peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54659 Jäsentä
155425 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-08-2016
Kirjoituksia: 27
1/5

Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä

Miten saa zyxel VMG1312-B10D:n hakemaan IP-osoitteen? Laitteen myyjältä sain ohjeen tarkastaa VPI ja VCI -arvot. Minkä valikon alla ne ovat?

0 tykkäystä
4 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 101
2/5

Vs: Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä

@boggivaunu  Eikö laite löydä IP:tä ollenkaan vai oletko yrittämässä vaihtaa sitä? Modeemin resetointi voisi auttaa tässä tilanteessa.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-08-2016
Kirjoituksia: 27
3/5

Vs: Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä


@MikaelMu@  kirjoitti:

@boggivaunu  Eikö laite löydä IP:tä ollenkaan vai oletko yrittämässä vaihtaa sitä? Modeemin resetointi voisi auttaa tässä tilanteessa.


Ei löydä ollenkaan.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 101
4/5

Vs: Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä

@boggivaunu  Kokeilitko tuota modeemin resetointia? Mikäli sekään ei auttanut asiaan niin ottaisitko yhteyttä meille tämän linkin kautta. Päästää katselemaan tarkemmin mikä siellä voisi olla tilanne.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-08-2016
Kirjoituksia: 27
5/5

Vs: Zyxel VMG1312-B10D ei hae IP:tä


@MikaelMu@  kirjoitti:

@boggivaunu  Kokeilitko tuota modeemin resetointia? Mikäli sekään ei auttanut asiaan niin ottaisitko yhteyttä meille tämän linkin kautta. Päästää katselemaan tarkemmin mikä siellä voisi olla tilanne.


Ongelman ratkaisi tällä kertaa laitteen myyjä, joka asensi oikeat asetukset.