peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57957 Jäsentä
161484 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-06-2019
Kirjoituksia: 1
41/274

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

Terve. Koska suomessa tulee myyntiin uuden OnePlussan 5g versio ja onko siinä muita eroavaisuuksia pro mallin kanssa? 

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2013
Kirjoituksia: 4 391
42/274

@Jarppa91  kirjoitti:

Terve. Koska suomessa tulee myyntiin uuden OnePlussan 5g versio ja onko siinä muita eroavaisuuksia pro mallin kanssa? 

Elisalla on Suomessa yksinoikeudella myynnissä 5G-versio: https://elisa.fi/kauppa/tuote/OnePlus-7-Pro-5G-8GB-256GB - luulisi Telialle tulevan sitten myöhemmin syksyllä...

Sen verran kysyisin että tässä taisi olla vain tuki N78-taajuudelle (3.5Ghz)? 

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
0 tykkäystä
Uusi jäsen
43/274

Olen ostamassa pojalle valmistujaislahjaksi puhelinta ja hän on toivonut juuri tätä puhelinta. Markkinoilla on vain tarjontaa niin paljon, että itse en ole varma onko tämä juuri paras. Tässä itse testaillen voisin varmistua tai voi olla jotta oma luurikin tähän vaihtuisi. Ihan uusi merkki minulle. Onko kamera hyvä? Itse pidän sitä äärettömän tärkeänä ominaisuuksena normaalin puhelinkäytön lisäksi.

Uusi jäsen
44/274

Ymmärsinkö oikein eli sormenjälkitunnistin vaihtui uudessa 7 mallissa taas etupuolelle näyttöön? Kaverin mielestä takana oleva tunnistin on toiminut tosi hyvin verrattuna vanhemman mallin etutunnitukseen.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
45/274

Hei, ilmeisesti OnePlus mallit toimivat Android pohjalla. Kuinka tämä eroaa muista Android käyttöjärjestelmiä käyttävistä puhelimista? Lisäksi kiinnostaisi puhelimen päivitykset, kuinka usein ohjelmistoa päivitetään ja onko päivitykset taattu uusiin malleihin vähintään tietylle ajalle?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-07-2015
Kirjoituksia: 386
46/274

Saako OP seiskankin rootata (lähinnä OEM unlock, TWRP recovery ja Magisk asennus) ilman, että takuu menee yms? OnePlussan kovimpia kilpailuetuja muihin merkkeihin nähden on ollut rehti politiikka roottaajia kohtaan, nettitietojen mukaan mm. kernelin lähdekoodeja olisi julkaistu heti puhelimen julkaisun perään..

Vieläkös sama pätee seiskaan?

Tällä hetkellä käytössä rootattu OP5T, josta ei pahaa sanottavaa. Nopea on ja rootattuna käyttää kiltisti mm. omaa nimipalvelinta ym.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-06-2019
47/274

Hei, tulee nykyisellä puhelimella käytettyä paljon bluetoothia ja kuunneltua musaa bt kaiuttimen kautta mikä syö akkua aikalailla. Minkälainen akunkesto OnePlus 7 kanssa on hieman runsaammalla käytöllä että kestääkö reilusti päivän sen kummempia latailemisia.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
48/274

Onko seiskassa kahta paikkaa simkortille? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 3
49/274

Mitä uutta ja hienoa saan Apple käyttäjänä jos vaihtaisin tähän ? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
50/274

One

Onko akunkesto hyvä ja mites usein päivityksiä tippuu luuriin? 

0 tykkäystä