Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

 

 

 

**Edit 21.12.2015: Osallistumisaika päättyi viime yönä. Voittajat on arvottu, niin viimeisen viikkokisan palkinnot (leffaliput) kuin myös juhlakuukauden pääpalkinto iPad 2 joka arvottiin kaikkien viikkokisaan osallistuneiden kesken. Voittajille on ilmoitettu voitosta yksityisviestillä. Kunhan he kaikki vastaavat niin julkaisemme heidän nimimerkkinsä tässä blogissa**

 

** Edit 23.12.2015: 

Kolmannessa viikkokisassa leffaliput voitti @ajn85 sekä @VMJ, yhtä voittajaa emme ole vielä tavoittaneet.

 

Kaikkien viikkokisoihin osallistuneiden kesken arvoimme iPad Mini 2 16GB -tabletin ja arpaonni suosi@Niki2014:aa.

 

Onneksi olkoon voittajille :)**

 

 

 

Rakas Sonera Klaanimme täyttää 17.12.2015 1 vuotta ja sen kunniaksi arvomme täällä Klaanissa palkintoja kolmen viikon ajan 🙂

 

Klaani yksi vuotta.jpg

 

 

Joulukuun kolme ensimmäistä viikkoa esitämme joka viikko lyhyen ja simppelin viikkokysymyksen johon vastaamalla osallistut arvontaan jossa palkintona Finnkinon leffalippuja! Kolmannen viikon ja kolmannen viikkokysymyksen jälkeen arvomme kaikkien viikkoarvontoihin osallistuneiden kesken Apple iPad Mini 2 16GB -tabletin (16GB, Wifi + cellular)!

 

Viikkokysymys #3

 

1) Mistä asioista haluaisit Klaanissa lukea ja keskustella ensi vuonna?

2) Kuinka tekisimme Klaanista entistäkin mielenkiintoisemman paikan?

 

Osallistu arvontaan vastaamalla yllä oleviin kysymyksiin, lisää vastauksesi tämän blogikirjoituksen kommenttiosioon.

 

Onnea arvontoihin 🙂

 

Arvonnan säännöt löydät alta.

Lue lisää

Viikkoarvonta 3:

Kaikkien tähän blogikirjoitukseen 20.12.2015 klo 23:59 mennessä kahteen kysymykseen vastanneiden kesken arvotaan yhteensä 3 voittajaa jotka palkitaan kahdella Finnkinon leffalipulla/voittaja.

Voittajat arvotaan 21.12.2015 klo 12:00 mennessä jonka jälkeen voittajille ilmoitetaan voitosta Sonera Klaanin kautta yksityisviestillä.

Arvonnan säännöt:


Jokaista viikkoarvontaa varten julkaistaan oma blogikirjoitus. Viikkoarvontojen aikataulut:

Viikkoarvonta 1: Osallistumisaika 1.12 - 6.12.2015. Arvonta suoritetaan ja voittajalle ilmoitetaan Klaanin kautta yksityisviestillä 7.12.2015 klo 12:00 mennessä. Jos voittajaa ei tavoiteta 10.12.2015 klo 12:00 mennessä, arvomme tilalle uuden voittajan. Kun voittajat on tavoitettu, julkaisemme heidän nimimerkkinsä ko. blogikirjoituksessa.

Viikkoarvonta 2: Osallistumisaika 7.12.2015 -  13.12.2015. Arvonta suoritetaan ja voittajalle ilmoitetaan Klaanin kautta yksityisviestillä 14.12.2015 klo 12:00 mennessä. Jos voittajaa ei tavoiteta 17.12.2015 klo 12:00 mennessä, arvomme tilalle uuden voittajan. Kun voittajat on tavoitettu, julkaisemme heidän nimimerkkinsä ko. blogikirjoituksessa.

Viikkoarvonta 3: Osallistumisaika  14.12.2015 - 20.12.2015. Arvonta suoritetaan ja voittajalle ilmoitetaan Klaanin kautta yksityisviestillä 21.12.2015 klo 12:00 mennessä. Jos voittajaa ei tavoiteta 23.12.2015 klo 12:00 mennessä, arvomme tilalle uuden voittajan. Kun voittajat on tavoitettu, julkaisemme heidän nimimerkkinsä ko. blogikirjoituksessa.

Pääpalkinnon arvonta: Osallistumisaika 1.12-20.12.2015, osallistuminen viikkoarvontojen yhteydessä. Arvonta suoritetaan ja voittajalle ilmoitetaan Klaanin kautta yksityisviestillä 21.12.2015 klo 12:00 mennessä. Kun voittaja on tavoitettu, julkaisemme hänen nimimerkkinsä ko. blogikirjoituksessa.

Kommentti blogiin = yksi arpa. Yksi arpa/jäsen. Jos jäsen postaa useamman kommentin vain viimeisin kommentti huomioidaan viikkoarvonnassa. Pääpalkinnon arvonnassa jäsenellä voi olla maksimissaan kolme arpaa.

Palkinnot:

1) Viikkoarvonnoissa arvotaan joka viikko kolme voittajaa jotka palkitaan kahdella (2) Finnkinon leffalipulla/voittaja. Palkinnon arvo 25eur.
2) Kaikkien viikkoarvontoihin osallistuneiden kesken arvotaan yksi voittaja joka palkitaan Apple iPad Mini 2 16GB (Wifi+cellular) -tabletilla, palkinnon arvo 379eur.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi.

Sonera ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta ilmoitetun aikataulun puitteissa.

 

TeliaSonera Finland Oyj vastaa arpajaisverosta.

 

TeliaSonera Finlandin henkilökunta perheineen ei voi osallistua arvontaan. TeliaSonera Finland ei vastaa siitä, että tietojärjestelmien, Internet-yhteyksien tai muiden ohjelmien toimimattomuuden tai virheiden takia tieto arvontaan osallistumisesta ei päädy TeliaSonera Finlandille asti.

Arvonnan järjestäjä:

TeliaSonera Finland Oyj (Sonera)
Y-tunnus 1475607-9
puh 020401
   

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Klaani-1-vuotta-juhlakuukausi-viikkoarvonta-nro-3/ba-p/116391
Linkki kopioitu
25 kommenttia 👇
jessenic
Kunniajäsen

1) Veikkaan, että tulen keskustelemaan Yhteisverkosta jahka se ensi vuonna kotikuntaani leviää.

2) Ainakin tämmöiset arvonnat lisää mielenkiintoa, mutta itseä kiinnostaa paljon erinäiset beetatestaukset, (esim WiFi-puhelut ja Matkalainen).

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021

1) Laitearvosteluita : puhelin, modeemi, digiboxi, lisälaitteet etc.

2) Arvonnat ja etuudet klaanilaisille

peekotu
Vakiokalustoa ☆

1. monipuolisesti kaikesta, mutta laitekehitykset kaikin puolin olisi hyvää keskustelua.

2.Vanha keskustelupaikka oli siitä hyvä , että siellä pystyi hoitamaan myös omia asioita mitkä eivät olleet niin kiireisiä. Tähän paluu olisi hyvä mutta epätodennäköistä. Muuta ei tule tällä hetkellä mieleen mutta jos tulee sen voi kyllä klaanissa sitten tuoda esiin.

kjns
Kunniajäsen

1. Tuotteiden ja tuotteistuksen vääntäminen Soneran vastuutyyppien kanssa voisi jatkua mielellään ensi vuonnakin. Samaan tyyliin kuin keskustelut esim. Sopiva-uudistuksesta ja muista tänä vuonna.

 

2. Laitetestit on aika kovaa kamaa itselle, niitä vaan lisää jatkuvalla syötöllä. Ja noi Klaanilaisten edut ja arvonnat on aika hienoja myös 🙂

Leonita
Vakiokalustoa

1. Kuten kjns tuossa yllä kirjoitti olisi ehkä viisasta ottaa asiakaskunta mukaan tuotekehitykseen jatkossa(kin). Asiakkailla on tapana olla pikkumaisia pilkunnu(eiku viilaajia), joten sanamuodoista ja käytänteistä tulisi taatusti ymmärrettäviä molemmille osapuolille. 🙂 Operaattorin tuotekehityksen henkilöstöresurssi on rajallinen ja se saattaa ajoittain unohtaa katsoa laatikon ulkopuolelle.

 

2. Kokemusperäisiä tuotetestejä olisi mukava lukea myös jatkossa. Tällaiset kyselyt ovat hyviä ideointiin.

PasiS
Konkari ☆

1. Kirjoitukset uusista palveluista, etukäteen.

2. Testit, vertailut, kilpailut ja arvonnat

tilasto
Kunniajäsen

1. Melko samoista asioista mistä tänäkin vuonna, ei mitään erityistä nouse esille.

2. Liittymäasioiden hoito mahdolliseksi klaanin kautta, asiakastietojen käsittely.

iidasanttu
Seuraamassa menoa

1. haja asutus ja netti (kuuluvuus, saatavuus) kaikki ei asu kaupungissa

2.testit, liittymät, arvonnat, puhelin kautta aikojen

VMJ
Vakiokalustoa ☆☆

1) Soneran tarjoamista palveluista, uutuuksista, mitä mikin merkitsee ja mihin voi käyttää... Laitteita, mitä on tulossa ja olemassa ja mitä niillä oikeasti voi tehdä. Kumpikin kommenttini sitä, että jos haluatte myyntiä lisää niin pitää olla jotain mielenkiintoista tarjottavaa.

 

2) En pitäisi minkäänlaisena vahinkona tai haittana jos klaanissakin voisi hoitaa omia asioitaan. Ja tapaukset ovat myös muille esimerkkinä, tällaista on sattunut, näin se hoidettiin. Kuten vanhalla palstalla oli. Eivät kaikki yhteydenottotarpeet ole niin hätäisiä että pitää langalla tai chatissa roikkua. Jos nyt muutamassa päivässä saisi vastauksen. Puhelinpalvelussa "soitamme takaisin" ei oikein toimi. Jos puhelu tuleekin niin jos juuri sillä hetkellä istut eriössä niin toista kertaa ei tavoittelua tapahdu..

mitenmodeemiauki
Vakiokalustoa ☆☆

1) Tahtoisin lukea uusista palveluista, tarjouksista, vikatilannetiedotteet, tiedot ongelmien ratkaisuista

 

 

2) Toivoisin, että vikailmoitukset tulisivat vastaanotetuksi myös suoraan Klaanin kautta!

 

Turhauttaa, kun täältä hakee apua ja kuvaa tarkkaan ongelman,

mutta vikakuvaus ei etenekään tiedoksi vikoja korjaaville tätä kautta!

 

Asiakkaalle turhaa työtä, kun jo itse vikatilanne rasittaa!

Olisi hyvä että esim. asiantuntijat palstalla suoraan merkkaisivat vaikka ne viestit,

joissa on vikatilanne ja vikoja korjaavat ottaisivat vian käsittelyyn!

 

Nikistähän näkyy Soneralle päin joka tapauksessa kirjoittajan asiakastiedot! 🙂

 

Kiitos!

semilanceata
Uusi jäsen

1. haluaisin tietysti kuulla ensimmäisenä uusista tarjouksista ja palveluista sekä laitteista.

2. lisäämällä arvontoja.

Poistettu käyttäjä
 

1. laite ja ohjelmatestaukset

2.arvonnat ja etuudet

puussa
Uusi keskustelija
1.kaikki uudet palvelut kiinnostaa 2.arvonnat ja uudet puhelinmallit ja jos jotain ingelmaa niin siitä tietoa.
karivain
Uusi keskustelija

1. palvelujen avaaminen ja erityisesti erilaisten ongelmien ratkaisut

2. aiempaa laaja-alaisempi palvelu myös täältä klaanin kautta, on kovin raskas tie mennä vikailmoitusten kautta ja vastailla loputtomiin olen testannut tuon ja tuonkin osan, ne on jo ennen nettiyhteyden avaamista koitettu. Hieman matalampi kynnys selvitellä esiintulevia ongelmia, nyt uhkana 90€ lasku, jos osoittautuu että olen väärässä. Kuinka niin väärässä, jos palvelu ei käyttäjän mielestä toimi.

Täällä moni saisi kysymyspatteria helpommin vinkkejä ja ongelmatilanteet saattaisivat ratketa helpommin

ajn85
Vakiokalustoa

1) Laitearvostelut ja uusien tekniikoiden kokeilut

2) Lisää erilaisia laitteiden ja tekniikoiden testaus ja raportointimahdollisuuksia klaanilaisille. Eli vuorovaikutteista palveluiden kehittämistä.

Potte123
Tutustumassa

1. Testit,  laitteiden arvostelut, tulevat muutokset, Ongelmien ratkaisukertomuksia, Sattumia 😉 ja vähän niinkuin nytkin on.

 

2. Kilpailut, paljastuksia tulevasta, Utopiaa

feher
Kommentaattori

1) Ihan näistä samoista aiheista kuin nytkin ja sitten tietysti vähän laajennettuna, eli uusia aiheita. Ihan Soneran tuotteista ja palveluistakin voisi olla esittelyjä, keskusteluja, kun ei varmasti kaikki tiedä niistä.

2) Klaani on vielä sen verran uusi, että mielenkiinto lisääntyy, kun ihmiset löytävät tämän ja tutustuvat, pikkuhiljaa. Kissa, kieli

mnmnmn
Uusi keskustelija

1. Uusista puhelinmalleista, verkkojen toiminnasta ja kehityksestä eri alueilla.

2. Jotain extrakivaa klaanilaisille, enemmän tarjouksia ja etuja 🙂

Millaneni
Uusi keskustelija

1. Esittelyjä uutuustuotteista, testauksia ym.

2. Enemmän infoa, mahdollisuus saada helppia ongelmiin

Poistettu käyttäjä
 

1) Mistä asioista haluaisit Klaanissa lukea ja keskustella ensi vuonna?

- Eniten kiinnostaa liittymien kehitykseen liittyvät asiat, eli mahdollisuus osallitua kehitykseen.

2) Kuinka tekisimme Klaanista entistäkin mielenkiintoisemman paikan?

- Edelliseen liittyen, äänestykset mahdollisista tulevista ominaisuuksista. Erityisesti niin että äänestystulokset on ns. julkisia eli näkisi reaaliajassa mikä ominaisuus/muutos/toive johtaa.

maketsuu
Uusi keskustelija

1) Uusista puhelinmalleista

2) Klaanilaisille omia tarjouksia

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021

1) Laite- ja puhelinvertailuja. Myös esim. verkkotekniikkaa selittäviä artikkeleita ja vaikkapa jotain haastatteluja Sonerasta löytyviltä ammattialoilta.

 

2) Klaanilaisille suunnattuja kampanja/testi/demo/testausjuttuja. Yllätyksiä!

Pmarjatta
Uusi keskustelija

1. Uusista laitteista on aina kiinnostavaa lukea, testaukset ym.

2. Klaanilaisille testiryhmiä!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Osallistumisaika päättyi viime yönä. Voittajat on arvottu, niin viimeisen viikkokisan palkinnot (leffaliput) kuin myös juhlakuukauden pääpalkinto iPad 2 joka arvottiin kaikkien viikkokisaan osallistuneiden kesken. Voittajille on ilmoitettu voitosta yksityisviestillä. Kunhan he kaikki vastaavat niin julkaisemme heidän nimimerkkinsä tässä blogissa.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Kolmannessa viikkokisassa leffaliput voitti @ajn85 sekä @VMJ, yhtä voittajaa emme ole vielä tavoittaneet.

 

Kaikkien viikkokisoihin osallistuneiden kesken arvoimme iPad Mini 2 16GB -tabletin ja arpaonni suosi@Niki2014:aa.

 

Onneksi olkoon voittajille 🙂

 

---


Kiitos kaikille arvontoihin osallistuneille kommenteista. Koostetta ja kommentteja on tulossa joulun välipäivinä.

Tietoa kirjoittajasta
Nimeni on Tero Revonmäki ja Yhteisömanagerina vastaan siitä, että Yhteisö on hyvä paikka etsiä ja löytää apua sekä jutella yhdessä muiden asiakkaiden ja ajoittain myös työntekijöidemme kanssa.