peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57957 Jäsentä
161484 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-06-2019
Kirjoituksia: 2
51/274

OnePlus7 kattavaan testiin :)

Aivan mahtava tälläinen yhteisö jossa vielä mahdollista päästä laitetestaajaksi. Speksithän näyttää jälleen OnePlussassa ihan huikeilta, mutta miten tuki Android kelloille ?= itsellä Samsungin S3 joka varmaan on aikalailla naimisissa Samsungin kanssa vaikkakin perustuu ilmeisisti vapaaseen android -tekniikkaan. Toimiiko myös muut android -kellot laitteen kanssa ? Jos testausvastuu sattuu minun kohdalleni, niin täältä pesee kattavaa käytötestiä. Kokemusta on kymmenistä älypuhelimista (työn ja harrastusten puolesta) Testaukseen päätyy ainakin akun kesto, puhelimen soveltuvuus urheiluun ja valokuvaukseen.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
52/274

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

@tomba_76  kirjoitti:

Tuleeko tai onko uudessa oneplussa 7 jo uusin android versio asennettu

On, OxygenOS-käyttöliittymä (perustuu Android 9.0 Pie-käyttöjärjestelmään). Hyvin puhdas käyttöjärjestelmä ilman ylimääräisiä sovelluksia, joilla ei tee yhtään mitään Hymiö Silmänisku

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
53/274

Aivan mahtava tälläinen yhteisö jossa vielä mahdollista päästä laitetestaajaksi. Speksithän näyttää jälleen OnePlussassa ihan huikeilta, mutta miten tuki Android kelloille ?= itsellä Samsungin S3 joka varmaan on aikalailla naimisissa Samsungin kanssa vaikkakin perustuu ilmeisisti vapaaseen android -tekniikkaan. Toimiiko myös muut android -kellot laitteen kanssa ? Jos testausvastuu sattuu minun kohdalleni, niin täältä pesee kattavaa käytötestiä. Kokemusta on kymmenistä älypuhelimista (työn ja harrastusten puolesta) Testaukseen päätyy ainakin akun kesto, puhelimen soveltuvuus urheiluun ja valokuvaukseen.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
54/274

@nisu67  kirjoitti:

Olen ostamassa pojalle valmistujaislahjaksi puhelinta ja hän on toivonut juuri tätä puhelinta. Markkinoilla on vain tarjontaa niin paljon, että itse en ole varma onko tämä juuri paras. Tässä itse testaillen voisin varmistua tai voi olla jotta oma luurikin tähän vaihtuisi. Ihan uusi merkki minulle. Onko kamera hyvä? Itse pidän sitä äärettömän tärkeänä ominaisuuksena normaalin puhelinkäytön lisäksi.

Voin suositella! 😍

Viime vuonna testailin Oneplus 6 -puhelinta ja se oli mielettömän hyvä kuvaamiseen. Jos olet aiemmin käyttänyt Android-puhelimia niin se on hyvin samanlainen, koska OxygenOS-käyttöliittymä perustuu Android-käyttöjärjestelmään. Täältä Yhteisöstä löytyy vieläkin Oneplus 6 -puhelimen käyttökokemuksien blogi:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Kayttokokemukset-vinkit-ja/Kayttokokemukset-Oneplus-6/m-p/170226

Ainoa huono puoli oli se, että korkealaatuiset kuvat ja 4K-videokuvaus haukkasivat melko ison palan tallennustilaa. Säädin asetuksia sopiviksi niin jää vähän muillekin jutuille tilaa. 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Asiantuntija⎮OnePlus
Asiantuntija⎮OnePlus
Rekisteröitynyt: ‎17-06-2019
Kirjoituksia: 6
55/274

@MattiViikate  kirjoitti:

Hei!

Onko mahdollista käyttää OnePlus 7 tai aiempia malleja ilman SIM-korttia? Minulla on näet tapana katsella sarjoja ja leffoja kotona Wi-fin välityksellä ilman että puhelimessani on SIM-korttia kiinni.

Tämä olisi aika ratkaiseva tieto kun mietin puhelimen hankintaa. Samsung puhelimissa ainakin pystyy käyttämään ilman SIM-korttia.

Ja kiinnostaisi kovasti voittaa testiin tuo puhelin arvonnassa.

Moro @MattiViikate!

Voit käyttää OnePlus puhelimia ilman SIM-korttia. 👍

Tilaa oma OnePlus Telian verkkokaupasta.jpg
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
56/274

Hei! Onko seiskassa kuulokeliitäntä? Ja millainen akunkesto? Onko kamerassa erityisiä parannuksia esim. Op6 verrattuna?

0 tykkäystä
Asiantuntija⎮OnePlus
Asiantuntija⎮OnePlus
Kirjoituksia: 51
57/274

@samisalami  kirjoitti:

Miksi ihmeessä etukamera piti tehdä tuollaisella esiin ponnahtavalla mallilla PRO versioon? Olen vähintäänkin epäileväinen tuollaisen suhteen pidemmän päälle.

Ja miksi "tavallinen" versio on lähinnä uudelleen lämmitelty 6T?

Ei vaikuttanut tarjoavan mitään sellaista miksi 6/6T omistaja ainakaan haluaisi uusia tuon takia.

Moikka!

Keskustelemme jatkuvasti käyttäjiemme kanssa ja suuri osa on toivonut aikaisempaa isompaa näyttöä. Emme kuitenkaan halunneet merkittävästi kasvattaa itse puhelimen kokoa. OnePlus 7 Pron Pop-up kameran avulla saimme toteutettua markkinoiden upeimman näytön, pienillä reunuksilla sekä ilman lovea.

Toimme markkinoille OnePlus 7 -sarjan, sillä käyttäjillämme on hyvin erilaisia puhelimen käyttöön liittyviä toiveita. OnePlus 7 Pro on lippulaivamallimme ja tarjoaa huippuunsa viritetyt tekniset ominaisuudet. Myös OnePlus 7 on iso, joskin Prohon verrattaessa maltillisempi harppaus eteenpäin, ja tarjoaa erinomaisen käyttökokemuksen. OnePlus 7 -sarjassa on siis mistä valita Hymiö Silmänisku

Tilaa oma OnePlus Telian verkkokaupasta.jpg
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
58/274

Liittäminen television HDMI-liittimeen

Voiko OnePlus 7:n liittää usb-liittimestä television HDMI-liittimeen niin että myös kuva tulee laitteesta ulos? Ainakaan OnePlus 5T:ssa tämä ei onnistu.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2018
Kirjoituksia: 8
59/274

Saako kameralla hämärässä/pimeässä otettua laadukkaita kuvia?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎29-03-2018
Kirjoituksia: 9
60/274

Mitenkäs on OnePlussan kuoret ja näyttö / lasi, valmistettu ja mistä materiaalista. Näytön lasi taitaa olla yleisin hajoamisen ja särkymisen syy, joten onko minkälaisesta materiaalista näyttä ja kuoret valmistettu?

0 tykkäystä