Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ26-01-2018 14:39
Minulla jäi edelliseltä Soneran kerralta käyttämätön Inteno. Nyt siirryin taas Telian kuidun päähän ja ajattelin käyttää vanhaa modeemia. Ei tunnu keskustelevan verkon suuntaan. Vain Status valo vilkuttaa. Onko noissa mahdollisesti jotain lukituksia vai eiköhän vaan toimi? Virtoja on katkottu ja laitetta resetoitu. Asentaja sanoi että modeemi ei lähetä mitään verkon suuntaan?
Onko vaan ostettava uusi
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
26-01-2018 14:43
@Arapian kirjoitti:
Minulla jäi edelliseltä Soneran kerralta käyttämätön Inteno. Nyt siirryin taas Telian kuidun päähän ja ajattelin käyttää vanhaa modeemia. Ei tunnu keskustelevan verkon suuntaan. Vain Status valo vilkuttaa. Onko noissa mahdollisesti jotain lukituksia vai eiköhän vaan toimi? Virtoja on katkottu ja laitetta resetoitu. Asentaja sanoi että modeemi ei lähetä mitään verkon suuntaan?
Onko vaan ostettava uusi
Kyllä sen Intenon pitäisi Telian vdsl/kuitu liittymissä toimia jos laite on ehjä ja kytketty oikein. Eli wan-porttiin kaapeli jakamosta ja 1-4 ethernet portteihin omat laitteet. Noi laitteethan on Telian omaisuutta, ja takuu on voimassa sen sopimuskauden ajan eli voisi kokeilla aspaan/vikapalveluun ottaa yhteyttä tuon asian suhteen joko puhelimitse, chatissa tai omilla sivuilla jättämällä vikailmoituksen.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.