Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
amaija78_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify premiun 6 kk veloituksetta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
46 vastausta
teekki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kuinka nopeasti tuo Spotify Premium aukeaa? Tilasin sen itselleni samalla kun tilasin liittymänkin. Numeroni siirtyy teille 16.10., niin aukeaako tuo Spotify vasta sitten vai pitäisikö sen jo toimia?
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi teekki! Spotify voidaan kytkeä ainoastaan aktiiviseen liittymään eli kytkentä tapahtuu sen jälkeen, kun liittymä on siirtynyt meille 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Makushi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.

Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".
olkitu
Kunniajäsen
  • 691 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Makushi kirjoitti:
En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.

Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".


Käyttöönotto ohjeita täälä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Spotify_Premium
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Makushi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.
olkitu
Kunniajäsen
  • 691 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Makushi kirjoitti:
En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.


Jos et ole saanut erillistä aktivointi viestiä, jotenkin tuntuu siltä että ei oikein tahdo toimia. Tarkista Omilta sivuilta yhteystietosi. Varmista sähköpostistasi tarkkaan, myös roskapostikansio.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Makushi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Näinhän se on, väärään osotteeseen on mennyt tiedot varmaankin. Päätteen olin jostain syystä väärin pistänyt. Näitä sattuu.
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Makushi!

Saitko uusittua tilauksen oikealla osoitteella ja Spotifyn käyttöön?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Makushi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En, koska en ole varma, että pitäisikö minun ensin peruuttaa tilaus ja sitten aktivoida se uudestaan vai mitä.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Makushi! Tämä olisi varmaankin paras ratkaisu. Voit poistaa palvelun Omien Sivujen kautta kohdasta Lisäpalvelut > Käytössäni nyt > Spotify (Muokkaa). Odota hetken aikaa ja kytke palvelu sen jälkeen uudestaan. Onnistuuko?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu