Telia Yhteisö

Keskustelua digistä ja sen ilmiöistä

Millainen on sinun Teliasi?

Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Asiakaspalvelun laatu



Highlighted
Maanviljelijä
Kirjoituksia: 5
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2017
1/10 (10 780 lukukertaa)

Asiakaspalvelun laatu

 Ilmoitin tänään telialle kolmannen kerran pätkivästä ja hitaasta netistä ja kertaakaan ei ole vastattu. Sähköpostiakaan ei löydy ja kalliita puheluita en maksa. Mietin vaan että jos ongelma ei ratkea niin pitäisikö kääntyä kilpailu- ja kuluttajaviraston puoleen?

0 tykkäystä
9 vastausta
VIP
Kirjoituksia: 1 896
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
2/10 (10 773 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

[ Muokattu ]

Hei Skuhis ja tervetuloa Telian Yhteisöön!

Jos netti hidastelee ja pätkii, niin kannattaa katsoa vika- ja häiriötiedotteet läpi ja täältä lisää vinkkiä mitä itse voi tehdä asian eteen : https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/yleista-laajakaistayhteyksista/hidas-nettiyhteys

Tämä yhteydenottopyyntö  https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto vastaa sähköpostia ja kyllä nämä ilmoitukset luetaan ja käsitellään. Vastaukset saattaa vähän viipyä. Omilta Sivuilta voi olla myös chatin kautta yhteydessä Telian asiakaspalveluun : www.telia.fi/OmatSivut/main.do

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Maanviljelijä
Kirjoituksia: 5
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2017
3/10 (10 765 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Kaikki keinot on kokeiltu ja ensimmäinen yhteydenotto oli jo muutama viikko netin toimituksen jälkeen eli lopputalvesta. Olen tässä kuukausia ihmetellyt mitä pitäisi tehdä.

0 tykkäystä
VIP
Kirjoituksia: 1 896
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
4/10 (10 753 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Onko kysymyksessä kiinteä laajakaista vai liikkuva laajakaista, joka hidastelee ja pätkii?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Maanviljelijä
Kirjoituksia: 5
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2017
5/10 (10 740 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

kiinteä laajakaista kyseessä

0 tykkäystä
VIP
Kirjoituksia: 1 896
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
6/10 (10 723 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Laitoin viestiä eteenpäin asiasta, toivottavasti tulisi vastausta pikapuoliin miten tämän kanssa edetään.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Maanviljelijä
Kirjoituksia: 5
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2017
7/10 (10 716 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Kiitos!

0 tykkäystä
Moderaattori
Kirjoituksia: 384
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
8/10 (10 546 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Moi @Skuhis ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Eikö asiaa hoidettu silloinkaan kun ensimmäisen kerran olit meihin yhteydessä? Mikäli liittymä ei lähde toimimaan kytkennän jälkeen, laitetaan meiltä yleensä asentaja tarkistamaan että kaikki on ok ja varmistetaan että yhteys toimii. Kuulostaa omituiselta jos siihenkään ei ole reagoitu.

Kuten @kiisseli67 tuossa jo suosittelikin niin ole meihin yhteydessä vaikka Chatissa, joka löytyy telia.fi -sivujen kautta kun kirjaudut sisään tietokoneen selaimella. Sitä kautta saadaan tarkastettua että mikä yhteydessä on oikein vialla ja hommaa eteenpäin.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.

0 tykkäystä
Maanviljelijä
Kirjoituksia: 5
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2017
9/10 (10 503 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu

Joo siis asentaja kävi ja pisti toimimaan mutta netti ei ole missään vaiheessa ollut niin nopea kun luvattu ja tästä asiasta kun olen ilmoittanut 3 kertaa niin ei ole vastausta tullut. Ja ekan ilmoituksen asiasta tosiaan tein pari viikkoa asennuksen jälkeen.

0 tykkäystä
Moderaattori
Kirjoituksia: 384
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
10/10 (10 450 lukukertaa)

Vs: Asiakaspalvelun laatu


Skuhis kirjoitti:

Joo siis asentaja kävi ja pisti toimimaan mutta netti ei ole missään vaiheessa ollut niin nopea kun luvattu ja tästä asiasta kun olen ilmoittanut 3 kertaa niin ei ole vastausta tullut. Ja ekan ilmoituksen asiasta tosiaan tein pari viikkoa asennuksen jälkeen.


On kyllä kummallista. Mikäli olet jättänyt telia.fi -sivujen kautta palvelupyynnön tai vikailmoituksen, käsitellään ne yleensä parin päivän viiveellä. Kannattaa kyllä nyt heti olla chatin kautta yhteydessä niin saadaan homma hoitoon. Ja jos chat ei ole ennestään tuttu, löytyy siitä ohjevideo kuinka sitä käytetään. Kannattaa vaikka kurkata se alkuun täältä.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.