Kirjoitettu
23-10-2020
07:04
Muokattu
23-10-2020
09:20
HannaMarikaL
On se kumma kun kaksi kuukautta sitten kanavapaketit irtisanoin niin joka kuukausi Telia lähettää minulle kanavapaketeista laskun. Ei ole enää minulla edes heidän digiboksiakaan eikä modeemia. Ja tuosta asiasta jo kaksi kolme kertaa ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun että irtisanon kanavapaketit, eikä uskota. Minkälaista tuo Telian toiminta on, jos itrisanoo kanavapaketit niin ei uskota vaan koko ajan laskuja tulee. Taidan kyllä kohta vaihtaa puhelinliittymänkin toiseen operaattoriin tämän Telian toiminnan takia. Ja taas tuleee puhelinlaskuja kun pitää soitella telialle, kyllä ottaa pattiin ja lujasti.
Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
23-10-2020 09:19
Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, joten laskua tulee vielä sen jälkeen, kun palvelun on irtisanonut. Riippuen laskutusjaksosta voi laskuja tulla vielä 1-2 kertaa palvelun lopetuksen jälkeen. Pääset tarkistamaan kaikki liittymäsi ja palvelusi kirjautumalla Minun Teliaan. Kun olet kirjautunut, klikkaa liittymäni ja palveluni > Telia TV -otsikon alta "Minun kanavapakettini" ja klikkaa siitä "Hallinnoi". Sieltä pääset katsomaan onko sinulla tilattuja kanavapaketteja klikkaamalla "Tilatut" -otsikkoa. Minun Teliassa voit myös tarvittaessa keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa, joka on maksutonta ja chat palvelee 24/7.
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |