peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56638 Jäsentä
158862 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-06-2019
Kirjoituksia: 2
161/271

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

Hei, missä oneplus laitteessa on laadukkain kamera?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
162/271

Ostimme puolison kanssa One Plussa 3 aikaanaan yhtä aikaa ja olimme tosi tyytyväisiä. Kuitenkin nyt kun se on jo pois käytöstä, harmittaa, että kummallakin oli lopulta sama vika siinä. Mikrofoni oli huono, puhetta ei kuullut puhelimessa. Miten tämä puhelin palauttaisi uskon One plussan muuten hyvään merkkiin?

Edit ReOlivia: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun

0 tykkäystä
Uusi jäsen
163/271

OnePlus käytön helppoudesta haluaisin tietää kun entuudestaan tämä malli ei ole mulle tuttu.

Sormenjälkitunnistus on mulle tärkeä, laiska kun olen niin se korvaa monet kirjautumiset, onko tässä hyvin toimiva sormenjälkitunnistin?

Mitä muita toimintoja nopeuttamaan tai helpottamaan päivittäistä käyttöä? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
164/271

Minulla on OnePlus 5 käytössä vajaa pari vuotta ja olen ollut puhelimeen erittäin tyytyväinen. Pidän puhelimen tärkeimpinä  ominaisuuksina vähäistä valmiiksi asennettujen sovellusten määrää (ja niitä sovelluksia täytyy pystyä poistamaan tarpeen vaatiessa) ja tietysti suurta RAM-muistin määrää. Omistin ennen OnePlussaa muutamien kilpailevien valmistajien puhelimia ja ne olivat kauheita, koska ne olivat täynnä kaiken maailman turhia sovelluksia ja niitä ei voinut poistaa. RAM-muistia uusimmassa OnePlus puhelimessa näyttäisi olevan mukavasti, mutta entäs valmiiksi asennetut sovellukset? Onko niiden määrä lisääntynyt ja mitä sovelluksia puhelimesta ei pysty poistamaan?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-10-2015
Kirjoituksia: 9
165/271

Hei!

Joko OnePlus 7 Pron kamera alkaa olemaan Huawei P30 Pron kameran tasolla?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
166/271

Minulla on nyt käytössä oneplus 5 puhelin ja huomasin, että takakameran linssin alle on alkanut kerääntyä pölyä ja kuulin myös jostain, että tämä olisi yleistä oneplussan puhelimille. Millainen kamera 7:ssa on, kuinka paljon se eroaa 5 mallista ja osaatteko sanoa tuosta pölyn kerääntymisestä linssin alle, onko se kovin yleistä?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2018
Kirjoituksia: 2
167/271

Onko uudessa OnePlus 7 pro:ssa "face unlock" avausta, että puhelimen koodin voi ohittaa kun puhelin tunnistaa käyttäjän kasvot? Miten nopea lataus puhelimessa on?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-05-2015
Kirjoituksia: 20
168/271

Vois kysyä melkein mitä vaan kun en paljoa tiedä tästä puhelimesta, mutta ensimmäisenä tiedonsiirrot vanhasta puhelimesta, että kuinkahan helposti käy, ja akunkestohan on aina kiinnostavaa että miten kestää vuoden päästä mutta sen saa selville sitten vasta käytön myötä. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
169/271

Onko puhelimessa tosiaan nouseva etukamera ja joka menee pois, jos puhelin tippuu. Millainen laatu puhelimen etukamerassa on snapchat-sovelluksen kautta?

Edit EssiJn: siirretty OnePlus-ketjuun

0 tykkäystä
Uusi jäsen
170/271

Hei, 

Itseä kiinnostaa lähinnä kuinka iso akku Oneplus7 on? Kauanko kestää ladata täyteen? Onko minkälainen tietokone ohjelma jolla voi siirtää kuvat koneelle vaivattomasti? Sillä sen tiedän että Iphonella ja Sonylla huonot. Huaweillä todella yksinkertainen ja helppo käyttää, kuvat saa helposti ladattua koneelle. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan tuolla viimeisellä kysymyksellä  Hymiö Onnellinen 

0 tykkäystä