peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
143389 Kirjoitusta
49093 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Laitteiden palauttamisesta



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎24-12-2017
Kirjoituksia: 3
1/3

Laitteiden palauttamisesta

Irtisanoin tänään laajakaistaliittymän ja Telia TV-palvelun. Kyseessä oli aika vanha soppari, ja asiakaspalvelun kanssa jutellessa kysyin mitä reitittimelle (Thomson TG789vn) ja digiboksille (Motorola VIP 1003 IPTV) pitäisi tehdä. Vastaus oli, että koska sopimus ja laitteet on näin vanhoja, niin ne voi viedä suoraan kierrätykseen. Varmuuden vuoksi kysyin vielä uudelleen että päteekö tämä kumpaankin vempaimeen, ja vastaus oli "kyllä". Muutamaa tuntia myöhemmin tulee tekstiviesti, jossa kehotetaan palauttamaan Telia TV:n laitteet E-postiin. Hieno juttu muuten, mutta ohjeiden mukaisesti ehdin viedä ne jo kierrätykseen työmatkalla. Mieleni tekisi sanoa rumasti, mutta sen sijaan kysyn että mitenkähän tässä nyt sitten pitäisi oikein menetellä, ja miten on mahdollista että asiakaspalvelussa annetaan näin räikeästi väärää tietoa?

0 tykkäystä
2 vastausta
Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎23-05-2017
Kirjoituksia: 124
2/3

Vs: Laitteiden palauttamisesta


@markuskookirjoitti:

Irtisanoin tänään laajakaistaliittymän ja Telia TV-palvelun. Kyseessä oli aika vanha soppari, ja asiakaspalvelun kanssa jutellessa kysyin mitä reitittimelle (Thomson TG789vn) ja digiboksille (Motorola VIP 1003 IPTV) pitäisi tehdä. Vastaus oli, että koska sopimus ja laitteet on näin vanhoja, niin ne voi viedä suoraan kierrätykseen. Varmuuden vuoksi kysyin vielä uudelleen että päteekö tämä kumpaankin vempaimeen, ja vastaus oli "kyllä". Muutamaa tuntia myöhemmin tulee tekstiviesti, jossa kehotetaan palauttamaan Telia TV:n laitteet E-postiin. Hieno juttu muuten, mutta ohjeiden mukaisesti ehdin viedä ne jo kierrätykseen työmatkalla. Mieleni tekisi sanoa rumasti, mutta sen sijaan kysyn että mitenkähän tässä nyt sitten pitäisi oikein menetellä, ja miten on mahdollista että asiakaspalvelussa annetaan näin räikeästi väärää tietoa?


Moikka @markuskoo!

 

Pahoittelut omasta puolestani alkuun tästä tilanteesta.

 

Nuo palautusohjeet lähtevät järjestelmästämme automaattisesti irtisanomisen yhteydessä oli sopimus miten vanha tahansa. Laitteiden mallien perusteella, ne tosiaan vaikuttavat sen verta vanhoilta, että kierrätys on ainoa oikea paikka niille ja asiakaspalvelijamme on ohjeistanut sinua oikein. Tosin, olisihan hän voinut mainita tuosta viestistä mikä sieltä automaattisesti lähtee. Hymiö Onnellinen

 

Summasummarum, ei pelkoa että teiltä niitä kyseltäisiin takaisin ja mahtavaa, että laitteet päätyivät kierrätykseen, eikä sekajätteen mukaan. Kissa, hämillään

Kun keskittymiseen laittaa sata prosenttia, siinä tulee väkisin hiki.
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎24-12-2017
Kirjoituksia: 3
3/3

Vs: Laitteiden palauttamisesta

Arvelinkin että kyse oli pelkästään automaattisesta viestistä (E-varaston osoitteessa mainittu Toijala hiukan jotenkin jo viittasi siihen suuntaan) enkä ehtinyt vielä repiä peliverkkareitani. Eli homma on bueno, kiitos selvennyksestä ja hyvää kevään jatkoa. Hymiö Onnellinen