - mitä sinun on hyvä tietää juuri nyt.

Numeroin aiheet tuttuun tapaan 1-5 ja pyydän, että kerrot kommenteissa mitkä aiheet olivat sinusta tämän kirjeen mielenkiintoisimpia tai hyödyllisimpiä aiheita. Pyrin ottamaan palautteesi jatkossa huomioon seuraavia kirjeitä kasatessani.

Mukavaa syksyä!

Nähdään Yhteisössä 😊

Tero / Yhteisömanageri

 

 

#1 Vaikuta Telian palveluihin - Telia Hiomo -kehitysyhteisö on nyt avattu

 

Jos pidät palveluiden testaamisesta sekä mielipiteiden ja ideoiden jakamisesta niin Yhteisön jäsenenä sinulla on nyt mahdollisuus liittyä mukaan Telia Hiomo -kehitysyhteisöön. Hiomossa pääset vaikuttamaan Telian palveluihin erilaisten tehtävien kautta. Niiden yhteydessä sinulla on mahdollisuus myös keskustella palveluiden kehittäjien ja suunnittelijoiden kanssa. Hiomoon voi liittyä kuka tahansa Telia Yhteisön jäsen riippumatta oletko Telian asiakas vai et. Lue lisää Hiomosta ja liity sinäkin mukaan!

 

2# Tulossa: Keskustelutapahtuma yhteistyössä Pelastakaa Lapset asiantuntijoiden kanssa tiistaina 5.9. klo 0900 - 1500

 

Haluatko tietää lisää tai kysyä neuvoa esimerkiksi lapsen netin käyttöön, tietosuojaan tai ruutuaikaan liittyen? Pelastakaa Lasten asiantuntijat ovat Yhteisössä vastaamassa kysymyksiisi tiistaina 5.9. kello 0900 - 1500 -välisenä aikana. Voit halutessasi jättää kysymyksesi myös etukäteen ja asiantuntijat vastaavat siihen päivän aikana. Lue lisää tapahtumasta.

 

#3 Kesä- ja heinäkuussa tapahtunutta

 

  • Kehitysyhteisö Telia Hiomo starttasi kesäkuussa
  • Avasimme Lapset netissä -osion, josta lasten vanhemmat löytävät vinkkejä ja keskustelua lasten älylaitteiden sekä netin käyttämiseen
  • Etsimme käyttäjiä osallistumaan tutkimukseemme, jonka tarkoitus oli kartoittaa ajatuksia ja kokemuksia nykypäivän ja tulevaisuuden liittymätarjoamasta

 

#4 Kesä-heinäkuun viisi pisintä keskustelua oli kaikki pääosin tekniikkaan ja teknologiaan liittyviä keskusteluita

 

 

#5 Erilaisia tilastoja Yhteisöstä, kesä-heinäkuu

  • Kysyttyjä kysymyksiä: 81kpl, joista 40:een on merkitty ratkaisu → ratkaisu-% 49,3%. Keskimääräinen ratkaisuaika: 3 päivää, 17 tuntia ja 39 minuuttia
  • Eniten kysymyksiä ratkaisseet jäsenet top 5
    • @Purnipsi
    • @Yaria
    • @irritus
    • @kiisseli67
    • @siilineito 
  • Kävijäkyselyn tuloksia
    • Syy tulla Yhteisöön
      • 43% kävijöistä tuli etsimään ohjeita ja ratkaisuja kysymykseensä
      • 23% kävijöistä tuli etsimään lisätietoja ostokseensa liittyen
      • 16% kävijöistä tuli jostain muusta syystä Yhteisöön
      • 14% kävijöistä etsi henkilökohtaista asiakaspalvelua
      • 4% kävijöistä etsi muiden kokemuksia Telian palveluista
    • Löysikö kävijä sen mitä tuli etsimään
      • 45% kävijöistä kertoo, että löysi mitä tuli etsimään
    • Onko kävijä tyytyväinen vierailuunsa Yhteisössä
      • 50% kävijöistä kertoi, että vierailu oli vähintään ok tai parempi kokemus

Kaikki oli mielenkiintoista uutiskirjeessä 👍


Kaikki oli mielenkiintoista uutiskirjeessä 👍

Kiitos, mukava kuulla. Tässä tämä jalostuu eteenpäin 😊


Hyviä hommia, erityisesti tuo lapset netissä- osio + tulossa oleva keskustelutilaisuus. Haluan itse nostaa esiin myös SOS-Lapsikylän joko kokonaan tai osittain ylläpitämät lapsille, nuorille ja vanhemmille suunnatut digitaaliset kanavat/palvelut. Niitäkin kannattaa pitää esillä kun puhutaan lasten ja nuorten puhelimen/netin käytöstä ja digiturvallisuudesta. SOS-Lapsikylä - Ehkäisevä työ (sos-lapsikyla.fi)


Morjens!

Mielestäni monipuolisia uutiskirjeitä kaikki!

Ehkä olisin kaivannut enemmän tuotejulkistus uutisia! Etenkin nyt, kun on Apple jukistus päivä lähestyy olisin odottanut Suomen parhaan operaattorin ottavan osaa ”hypeen” Toki netistä pääsee osalliseksi tietysti, mutta pitkäaikaisena asiakkaana olisi kiva olla oman kielisen ja tutun arjen mukana kulkevan Telian kautta olla mukana  kiinni ennakko tai huhu julkistustiedoista. 


Kiitos @Barbone & @kuopo, mukava kuulla 😊

Olemme Applen virallinen jälleenmyyjä ja Apple on nyt tarkentanut ohjeitaan. Niiden myötä emme saa enää järjestää esimerkiksi tutuksi tulleita Yhteisön Apple-valvojaisia, joka on ehdottoman harmi myös henkilökohtaisella tasolla. Vasta lanseerauksien jälkeen saamme osallistua hypeen 🍏


On kyllä hämmentävä homma, mutta Applen touhu on muutenkin niin erikoista, sulkeutunutta ja hämärää, että ei yllätä yhtään. Tai no valmistajat kaikki lienevät nykyään eri tarkkoja, että mitä saa tehdä ja miten. Mitähän pelkäävät?


En lähde asialla spekuloimaan, näillä on vain mentävä 😀


No, mutta huomenna se päivä on! Ei ole pitkä matka enää!! 😁


Morjensta!

🤔Telian valikoimasta näköjään puuttuu taas   1Tb muistilla olevat iPhonet!!! 


Morjensta!

🤔Telian valikoimasta näköjään puuttuu taas   1Tb muistilla olevat iPhonet!!! 

Mainitsimme tiedotteessamme, että esimerkiksi joitakin muistikokoja ja/tai värivaihtoehtoja ei ole uutuuksista saatavilla. Osa puuttuvista vaihtoehdoista saattaa tulla myöhemmin valikoimaan, mutta ainakin toistaiseksi verkkokaupasta löytyvät vaihtoehdot ovat ainoat, joita tarjoamme.


Vastaa