Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65066
Kirjoituksia 176807

Technicolor CGA2121 kokemukset



Technicolor CGA2121 kokemukset

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

Technicolor CGA2121 kokemukset

1/205

Tämmöstä modeemia saa nykyään Telialta. Saa nähdä onko parempi kuin muut ciscot? Pistin tilaukseen ja testaukseen. Kyseinen modeemi käy siis kaapeliverkkoon: Tässä specksit modeemista: http://www.normann-engineering.com/products/product_pdf/ccap_cmts_-_cable_modems/technicolor/CGA2121...

Vastaa
204 vastausta

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

11/205

@hearvo kirjoitti:

Mulla on 2 päivää ollut kyseinen modeemi käytössä, tänä aamuna herätessä ei ollut laitteessa virtaa eikä sitä näköjään enää saa mistään. Onko ehdotuksia miten lähteä ratkaisemaan asiaa, vai onko jo mennyt rikki ja uutta tilalle? Kaikki peruskonstit oon kokeillu, eri pistorasiaa jne.


Jos laite on Telian omaisuutta, eikä tosiaan ota virtaa ollenkaan ja johtojen kunto, liitännät, resetointi on tarkistettu niin vikailmoitusta vaan Telialle vaikka soittamalla tai omilla sivuilla. Eiköhän sieltä uuden laitteen saa..

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

12/205

Mistähän sait usernamen ja passun tonne netin asetuksiin, kun ei tunnu mitkään toimivan? Wlan sisään itsellänikin 40M vaan 100M netillä, että josko kattoisin oman firmwareni kans.

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

13/205

Default käyttäjätunnusta/salasanaa en varmuudella muista, mutta CGA2121E-ES-13-E1332-c7410r5713-171118 fifmiksen myötä tulee myös german kieli valittavaksi kirjautumisnäytössä.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

14/205

Ainakin täällä oli default salasana tyhjä. Sain oman "järkäleeni" vanhan Ciscon korvikkeeksi joulukuun alussa. Firmis ei tähän päivään mennessä ole päivittynyt. Tulisiko tuon tapahtua jollain aikataululla automaagisesti vain onko päivitystä ruinattava erikseen?

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

15/205

Tuossa juuri soittelivat ja sanoivat resetoinnin päivittävän firmiksen. Ei kylläkään omalla kohdalla. Jos nettini vielä jatkaa pätkimistä, pyysivät ottamaan uudelleen yhteyttä ja todennäkösesti vasta sitten pakkottavat päivityksen läpi.

Tällä hetkellä painellaan vielä vanhalla CGA2121E-ES-13-E1332-c7410r5713-170713 firmwarella.

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

16/205

Ite jätin vikailmoituksen ja sen yhteydessä vaadin uudempaa firmis päivitystä. Se alkuperäinen firmis oli täysi susi, netti pätki kokoajan ja wlan nopeus oli rajoitettu. Mielestäni minunkin firmis päivitys piti pakottaa, ei muuten onnistunut.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

17/205

Eipä tuolla resetoinnilla tosiaan ollut muuta vaikutusta kuin että se nollasi kaikki muokatut asetukset. Sama buginen firmis edelleen. Ei kai homma ihan näin voi mennä että jokainen joutuu tekemään vikailmoituksen erikseen saadakseen korjatun firmwaren?

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

18/205

Telia/Sonera on aina sanonut, että modeemit päivittyy automaattisesti verkon kautta. Niin ei ole koskaan käynyt ainakaan minulle. Pitää erikseen pyytää firmispäivitykset pakotettuna.

Vastaa
0 tykkäystä

Telialainen
Viestejä 63 kpl

19/205

Päivitysten pitäisi kyllä automaattisesti modeemeille tulla, toki on tilanteita kun näin ei ole. Silloin ne pystyy pyytämään vikailmoituksen kautta 🙂

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

20/205

No jostain syystä itselle ja muille ei ole päivitykset tulleet automaattisesti. Ilmeisesti ollut aina se "poikkeustilanne" meillä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.