@Pekkaaalto50 kirjoitti:
Mulle myytiin tämä liittymä sellaisena, että aina toimii. Jos lankayhteys pätkäisee, niin mobiili toimii, ja päinvastoin. Mutta sehän oli vain mainos.Nyt se pätkäisee kummatkin. Ainoa mikä tässä harmittaa eniten, on se, että tein määräaikaisen sopimuksen. Kyllä kai senkin saa jonkunlain mukaan purettua, koska tuote ei ole sitä mitä luvattiin Jos saan sen poikkaistua, siirrän kaikki liittymäni Telialta. On niitä muutama.
Hyvä kun olet ollut yhteydessä Häiriöilmoituksiin, sieltä ottavat sinuun yhteyttä ja tehdään Häiriöilmoitus eteenpäin tutkittavaksi. Onneksi olet testannut toisen laitteen myös, niin tiedetään että häiriö jää verkon puolelle. Odota yhteydenottoa, voit toki myös sinne soittaa puh. 020 690 400 (mpm/pvm), mikäli haluat asian nopeasti eteenpäin korjattavaksi.