Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64273
Kirjoituksia 174813

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

1/80

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.

Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

01_Screen696_iOS@2x.png

79 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

2/80

Vähä off-topic kun ei liity tähän appiin, mutta kirjautuessani omille sivuilleni, haluaa sivu tallentaa tietokoneelleeni favicon.ico tiedoston.

edit: Tapahtui siis firefoxissa sekä chromessa. Koitin juuri uudestaan jos saisin kuvan aiheesta, mutta ei tapahdu enää.

Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 430 kpl

3/80

Näin käy minulla Sony Xperia Z1 Compactissa (Android 5.1) Hymiö Surullinen

Screenshot_2017-03-23-08-46-46.png

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

4/80

Kiitos @kiisseli67. Vastausta tähän ei vielä ole, tutkitaan.

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 503 kpl

5/80

Telialla on joku tv softa samsugin telkkarille?.Onkos toi tulossa myös suomen asiakkaille?.

0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 692 kpl

6/80

Minun Telia-sovellus ei ole yhteensopiva myöskään Huawei Ascend P6-puhelimen, Android 4.4.2, kanssa.

Hakusanat Google Play storessa eivät myöskään ole päivittyneet. Etsimällä Minun Telia sovellusta ei löydä sitten millään. Kun sen sijaan hakeekin Minun Sonera, Minun Telia löytyy heti.

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

7/80

Kiitos @arapahoe, kysytäänpä tähän vastaus. Palaamme kun tiedämme.

Kiitos @irritus, laitan tiedoksi. Onko muuten rootattu luuri tjsp?

0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 4 415 kpl

8/80

Minun Telia vielä huollon alla...

0 tykkäystä

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

9/80

Tiedoksi @kiisseli67 ja @irritus sekä muut:

Minun Telia -applikaatio edellyttää (ainakin tällä hetkellä) Android 6.0 -versiota, teillä oli 4.-jotain ja tästä syystä kauppa ilmoittaa ettei puhelin ole tuettu.

Jos tämä muuttuu niin kerromme siitä tässä ketjussa.

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

10/80

@arapahoe kirjoitti:

Telialla on joku tv softa samsugin telkkarille?.Onkos toi tulossa myös suomen asiakkaille?.

Tällä hetkellä Telia TV:n saapi isolle ruudulle Chromecastilla, peilaamalla sekä uusimmalla Apple TV:llä johon meiltä löytyy natiivisovellus. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman laaja-alaisesti ja tulemme laajentamaan jakeluamme muihin alustoihin. Aikataulut ovat ikävä kyllä kuitenkin auki. Kerromme uudistuksista kanavissamme kun sen aika on.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.