peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59216 Jäsentä
164114 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Dimoco Europe Gmbh

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-11-2015
Kirjoituksia: 9
341/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Ja noloa tässä on, että Sonera uskoo mieluummin maksua perivää (todistetusti) huijaria, eikä omia asiakkaitaan. Jos olisin Sonera, antaisin hyvitykset ja selvittäisin asian. Mieluummin menetätte maksavat asiakkaanne. Teidän valinta. Surullista.
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2015
Kirjoituksia: 12
342/439

Jälleen oivia ohjeita Soneran suunnalta, tällä kertaa MiaSL: 

Minkälaisen perustelun Dimoco on antanut niille, jotka ovat saaneet hyvityksiä myös tuon päivämäärän jälkeiseltä ajalta?

Kuten olen jo useamman kerran todennut, niin me asiakkaat emme ole minkäänlaisessa sopimussuhteessa Dimoco Europe GmbH kanssa. Niinpä meidän on mahdoton selvitellä Dimocon hyvitysperusteita 2.11. jälkeen. Niintä on kuitenkin tehty ja koska Dimoco ei vastaa reklamaatioihin, niin Soneran tulisi ne syyt selvittää, eikä asiakkaiden, sillä te olette a) laskuttaneet asiakkaitanne ja b) teillä on sopimussuhde Dimoco Europe GmbH:n kanssa..... 

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
343/439

@Iceman22 Onko sinun asiasi ollut jo meidän kautta tutkinnassa? Tähän asti tutkituista ei tosiaan yksikään ole ollut sellainen, ettei sivustolla olisi käyty, ja otettu käyttöön maksullista palvelua. Emme usko maksua perivää firmaa, vaan faktoja, tähän asti vastaan on tullut vain todennettuja tapauksia.

Klaanin kautta ei pääse yksittäisiä caseja tutkimaan, mutta jos itsellä on täysi varmuus siitä, ettei itse (tai kukaan muu perheestä) ole voinut näitä palveluita käyttää, kännykän tai liikkuvan kaistan kautta, eikä asia syystä tai toisesta etene Dimocon kanssa, kannattaa toki olla vielä yhteydessä meille päin.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-11-2015
Kirjoituksia: 9
344/439

Olen ollut teihin ja Dimocoon yhteydessä. Aika yksipuolinen homma, että teiltä ja Dimocolta vain sanotaan, että käynti on todennettu ja maksu mennyt. Mitä todisteita tästä minulle on esitetty? Ei mitään. Kyse on nyt siitä, etten ole missään muodossa maksanut mitään. En ole nähnyt mitään tekstiä "Hinta 19,99", Paina MAKSA. Tällaista en ole missään nähnyt tai painanut. Mutta näin minulle kiven kovaa joka suunnasta väitetään, ilman todisteita tietenkin.
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 404
345/439

@Iceman22 kirjoitti:
Olen ollut teihin ja Dimocoon yhteydessä. Aika yksipuolinen homma, että teiltä ja Dimocolta vain sanotaan, että käynti on todennettu ja maksu mennyt. Mitä todisteita tästä minulle on esitetty? Ei mitään. Kyse on nyt siitä, etten ole missään muodossa maksanut mitään. En ole nähnyt mitään tekstiä "Hinta 19,99", Paina MAKSA. Tällaista en ole missään nähnyt tai painanut. Mutta näin minulle kiven kovaa joka suunnasta väitetään, ilman todisteita tietenkin.

yksi taho taitaa uupua  meinaan kuluttajaneuvoja

ota siihen yhteydessä jos koet olevas oikeassa  täällä  ruikuttaminen tuskin auttaa  näitten keskustelujen perusteella

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2015
Kirjoituksia: 12
346/439

Iceman22: Ihat samat kuviot, mobiilimaksuinfon mukaan pitäisi olla ihan selkeät namiskukkelit, joilla maksu kuitataan. Sain Elisalta äsken hyvän tarjouksen 3 liittymän siirrosta, omani ei ole määräaikainen ja ilmeisesti 2 muutakaan liittymää ei ole, tsekkaa ne illalla kotosalla, jonka jälkeen vaihdamme Elisaan ja säästämme hieman sekä Sonera menettää vuositasolla 650-700 euroa laskutusta suunnaltamme sen takia, että antaa Talouselämässä asiakkaitaan väheksyviä lausuntoja ja jättää asiakkaansa setvimään asiaa Dimoco Europe GmbH:n kanssa, vaikka kukaan meistä ei ole minkäänlaisessa sopmussuhteessa ko. firmaan, joka ei edes vastaa sähköpostitse tehtyihin reklamaatioihin (1. tehty jo 21.11.).    

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
347/439

Tämäkin ketju todistaa, että Sonera muuttaa koko ajan kantaansa asiaan. Juuri siksi operaattorin vaihtaminen on tehtävä, kaikki asiakaspalelijat ja "asiantuntijat" antavat erilaisia lausuntoja ja neuvoja.

Meille on Dimoco siis kirjallisesti luvannut korvata aiheetomat maksut. Maksut on veloitettu kahdelta päivältä ja molemmat päivät 2.11. jälkeen. Kaksi 10 euron maksua on veloitettu MINUUTIN VÄLEIN. Mitään korvauksia ei ole maksettu.

Täällä on myös kyselty yhteystietojamme jotta asia "selvitettäisiin" Soneran taholta. Mitään ei ole tapahtunut.

Kysyn vielä kerran: Mitä teen? Lasku pitäisi maksaa tänään. Dimoco ei ole maksanut  korvauksia, vaikka on luvannut. Irtisanonko nyt kaikki liittymämme ja vien asian kuluttajavirastoon? Vai poliisilleko tämä kuuluu, kysehän on huijauksesta?

Vastaus, kiitos.

Kommentaattori
348/439

Tässä vielä saamamme sähköpstiviesti 23.11.2015:

"Kiitoksia paljon yhteydenotostasi.

Olemme neuvotelleet palveluntarjoaja
CloudCover kanssa ja he ovat valmiita antamaan hyvityksen. Sen vuoksi me haluaisimme pyytää teitä lähettämään meille seuraavat  tiedot  että voimme järjestää hyvityksen mahdollisimman nopeasti:

Tilin haltija

Pankin nimi

Pankin osoite

IBAN

BIC

Toivomme että olemme pystyneet auttamaan teitä ja, jos teillä on enemmän kysyttävää autamme teitä mielellämme.

Ystävällisin terveisin

Your Customer Service Agent

E-Mail:
info-fi@mobileinfo.cc
Service number: 103 093 581"

Onko teille muille tullut täsmälleen samanlaisia viestejä? Vaikuttaa tosiaan siltä, että jos toisen kerran reklamoi, tulee automaattisesti tällainen viesti.

Onko joku teistä saanut tällaisen viestin jälkeen korvauksia?

Oletteko siellä Sonerassa ihan vakavissanne sitä mieltä, että tällainen on asiallista toimintaa? Ja haluatteko menettää lisää asiakkaita tällaisen pelleilyn takia? 

Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
349/439

Koska Dimocolta on korvaus jo tulossa, meiltä tullut lasku pitäisi maksaa sellaisenaan.

Sähköpostin vastaanottamisesta on ehtinyt kulua jo pari viikkoa, mielestäni kannattaa laittaa kyselyä Dimocolle ja varmistaa, milloin rahojen palautusta ollaan tekemässä, ja että maksutiedot ovat varmasti kohdillaan.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Kommentaattori
350/439

Ja jos Dimoco ei vastaa (olen jo lähettänyt uuden viestin)?

Kuka on vastuussa?

"...maksutiedot ovat varmasi oikein"

Mia hyvä, jos itse olisit tässä asiakkaana, niin kuunteisitko viikkokaupalla tällaista soopaa. Joka virkailijalta tulee eri versio tilanteesta ja toimintatavoista (edellä saimme lukea, että Dimocon kanssa on sovittu, että vastedes Dimoco EI KORVAA enää mitään vaan Sonera. Mutta missä kohtaa alkoi tuo "vastedes"???). Vastaapa rehellisesti!

Jos korvausten maksamisessa olisi ollut jotain ongelmaa,niin varmaankin Dimoco olisi lähetänyt meille viestin, eikö?

Ja: Kun asiakas saa tuollaisen robottiviestin, jossa kysellään pankkitietoja, niin herää ensimmäisenä epäilys: mihin pankkitietoja käytetään? Dimocon osoitteeksihan on ilmoitettu Romania.

Pidättekö oikeasti asiakkaitanne idiootteina?