Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

Telia.fi sivujen toimivuudesta



Highlighted

Telia.fi sivujen toimivuudesta

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Telia.fi sivujen toimivuudesta

1/12

Hei. Onnittelut hienoista Black friday tarjouksista.

Löysin juuri sen pelinäytön alennuksesta mitä olen himoinnut pitkään. Tein päätöksen ja lähdin tilaamaan.

Vaan enpä lähdekkään...

 

Server Error in '/' Application.


The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /yksityisille/tuotteet/tarvike.aspx

Vastaa
0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 10 kpl

11/12

Juuri äsken kokeilin, sama viesti, eli ei onnistu tilaus. En taida enää jaksaa vääntää, vaan tilaan saman tuotteen muualta ~50€ kalliimmalla. Kieltämättä olisi ollut hyvä tarjous, mutta eipä siitä paljon iloa ole kun sivut eivät toimi. Tuntipalkoille ei tässä olisi myöskään päässyt, sen verran paljon on ollut odottelua ja uudelleen naputtelua, mm. tuo salasanan vaihto on täysin käsittämätön case Telialla, vai enkö vain löydä kohtaa mistä se vaihdetaan. Nyt en ymmärrä miten sen voi tehdä muuten kuin luomalla uuden tunnuksen. Toki mobiilivarmennetta käyttämällä pääsee sisään, mutta aina ei jaksaisi hakea kännyä kartanon etelä siivestä tms.

Yllättävän vaikeaa, ja ei, osaamisesta ei pitäisi olla kiinni. Olen ollut www sivujen kanssa tekemisissä Mosaic ja Netscape ajoista asti, kaikki tekniikat ovat tuttuja ja käytännössä kaikki hankinnat olen tehnyt jo useita vuosia vain netistä. Kokemusta on useista kymmenistä nettikaupoista jo pelkästään tänä vuonna, Alibaba, AliExpress, Ebay, Amazon, Verkkokauppa, Elisa, Multitronic, Jimms jne vain muutamia mainitakseni, ja jokainen niistä pesee Telian sivuston niin ostamisen helppouden kuin käyttökokemuksen puitteissa. Nyt minulla on Telian epäselvään sivustokokonaisuuteen about neljä käytäjätunnusta - yhdellä pitäisi pärjätä! Mutta ei, salasanan vaihtohan ei onnistu. Ymmärrän kyllä salasanan ja eri vaihtokäytäntöjen tärkeyden, mutta joku tolkku pitäisi siinäkin olla, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Pentagonin administratorin tunnus. 

Kaiken kaikkiaan, Danny Thomasia lainatakseni, pitäkää tunkkinne! Palaan asiaan (mielenkiinnosta) mahdollisesti ensi vuonna Black Fridayna, josko olette saaneet siihen mennessä järkeistettyä sivustoanne, tai ylipäätään ne toimimaan. Siihen saakka aijon pysyä hyväksi havaituilla sivustoilla jotka eivät tuhlaa aikaani, jonka muuten arvostan huomattavasti korkeammalle kuin jokun viidenkymmenen euron säästö usean tunnin tappelusta.

 

Kiitos ja näkemiin.

 

Ainii, ei jotain huonoa että ei hyvääkin - Liigan osalta palvelunne on Huomattavasti parempi kuin Ruudun monta vuotta kestänyt räpellys. Jotain pientä sanomista sielläkin on hetkittäin ollut, mutta ei mitään fataalia. Kaiken kaikkiaan siitä on jäänyt hyvä maku suuhun, enkä tunne maksavani turhasta. 

Vastaa
0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

12/12

Kiitokset tuosta Liigaan liittyvästä palautteesta, kiva kuulla että homma on toiminut hienosti!

 

Mitä laitetta yritit tilata verkkokaupasta? Juuri testailin itse ja sain jonkun läppärin laitettua ostoskoriin ja pääsin maksuvaiheeseen, mutta en viitsinyt viedä tilausta loppuun saakka. Missä vaiheessa ongelmat siis ilmenee?

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.